Strana 1 z 2

vsetko o 725tds

Napísané: Piatok, 14. Novembra 2008, 09:11
od Gabriel Haluška
ako z E38 vypustim rychlo naftu z nadrze.surne potrebujem vediet.

Napísané: Piatok, 14. Novembra 2008, 09:29
od Romeo
725tds E91 ?

Nepomýlil si sa náhodou ?
Ak dobrie viem tak E-91 je 3er, tak čo to robí v 7er?

Napísané: Piatok, 14. Novembra 2008, 09:40
od eko.fresh
V strucnosti prebrane od www.auto.cz

(1995) Novinkou byl pak vznětový motor 2,5 litru s pouhými 105 kW, stejný řadový šestiválec měly i menší řady 3 a 5. S prvním dieselem v sedmičkové řadě ale u BMW díru do světa neudělali, na tak velký vůz byl příliš slabý, a tak při modernizaci na podzim 1998 se z katalogu v tichosti vytratil.

Pre viac info

http://magazin.auto.cz/ojete/bmw-rady-7-e38-1994-2001-sedmickova-motokara.html

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 02:49
od Gabriel Haluška
som sa asi pomilil.je to urcite e38.ale sa mi zda ze v technycaku to je e91 ale nie som 100% isty.pozriem a dam vediet.

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 08:40
od airbone
v technicaku oznacenie E38 nenajdes. A to male e 91 znamena nieco uplne ine. Tusim cislo typoveho schvalenia alebo rozmery pneu :lol:

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 08:49
od airbone
Romeo, ten podpis si oprav. Nejako to roztahuje temu. Ci to ja mam v praci taky maly monitor?

Napísané: Štvrtok, 20. Novembra 2008, 20:09
od Gabriel Haluška
Ked trochu viac zoslapnem plin tak mi to zacne klepat.Pokial viem tak vyfuk nekoroduje a ani som ho nikde nechitil aby bol deravy.A ako sa da z nadrze rychlo vypustit nafta?

Napísané: Štvrtok, 20. Novembra 2008, 20:58
od eko.fresh
Gabriel Haluška napísal:
ja uz som z toho debil.co znamena verzia GE91?tak to je v technycaku...


[-o<

E38 - chasis (sasi)
725tds - typ model oznacenie
M51 - motor
GE91 - varianta

Napísané: Nedeľa, 23. Novembra 2008, 18:19
od paja
debil si asi aj z gramatiky lebo TECHNIČAK je z mäkkým I ... :lol:

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 10:50
od mimka
paja napísal:
debil si asi aj z gramatiky lebo TECHNIČAK je z mäkkým I ... :lol:



:!:
hlavne, že si dala v inštrumentále "z"

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 11:10
od paja
vidíš.. a to si dovolím povedat že sa mi to nestáva...ma ten malý tvor čo mi sedí vždy na rukách ked som pri počítači asi rozptyluje... 8)

Napísané: Piatok, 5. Decembra 2008, 19:21
od normann
[quote="eko.fresh"]V strucnosti prebrane od www.auto.cz

[i](1995) Novinkou byl pak vznětový motor 2,5 litru s pouhými 105 kW, stejný řadový šestiválec měly i menší řady 3 a 5. S prvním dieselem v sedmičkové řadě ale u BMW díru do světa neudělali, na tak velký vůz byl příliš slabý, a tak při modernizaci na podzim 1998 se z katalogu v tichosti vytratil.

Vytratil se v tichosti až v roce 2000. Navíc jsem na vlastní oči viděl E38 725tds s rokem výroby 2000. 2 roky se vyráběly vedle sebe 3,0d a2,5tds.

Re: vsetko o 725tds

Napísané: Streda, 16. Septembra 2009, 19:51
od Gabriel Haluška
zdravim.taaaaak.moja E38 presla komplet udrzbou a cas straveny v servise sa da pocitat na dlhe tyzdne(kto by to povedal ze na niktore diely treba tak dlho cakat).este ma zopar chybiciek krasy ale na vsetkom sa pracuje :-k S autom som velmi spokojny a jedine co by som mu vytkol je trochu mensi vykon ale na pohodlne jazdenie to uplne staci o spotrebe nehovoriac.kombinovanu spotrebu jazdim takmer stale 7,2 L/100KM pricom vyrobca udava kombinovanu 7,5L/100KM =D>

Re: vsetko o 725tds

Napísané: Štvrtok, 17. Septembra 2009, 08:47
od normann
myslím si, že záleží, jak moc s tím jezdíš po městě, já hodně, mám automat a rok měřenou kombinovanou spotřebu mám 7,7l. na dálku něco přes 5 litrů, tak do 6l, pokud jedu kudlu tak do 7-7,5l. pokud jedu pianko tak i 4,5l mi ukazuje BC a docela to i při tankování a ujetý km sedí. což bych řekl, že je paráda na tak velký a těžký auto, ne? :D

Re: vsetko o 725tds

Napísané: Štvrtok, 17. Septembra 2009, 10:00
od Zajo
4,5L to uz je co :smile: