BMW E36 318is coupe 1992 prosím pomôžte mi
Napísané: Streda, 26. Novembra 2014, 13:07
Dobrý deň.
Mám BMW E36 318is coupe 1992 103KW.... kúpil som to zo "samosvorom"... predošlý majiteľ mi nevedel povedať či je to originálny samosvor, alebo či to je len "zvarosfor" (zavarený diferenciál).
niečo mi začalo za jazdy v zadu búchať, len keď sa kolesa točia... keď auto stojí, tak nepočuť nič... s počiatku to búchalo len tak slabo za jazdy na voľnobehu, ale keď som pridal plyn a boli kolesa v zábere tak už nebúchalo nič....no po jenom šprinte pri ktorom som s toho auta vytlačil asi max. možnú acceleráciu sa to tam zničilo, pretože už to búcha za jazdy brutálne... už je jedno či sú kolesa v zábere alebo nie búcha to tam stále, síce keď sú v zábere tak o čosi slabšie ale aj tak to tam búcha poriadne.
moje odhady boli prevodovka, alebo kardaň
Včera keď som chcel auto odparkovať do garáže pretože vonku začalo snežiť a na dvore bolo blato agregát v predu a zadný náhon samozrejme že mi prehrebovali kolesa ale sa mi zdalo že o čosi viac ako inokedy, si vravím že samosvor ťahajú obidva kolesa naraz "ako to že stojím na mieste" a vtedy som zistil že mi ťahá už len jedno koleso... a tak som vydedukoval že mi asi odišiel diferenciál keď doteraz ťahali obidve kolesá a teraz už ťahá len jedno, a na to búchanie ma vplyv to či sú kolesa v zábere alebo nie. Tak zrejme potrebujem nový diferenciál ale bohužiaľ sa do toho vôbec nerozumiem
vie mi prosím niekto poradiť s ktorých modelov by pasoval diferenciál do môjho ?(BMW E36 318is coupe 1992 103kw 5 stupňový manuál) lebo IS-ka su dosť ojedinelé málo dielov do nich na internete. respektíve ak by mi to aj niekto vedel vysvetliť ako to s tými parametrami diferenciálov vlastne je lebo predpokladám že ich je viac druhov s rozdielnymi vlastnosťami čo sa týka maximálky alebo prevodov dlhých krátkych atď.
Ďakujem veľmi pekne za každú radu :)
Mám BMW E36 318is coupe 1992 103KW.... kúpil som to zo "samosvorom"... predošlý majiteľ mi nevedel povedať či je to originálny samosvor, alebo či to je len "zvarosfor" (zavarený diferenciál).
niečo mi začalo za jazdy v zadu búchať, len keď sa kolesa točia... keď auto stojí, tak nepočuť nič... s počiatku to búchalo len tak slabo za jazdy na voľnobehu, ale keď som pridal plyn a boli kolesa v zábere tak už nebúchalo nič....no po jenom šprinte pri ktorom som s toho auta vytlačil asi max. možnú acceleráciu sa to tam zničilo, pretože už to búcha za jazdy brutálne... už je jedno či sú kolesa v zábere alebo nie búcha to tam stále, síce keď sú v zábere tak o čosi slabšie ale aj tak to tam búcha poriadne.
moje odhady boli prevodovka, alebo kardaň
Včera keď som chcel auto odparkovať do garáže pretože vonku začalo snežiť a na dvore bolo blato agregát v predu a zadný náhon samozrejme že mi prehrebovali kolesa ale sa mi zdalo že o čosi viac ako inokedy, si vravím že samosvor ťahajú obidva kolesa naraz "ako to že stojím na mieste" a vtedy som zistil že mi ťahá už len jedno koleso... a tak som vydedukoval že mi asi odišiel diferenciál keď doteraz ťahali obidve kolesá a teraz už ťahá len jedno, a na to búchanie ma vplyv to či sú kolesa v zábere alebo nie. Tak zrejme potrebujem nový diferenciál ale bohužiaľ sa do toho vôbec nerozumiem
vie mi prosím niekto poradiť s ktorých modelov by pasoval diferenciál do môjho ?(BMW E36 318is coupe 1992 103kw 5 stupňový manuál) lebo IS-ka su dosť ojedinelé málo dielov do nich na internete. respektíve ak by mi to aj niekto vedel vysvetliť ako to s tými parametrami diferenciálov vlastne je lebo predpokladám že ich je viac druhov s rozdielnymi vlastnosťami čo sa týka maximálky alebo prevodov dlhých krátkych atď.
Ďakujem veľmi pekne za každú radu :)