Strana 1 z 2

e38 728i v.s. 730i

Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 13:43
od fano031
Už so zostarol, tak si potrebujem splniť sen...Neviem sa medzi nimi rozhodnúť, keď si niekto nájde trocha času rád si prečítam jeho radu či tip. Uvažoval som i o 725tds no už som od toho upustil, neverím tomu motoru.
ĎAKUJEM... :smile:

Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 15:34
od Romeo
nebolo by lepsie uz 730d nahodou :) ?
A ked tak trvas na benzine tak 740i s manualom :-({|=

Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 22:10
od Helldiver
Preco s manualom? do sedmy by som ho fakt nechcel asi.

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 07:15
od fano031
Potrebujem auto na denné jazdenie, na 730d v plnej výbave prachy nemám, tak preto uvažujem o 728i alebo 730i a keďže i teraz mám automat, chcem mu ostať verný. Všimol som si že nik nepíše o 730i, čo ma prekvapuje je to maloobjemový V8, nik ho nemá? Väčšina uprednostňuje 740i alebo 750i, prečo? Nepotrebujem s tým súťažiť. Díky...

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 08:25
od Zajo
Ten 3.0 V8 je tusim o generaciu starsi motor ako 2.8, ktory je moc podareny, vraj velmi malo kazivy. To ze 728i je najlabsia sedma, neznamena ze je to slabe a pomale auto.

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 08:38
od Helldiver
3.0i V8 ma velmi slaby spodok, neviem ci je to zrovna vhodna motorizacia do tak tazkeho auta ako je E38, to uz skor tu 2.8i vanosovu, ta ma 280nm (3.0i 290nm) cize skoro taky isty krutak, ale hlavne ho ma polozeny asi o 1000 otacok nizssie.

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 10:42
od semtex
8 valec nezabijes. kazda druha 728 je chudiatko uplne vyhulena. pokial to bolo mestke afto, malo sancu prezit, ale pokial to bolo dialnicne,... kazopadne 2.8 ti bude zrat minimalne o liter a pol menej

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 10:45
od Helldiver
semtex jasne ze 4liter ne, ale 3liter V8 musis vyrazne viac tocit (uplne podstvorcovy motor, zdvih 66mm) aby podal rovnaky vykon ako vanosova 2.8 R6, takze by som to videl prave naopak. Zazil som ten motor v E34 ktora je o 200-300kg lahsia od E38 a teda spodok bol slaby...

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 11:10
od V12
No k tomu 3litru V8. mal som moznost sa v tom previezt.zvuk to ma velmi pekny ale to je tak vsetko...ked xces aby to auto islo tak ho musis tlacit...ale potom ti ide spotreba velmi vysoko...na bufetove jazdenie ale staci....

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 12:36
od semtex
hovorim z o skusenosti....skus si len poziet napr na mobile, kolko km maju najazdene.... 728 cez 350tk musis dlhsie hladat...730 najdes aj s 480tkm. ale jednoznacne je to zbytocnost. zere to skoro porovnatelne s 740 a to uz je lepsie povezenie:-)

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 13:36
od diLucca
alebo rovno do padika, nech nie som jediny sponzor CS :D

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 14:08
od palo
mna by skor zaujimalo kolko ta 730i zerie.mam na mysli take kludnejsie jazdenie a ci je lepsia v manualy alebo automate

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 17:01
od Helldiver
pozri spritmonitor.

Napísané: Utorok, 21. Októbra 2008, 04:45
od T613
2.8 nebrat, to bude utahane anebo te to vyjde financne stejne kdyz bude novejsi ... rozhodne ber V8 nejlip 740 ale 730 sezenes levnejc o ty takovy zajem neni, pokud ti jde o cenu ... ale jestli chces setrit u e38 tak si kup radsi uplne neco jineho a na e38 zapomen :wink:

Napísané: Utorok, 21. Októbra 2008, 07:52
od Max-Max
objem nicim nenahradis