Strana 1 z 4
7er, X6
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:44
od gtit
chalani je to velmi zle s touto motorizaciou? chcel by som kupit nejaku F01
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/750i-xdrive-m-packet-id6360092.html
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:47
od PetoK
Je to srot, preto je cena aka je...
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:52
od Mishroom
Ano, je to az tak zle. Nieco co malo byt top motorizacia sa po par tisic kilometroch predava za zlomok ceny toho coho by bola inak hodna.
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:54
od gtit
Takze ruky prec.
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:17
od voMacK
Nejde len o ten nestastny motor, ale cosi mu tam este aj svieti na palubke ohladom pasov [mozno to bolo rachnute], cize tam toho asi bude viac.
Ale vybava je ppc.
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:19
od Mishroom
gtit napísal:Takze ruky prec.
Pre istotu ruky prec od kazdej 750i....
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:25
od gtit
voMacK napísal:Nejde len o ten nestastny motor, ale cosi mu tam este aj svieti na palubke ohladom pasov [mozno to bolo rachnute], cize tam toho asi bude viac.
Ale vybava je ppc.
Ako to len tak som ju tu dal. ma vela km...ja by som nieco s menej km a top vybavou. Ale co ked vsetky motory su zle. Ja som naftu nemal takze ja chcem jedine V8 benzin. A v BMW stajni nie je co kupit take luxusnejsie. Ostva mi uz iba M6 co je uplne z ineho sudka.
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:36
od voMacK
Kup lci a v zaruke. Vraj BMW zacalo spekulovat cosi o nejakom rozsirenom baliku pre motory N63..neviem..len som to zahliadol..skus pogooglit.
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:38
od PetoK
Nebud magor,kludne chod do nafty.... nove motory su vyborne.
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:45
od voMacK
Tak zas ak chces luxus, kup novu S-class. To je uplne iny vesmir, nez trapna F01 :)
Re: 750i
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:52
od gtit
voMacK napísal:Tak zas ak chces luxus, kup novu S-class. To je uplne iny vesmir, nez trapna F01 :)
Mercedes sa kazi to nechcem a cena noveho S je tiez vesmir

audi S8
Re: 750i
Napísané: Piatok, 27. Februára 2015, 07:35
od undy
A čo konkrétne sa kazí na MB? Mám CLS kúpený ako nový v 2009, teraz cca 140000 km, a menia mi olej...
Re: 750i
Napísané: Nedeľa, 1. Marca 2015, 11:25
od gtit
undy napísal:A čo konkrétne sa kazí na MB? Mám CLS kúpený ako nový v 2009, teraz cca 140000 km, a menia mi olej...
na predoslom S-u asi uplne vsetko okrem strechy.......rocnik 2009 a na ML tak isto takze dost som zanevrel na tu znacku.
A co si myslite o tomto? Ako su na tom tie 35i motory?
http://bmw-x6.autobazar.eu/xdrive-35i-id6901457.html
Re: 750i
Napísané: Nedeľa, 1. Marca 2015, 13:00
od Esence
Ja osobne som u svojej S neriešil okrem oleja, filtrov nič ... Samozrejme nebudem klamať kľaklo mi jedno spätne zrkadlo, keďže ho po zamknutí nedovrelo. Ale opravené to bolo na počkanie za 60€ udajne kolečko, ktoré je tam na takej "lamele" bolo zalomené keďže je s plastu. Ale dostal som grátis výmenu oleja (práca) tudiž spokojnosť.
Čo sa týka motorizácie 5.0 u F01 ak máš záujem napíš PM pošlem ti dosť obšírne dokumentácie ako som sa práve s daným modelom potopil do priepasti beznádeje ja ... F01 mám v pláne opäť ale už ako diesel. Nemyslím, že niečo "D/čkom" pokazíš ...
BTW nová S je momentálne top vlajkovou loďou v rámci Audi,BMW,Mercedes A8 či F/ko sú len komédiou... BTW ale tá S je aj najmladšia ...
Re: 7er, X6
Napísané: Nedeľa, 1. Marca 2015, 13:20
od LOKI
X krat rozoberana tema ale couz : napr. tento link
http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukemBMW N63 „4.4 Biturbo“ (do 2012)
Kódy: N63B44
Výroba: od 2008 dodnes, rizikovost do 2012
Nasazení: BMW 750i/Li, BMW X5/X6 50i, BMW X6 ActiveHybrid, BMW 550i (vč. Gran Turismo), BMW 650i (coupé, cabrio)
Problematický osmiválec se montoval mj. do hybridní X6 nebo do limuzíny 750Li; jeho slabinou je nedostatečné chlazení dvojice turbodmychadel
Důvod: Jeden z nejproblematičtějších motorů BMW posledních let. Slabým místem je hlavně chlazení, kterému neprospívá už samotná koncepce vidlicového motoru s dvěma turbodmychadly „zazděnými“ žáruvzdornými plechy mezi řadami válců. Je takřka nemožné je odvětrat a uchladit tak, aby na nejvíce tepelně exponovaných místech nedocházelo ke spékání oleje.
V kombinaci s kolabujícím okruhem vodního dochlazování turbín dochází nejdříve k zapečení oleje v holendrech turbodmychadel, v pokročilých případech zakarbonování „vršku“ motoru to odnáší i vačky a variátory časování ventilů. K tomu přičtěme natahující se rozvodové řetězy a při vypnutém motoru protékající vstřikovače, které benzínem odmastily válce některých exemplářů tak dokonale, že ty po několika stech „suchých“ startů zcela přišly o kompresi.
Pozdější N63B44TU (330 kW), nabízené od roku 2012 jsou spolehlivější, překombinovaná konstrukce však nedovoluje hledět do budoucna s moc velkým optimismem.