Strana 1 z 3

e60 530/545

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 09:10
od EBOLA
zase mam strasnu chut menit auto. aj napriek hroznemu zadku som sa rozhodol, ze ostanem verny 5er a kedze Fka su este trosku mimo moju financku ligu tak som sa rozhodol pre e60 (61 nechcem, kombi na stavbu kupim za 300e a potom ho zapalim :mrgreen:)
kedze som uz okusil 6 hrniec tak mi je spotreba 525 ci 530 ukradnuta. no v ponuke je aj 545 :twisted: je to uz vela? ci je tam rozdiel len dake 2 litriky?

zatial poskulujem po tychto:
http://bmw-rad-5.autobazar.eu/545-i-at-id5821164.html
http://bmw-rad-5.autobazar.eu/525-xi-id4986650.html

moje budem predavat minimalne za 3-4mesiace ked ho dam do predajneho stavu (poondiate rohy dveri :evil:) cize urcite nevezmem prvu pajtu ktora mi pride pod ruku.....

ps: bengalll to si nevedel predavat na jar? :-(

Re: e60 525, 230 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 09:14
od voMacK
ta 545i bude za tie prachy asi dost vrazda, ne?
A k tej striebornej - vybavu som sa uz naucil nekomentovat, lebo som potom furt za kokota :mrgreen:

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 09:26
od EBOLA
sa divis? niekto vidi 4,5 liter tak sa mu prekrucaju panenky, a pritom ceny V8 by mali byt o take 2 litre drahsie no kazdy sa toho boji... lenze som si teraz dekodoval vin tej 545 a lepsiu vybavu mala aj moja rozhrkana e36 ](*,) to uz ked niekto vygrcia za auto 70t??? tak ma problem tam nasekat aspon aku taku vybavu?
ma drbne kym najdem auto aspon v "zakladnej" vybave.... co sa motora tyka tak budem asi vyhladavat m54 3,0 co sa montoval aj do e39. pomer spotreba/spolahlivost je na tom najlepsie a tento motor velmi dobre znasa montaz lpg.

hlavne uz NECHCEM!! sportovy podvozok... na slovensku to je ako za trest ](*,)

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 09:31
od ViktorDDD
tých 8valcov sa všetci boja hlavne preto, že odíde o krúžok na rúre vody medzi hlavami, k tomu simeringy ventilov čo sa tiež často rieši na nich, k tomu všade nové tesnenia a zrazu sú 2-3mesačné platy v riti

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 09:36
od EBOLA
na bezne vozenie by mi asi V8 bola na nic.... aj ked vykon a zvuk su super :roll: no nic, budem teda sondovat 525xi - 530i a snad budem mat pri nakupnom obdoby aky taky prehlad. a mozno sa aj na klube najde pekny kusok. cenu ktoru som ochotny plesnut do toho je 7500-8500e

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 10:27
od Pr.danco
S takym rozpoctom pekny kusok?mmm :-k

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 10:47
od matyson
Už na pohľad jedna väčšia haraburda ako druhá.
Zohnať normálne auto v dobrej výbave je dosť problem.
Dôvod vieme všetci, točia sa tu stále tie isté autá kvôli kokotkej dani.

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 11:46
od Lipo69
matyson napísal:
Dôvod vieme všetci, točia sa tu stále tie isté autá kvôli kokotkej dani.


Myslim ze vacsi problem je rozpocet 7500-8500e.

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 12:04
od marc.o
Maly rozpocet na e60.
Povacsine maju zodrate gumy, bez zimakov, o kilometroch zbytocne .. s tym sa odvija aj stav motora/prevodovky .. serviska nic, napravy brzdy tiez asi nic moc, ak pri predaji ok, coskoro uz nemusi byt ok.. si treba zobrat, aspon ja si to tak pocitam lebo ako uz mnohi si mohli vsimnut ze si vyberam e60, ze ak chce mat clovek auto v stave na jazdenie, mal by hned po kupe pomenit oleje, filtre, v prevodovke tiez, geometria... a uz mas mozno aj tisicku nad rozpocet .. ide zima treba gumy, asi aj disky.. poistka prihlasenie palivo dialnicna ... ze sa nieco moze porucat kratko po kupe(odlucovac, termostaty, zhavice, turbo, dpf, prevodovka, kardan, o-kruzok, zvody, klapky, veskera elektrika...

Pozor to si treba poriadne prepocitat, pre uspesny a bezproblemovy chod takehoto samochoda by mal byt popri rozpocte na kupu este rozpocet na servis, to neni felicia ze dam celorocne 10 rocne gumy a dolejem ukrajinsky gazolin a fachcim [-X

Uz som mal to stastie kupovat jazdenku.. a nie jednu .. a som toho nazoru ze stopercentne jazdenky sa nepredavaju .. a ak ano, e60 do 9 tisic to nebude a bodka.
A ukamenujte ma komentarmi ked som sa niekde sekol, I don't care 8)

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 12:22
od EBOLA
ked som kupil e39 za 2500e tiez sa kazdy smial, ze kupujem hajtru do ktorej nasypem 3-4 litre a svete div se.... nic.
investoval som len 2000 do lpg a radia, benzin je trvacnejsi a nieje tak narocny. pred predajom zainvestujem aj do podvozku kedze jazdim na slovensku a ine by to nebolo ani pri fobii ci f10. je mi jasne, ze podvozok na fobiu by ma stal tolko co naboj na e39 no problem mi to nerobi. niesom student s brigadnickym prijmom 200e mesacne.

kupa pneumatik 225-245 40 r18, dialnicnu, olej, poistka? si zo mna robis kozy? ved to su uplne normalne naklady. isteze ma budu stat 435/40 r18 viac ako 165/60 r15 no mas pocit ze pri najazdenych pomaly 27000km s priemerkou 10/100 mam problem uzivit prevadzku takeho auta? jedine co by som nechcel je automat ktory je nachylny no aj ten by som si dal bud repasovat alebo kupil jazdeny. a kedze idem po benzine tak vstreky, zhavice, turbo, dpf a podobne nechutnosti sa ma netykaju ;-)

cize jedinym ukazovatelom je pre mna pomer cena/vybava. a isteze navsteva autorizovaneho servisu pred podpisom zmluvy :thumbup:

matyson: jj nebyt tej poondiatej frcodane tak uz davno sa tu obmeni trh s autami a clovek nemusi pozerat po holych bosych rozjebanych. lenze bachnut dalsich 2500 len za to aby som tu zaregistroval slusne vozitko zo zahranicia odmietam :-(

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 12:25
od PeqpeK
marc.o napísal:
Maly rozpocet na e60.
Povacsine maju zodrate gumy, bez zimakov, o kilometroch zbytocne .. s tym sa odvija aj stav motora/prevodovky .. serviska nic, napravy brzdy tiez asi nic moc, ak pri predaji ok, coskoro uz nemusi byt ok.. si treba zobrat, aspon ja si to tak pocitam lebo ako uz mnohi si mohli vsimnut ze si vyberam e60, ze ak chce mat clovek auto v stave na jazdenie, mal by hned po kupe pomenit oleje, filtre, v prevodovke tiez, geometria... a uz mas mozno aj tisicku nad rozpocet .. ide zima treba gumy, asi aj disky.. poistka prihlasenie palivo dialnicna ... ze sa nieco moze porucat kratko po kupe(odlucovac, termostaty, zhavice, turbo, dpf, prevodovka, kardan, o-kruzok, zvody, klapky, veskera elektrika...

Pozor to si treba poriadne prepocitat, pre uspesny a bezproblemovy chod takehoto samochoda by mal byt popri rozpocte na kupu este rozpocet na servis, to neni felicia ze dam celorocne 10 rocne gumy a dolejem ukrajinsky gazolin a fachcim [-X

Uz som mal to stastie kupovat jazdenku.. a nie jednu .. a som toho nazoru ze stopercentne jazdenky sa nepredavaju .. a ak ano, e60 do 9 tisic to nebude a bodka.
A ukamenujte ma komentarmi ked som sa niekde sekol, I don't care 8)

suhlasim...podla mna je toto zbytocne zalozena tema, aj tak si kupi mrdku a potom sa mu budu kamarati smiat ze bude mat wydawky

sorry ale porovnavat e39 jeden z naljepsich motorov (m52) a e60 s N62(alebo iny novsi benal) je nemiestne, takisto vlastnit e60 bez havarijnej je vrazda (pamatam si tu jedneho clena co sundal iba ostrovcek a stacilo)

este by som ti EBOLA odporucil aby si sa nespolahol na autorizak, uz som videl doslova zlepene auto, ktore bolo na prvy dojem po buracke a v autorizaku ho velmi odporucili :D

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 12:42
od EBOLA
tak to si radsej pripocitam cenu vlaku a stravy pre mna a servisaka (narazam na maleho :-D)
lepsie ako servisak by bolo ist s klubakom ktory ma skusenosti, to mi je jasne. v pripade kupy na zapade zbehnem s tym autom za simikom, v strede slovenska pojdem za chalanmi z bmwzvolen a na vychode sa tiez niekto najde ;-)

apropo nieje v 530i do 2005 nahodou m54b30?

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 13:04
od Lipo69
EBOLA napísal:
apropo nieje v 530i do 2005 nahodou m54b30?


Jou to je 170 kw v E60 do 2005

Ako prajem ti nech kupis za co najmenej ale diskusia je trocha zbytocna treba obehat auta nazivo s profikom co vie najlepsie ziskat stav auta a podla toho sa rozhodnut.

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 13:22
od marc.o
EBOLA nerobim si kozy, do takych chorych detailov som siel len preto, lebo mne kazdy kto ma na e60 tak maly rozpocet pride, ze to kupuje z poslednych...no offense, mozno to nieje tvoj pripad O:)
Prajem stastnu ruku pri vybere.

Re: e60 525, 530 ci 545?

Napísané: Streda, 17. Septembra 2014, 17:30
od Gabo10
ebola :D riešim rovnaké (srdce chce iné rozum káže inak ) :D M54 v e60 + lpg na slovensku dosť ťažké nájsť..ale ked sme v tom tak ti tu dám troška off topic
neviem či niekto sledujete mobile.de ale ak tam hľadáte konkrétne 170kw a e60 + úplnú servisnú tak do 13 tisíc eur tam máte asi 80-90 áut a všetko nájazd pod 180 tisíc km a vyplnená serviska (niektoré z BMW servisu)... prečo je to tak? ano,viem že 170kw je už "starý" motor v e60 ale to fakt už nich nemá cenu?alebo v čom je háčik