Strana 1 z 6
E39 540i + E39520i za inú V8
Napísané: Nedeľa, 6. Júla 2014, 20:26
od trunek
Takže poprosil by som Vás o názor na takúto možnosť:
Mám doma E39 520i ročník ´98 (
pribehy-nasich-aut/trunekova-e39-t12217.html?hilit=trunekova%20520i ) a súčastne aj E39 540i (
post984932.html?hilit=trunekova%20540#p984932 ) a vec sa má takto. 520tku by chcel kúpiť kamoš za cca 2000€ (plus mínus bežná predajná cena a kamoš vie, že si auto piplám, opravujem, servisujem.....) a 540tku by chcel zase kúpiť druhý kamoš. Tam by bola cena cca 6500€. Dokopy by som tak teda mohol mať 8500€ a chcel by som si za to kúpiť 7mu. Osobne sa mi páčia E38čky, ale nič také čo by mi sadlo na SVK trhu nie je a tak uvažujem, predť tie dve 5ky a kúpiť E65ku. No motorizácia by som chcel iba 745i prípadne 745iL ale s LPG. Zvykol som si na ten výkon a nižšie ísť nechcem.
Môžem sa tak zbaviť staršieho auta + mať 7mu. Od kedy som si kúpil 540tku chodím iba na nej. 520tka už pár mesiacov stála a išiel som na nej iba sem tam. Pôvodne som chcel mať 540tku iba na víkendy, ale mám ju ako dennodenné vozenie, náklady na V8 teda prežijem. Akurát nebudem musieť platiť 2x STK, 2x poistky, 2x gumy (teraz mesiac dozadu 900€ za gumy na obe autá, 540tka 425€ za výmenu reduktora výkonnejšieho, váha vzduchu, sviečky....) nie som študent a s V8čkou som si nabehal už takmer celý rok.
Len by som sa chcel popýtať na čo sa pripraviť v prípade E65tky. Zatiaľ som mal iba E39ny. 520tka má dnes už 370t km a 540tka má 201t km. Nejaké veci sa už pomenili a tak nejakú predstavu mám, ale neviem čo obnáša E65ka, čo odchádza po toľkých a toľkých km, koľko stojí toto a tamto.... proste nejakú predstavu
Už nie som 20 ročný chalan a nepotrebujem sa vyblázniť a gumovať a tak 7ma je úplne super, ale sem tam mu položiť na podlahu a niečo obehnúť je super pocit.
AK by som mohol poprosiť o názory a nejaké rady pri pozeraní auta, čo sledovať, na čo dať pozor. Takéto niečo by som chcel skúsiť
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/745i-lpg-id3337152.htmlhttp://bmw-rad-7.autobazar.eu/745-i-lon ... 95690.htmldovoz nehrozí skrz dane za výkon
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Nedeľa, 6. Júla 2014, 20:42
od Pežot
Lacná sedma = nedobrá sedma ... niečo o tom viem

Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Nedeľa, 6. Júla 2014, 21:28
od trunek
to mi je jasné, ale motorizácia 745i model E65 ak zadáš od 5 do 15t€ tak ti nájde iba pár kusov a všetky sú okolo 8t. Aspoň čo sa týka Autobazar.eu a dovoz neriešim. Určite to nebude lacnejšie
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Nedeľa, 6. Júla 2014, 23:17
od ESQS
Jedna aj druhá su tam hrozne dlho. Strieborná fakt že dlhooooo
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Nedeľa, 6. Júla 2014, 23:44
od Hugino
A nechcel by si radšej za tie peniaze dotiahnuť sem nejakú E38 a spraviť si ju??? Podľa mňa by to bolo lepšie, vyšlo by ťa to cca rovnako/menej. Radšej ako E65, ktorá je povestná svojou ''spoľahlivou elektrikou'', že Pežot

Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 06:40
od ViktorDDD
keď nemáš problém servisovať a piplať 540tku, tak keď trochu pridáš tak nebude problém ani e65ku, podľa mňa ty nebudeš z tých čo si to kúpia za posledné a potom chcú len tankovať, určite si pripravený na nejaké investície do auta
napr. taký o-krúžok chladenia, gufera ventilov a prievan v peňaženke
ale inak, keď ti niekto položí na drevo 6 a pol litra za 540tku a pritom vieš predať aj druhú 39tku tak nerozmýšľaj, zato sa dajú kúpiť zaujímavé autá, hoci aj nonbmw
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 06:56
od Wanted
ja by som mozno fakt este pouvazoval o nejakej peknej E38 v nadupanej vybave. Je to dalej ako E39 sice nie o taky skok ako 65 ale tiez prekvapi. Ak mas moznost skus sa previezt aj v jednej aj v druhej.
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 11:41
od PAN BAAAAAca
hlavne nie 7mu bez vybavy!! :] ale na pekny kusok si asi budes musiet pockat
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 11:46
od PetoK
Zase dalsia debata o nicom... ja napisem len tolko, ze kupou naklady zdaleka nekoncia... a ver tomu ze diely E65 je iny svet.. ovela ovela drahsie diely ako na E39/E38. Modli sa aby si kupil dobry kus lebo ta servis zabije... vela dielov neexistuje ako aftermarket a orig su riadne palky... na taketo auto jednoducho musis mat prijem a riadnu rezervu...

Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 18:10
od hessy
PetoK napísal:Zase dalsia debata o nicom... ja napisem len tolko, ze kupou naklady zdaleka nekoncia... a ver tomu ze diely E65 je iny svet.. ovela ovela drahsie diely ako na E39/E38. Modli sa aby si kupil dobry kus lebo ta servis zabije... vela dielov neexistuje ako aftermarket a orig su riadne palky... na taketo auto jednoducho musis mat prijem a riadnu rezervu...

Amen !
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 18:12
od Pežot
Tak jest, ako som sa presvedčil na vlastnej koži. Fakt stačí, že sa dojebe napr. snímač bagu na spolujazdcovej sedačke 300 € len tak.
Proste veľa 745i sú autá, ktoré pokúpili ľudia a keď zistili, čo všetko sa tam jebe, tak to radšej dali na predaj. A tak to vyzerá ... tiež som jednu tak kúpil ... dva týždne po kúpe šli do nej cca. 3000€ a tak som to radšej dal na predaj ... nebavilo ma už ani len sadnúť do toho auta a dosť ma to vybralo finančne.
Takže naozaj E65 si treba skurvene premyslieť ... či kúpiť alebo nie.
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 18:31
od trunek
Nemyslím si, že to je debata o ničom. Práve, že takéto názory som chcel počuť. E65 je už iná elektronika, to je pravda. Drahší servis predpokladám, ale nerád by som zase nejaký horší kúsok (vzhľadom k tomu, že 540tka ktorú mám je fakt super). Teda nerád by som vadný kúsok a potom to auto preklínal. Keď som kupoval pred 7mimi rokmi prvé BMW, tak ma každý odrádzal. Za 7 rokov som mal zapchatý termostat a palivová pumpa odišla. Kúpil som keď malo auto 180t km a dnes má cca 330tkm a to bola jediná investícia (brzdy som dal poriadne a kotúče mám dodnes Zimmermany, platničky sa menili, nejaké diely na apravách tiež, ale to beriem ako normálne spotrebný materiál, nikdy som nekupoval lacný olej a lacné diely) a za rok dennodenného jazdenia na V8čke som nemal žiadnu investíciu. Akurát nedávno váha vzduchu a zase dávali sa sviečky tak všetky, oleje a všetko, silnejší reduktor... Proste nemám problém sem tam čapnúť inekciu do toho, ale nerád by som zase servisoval stále dookola také auto.
Možno by mi teda stačilo fakt iba nechať si 540tku a ešte ju viac vycukríkovať.
Ďalej v tej cene sa už dala aj E36 M3 nájsť ale to je zase niečo iné a ako som písal, už nemám 18. No a v ponuke sú za takúto cenu aj X5ky
http://bmw-x5.autobazar.eu/44i-at-id5215491.htmlhttp://bmw-x5.autobazar.eu/46-i-at-lpg-id5340072.htmlaké veci by ma čakali prípadne na X5ke? Nemám totiž predstavu. O E39ne som si prečítal čo sa len dalo, čo sa zvykne kedy kaziť, ako odchádzať...o E65tke tak isto, tie krúžky a podobne....Dosť to pri vyberaní napomáha. Čo také zvykne odchádzať zase pri X5ke, aké sú prevádzkové náklady takého vozisla, čo gumy? Nechcem aby ste sa pustili do debaty nemám na gumy, ale zaujíma ma aký majú rozmer gumy na také auto, koľko stoja, čo elektronika?
Lebo ani to, že doniesť E38mu nie je ešte zahodená myšlienka (už som sa viezol v 2 kusoch a nedávno som tu chcel jednu kúpiť, ale nebolo to to, čo som chcel). Takže je možnosť doviezť E38 čo by som najneradšej, alebo ešte pohrať sa s myšlienkou X5.
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 18:38
od Pežot
trunek keď sa nechceš stále točiť okolo toho istého, asi by som sa E65 vyhol ... na SK dobrý kus asi nekúpiš, a keď aj áno, cenovka bude vyššie. Ale keď sa na to cítiš

len fakt kúsky do 10 000 nebudú to pravé orechové, si myslím, ale samozrejme môžem sa mýliť
Možno natrafíš aj na "dobrý" kus

Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 18:40
od PetoK
Napisem len zhruba,pri e65 rataj zhruba 300e/1ks 19" pneu,vela dielov je atypickych,akakolvek elektronika a kriticke diely cca 400-500e a viac/ks... samozrejme takmer vzdy to treba davat programovat. Ale ak chces dojdi niekedy do ZA,a preberieme to osobne. X5 je uplne ine auto,urcene na ine veci,tie prve lacne su vecsinou na srot..
komfortom sa absolutne nechyta a e38 je zase technikou zastarane auto. Fakt si to dobre premysli.
Re: E39 540i + E39520i za E65 745i
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 18:42
od Pežot