Strana 1 z 1

E31 850CSi vs. 840 Ci

Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 02:31
od 100RM
Kedze temu E31 som nikde nenasiel, tak som si dovolil zalozit to v sedmickach, co mi pride ako najblizsia verzia. Takze moja otazka znie:

keby ste si mali kupit E31, volili by ste 850CSi alebo radsej 840Ci ? Nejde mi o pocity, sny, predstavy a podobne. Je mi jasne, ze kazdy by radsej CSi. Ide mi ale o take veci ako je cena nahradnych dielov, dostupnost servisu, prevadzkove naklady, spotreba, realna hodnota a podobne. Tak prosim vase nazory. Diky. Popripade, ak by sa nasiel nejaky majitel, tak by som poprosil o skusenosti.

Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 11:50
od Diablo
Záleží od toho čo chceš s tým autom robiť. Či ho budeš híčkať alebo mu dávat cez p..u. Ale podla toho čo sme sa bavili, to bude asi to híčkanie :D

Je to skoro ako porovnávať 328i a M3.

CSI je už teraz zberatelský kúsok a v budúcnosti to bude ešte väčšia vzácnosť. Čiže z hladiska zbertelského je určite cennejšia ako 840.
Ale chráň ťa boh nech sa ti na nej dosere motor.Kedže tento motor nebol montovaný v žiadnom inom modely BMW, zohnať naň iné ako nové diely bude velký problém. Celkovo na CSI je problém zohnať niake diely.

840 je civilnejšia a kedže tieto osemvalce sa montovali aj do sedmičiek a pätiek nieje problém tieto motory kúpit za slušný peniaz.
Aj čo sa týka úprav motora je osem válec vhodnejší, Kúpiš kompresor kit a výkonovo sa dostaneš o hodne vyšsie ako CSI.

No mal by som si ja vyberať, určite by to bol jeden z dvanasťvalcov. Asi by ma žralo mať top model BMW a nemať v ňom ten najväčší motor.Najskôr asi 850CI. Kedže CSI s malým počtom najazdených km bude stát riadnu palbu a vylietanú by som určite nekupoval.

Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 16:05
od E38
850 kedze je to V12, ma motorove veci na dvakrat, cize 2 vahy vzduchu, 2 pal. cerpadla, 2 filtre, 2 rozdelovace, 2 RJ, atd.....na udrzbu a riesenie problemov to nieje bohvie co...

Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 17:19
od Helldiver
Kukni toto, pekna stranka o uprava a vobec 12valcoch vseobecne, povedal by som ze 12val upravis rovnako dobre ako 8valec a mozno ma ten motor este vacsii potencial: http://www.bmwtuning.cz/?page=technika Najdes tam aj zmeny v motore S70 oproti normalnej M70... http://www.bmwtuning.cz/?page=technika&clanek=nejsilnejsi-bezny-12-valec-starsi-generace-S70B56

Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 19:24
od Oldman

Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 23:42
od 100RM
Samozrejme ze srdce pisti po CSi, ale na to vazne nemam. Na druhu stranu, o 850Ci som nepocul moc dobrych veci. Vraj boli v tom tie motory dost dychavicne a kazove... No uvidime, cez zimu premyslim a na jar by som chcel do toho skocit. Diky za linky. Keby ste nasli este nieco zaujimave, tak nevahajte a piste ! :-)

Napísané: Piatok, 7. Decembra 2007, 19:12
od gerwolf
Ja by som bral 840 CI. Ale to len podla toho co som cital. Ten 5,4 12valec ja vraj na 7 fajn, ale na sportove kupe je tazky a neohrabany.

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 08:47
od Roman850Alpina
850 CSI nekupuj,pretoze toto auto jednak ma motor z dielne Motorsport a motor viem za 200 000.Je to hodne haklivé a voz je skor pre bohatych zberatelov.Mam 850 Alpina 5.0 a trosku poznám tie auta.

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 09:01
od zednik
Roman850Alpina napísal:
850 CSI nekupuj,pretoze toto auto jednak ma motor z dielne Motorsport a motor viem za 200 000.Je to hodne haklivé a voz je skor pre bohatych zberatelov.Mam 850 Alpina 5.0 a trosku poznám tie auta.
:shock: :shock:

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 09:46
od tomboss
Roman850Alpina napísal:
Mam 850 Alpina 5.0

kde sa da vidiet? :wink:

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 10:36
od 100RM
No, ono problem je, ze aby to bola ta E39kova 4,4ka, tak to musi byt rok od 96 vyssie, a tam sme uz pomaly s cenou u CSi ...

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 10:40
od fíri
v nedelu na autosalone bolo k videniu 8)

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 22:58
od Roman850Alpina
Voz mam u seba v salone,predavam jazdene vozidlá.WWW.CMOTORS.EU

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 23:00
od Roman850Alpina
Bol som s nim v nedelu na autosalone v Blave