mal si zle dotiahnuty kabel na baterii alebo kostru z baterie na karoseriu.
klasika - tyzden sa vozis, zastanes, a o hodinu nejde ani central, auto mrtve, na budikoch tma.
po 10 minutach zufalstva sa ti v hlave rozsvieti ze pred tyzdnom si robil nieco s bateriou,
otvoris kufor, pohybes kablom, nastartujes a ides prec.
10 minut zufalstva sa skracuje s poctom takychto prihod, u mna trva uz len 8 sekund

druha moznost je uz len mrtva / ustvana bateria, ale tu uz by si potom nerozchodil.
tam je pribeh trochu odlisny. ides dve hodiny z presova do lucenca, zastanes na pumpe,
vypnes motor a o 2 minuty uz nenastartujes, iba cvaka..
nastastie je pumpa dole kopcom tak to nemusis riesit, spustis sa, nakopnes a ides dalej.
po ceste si spomenies ze bateria ma sice len 2 roky, ale si ju asi 5 krat vybil uplne do mrtva,
takze ked dojdes s5 rovno kupis novu..
obycajne startovacie kable su prilis tenke a prejde cez ne len nejakych 100A, cize su na dobitie baterie.
na startovanie potrebujes ovela viac, preto vacsi motor bez baterie cez kable nenastartujes.
teda cez kable od zvaracky hej..