Strana 1 z 3
Kupa BMW e38
Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:19
od Schluke
Zdar Baworaci chcem sa spytat ci pozna niekto
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-i-at-id5160330.html alebo aka motorizacia je pre 7bawo najlepsia najmenej kazovi motor ktory bol?Popripade kupim e38 do 3000e
Alebo
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-d-at-id4787634.html bude sa to dat spravit alebo koniec newiete volal som s majitelom ze je olej na pieste na 3 valci
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 06:15
od ViktorDDD
najrozumnejšia motorizácia asi 740i
len taká otázka? prečo chceš kupovať vylágrovaný šrot za 3litre keď je už pred kúpou jasné že minimálne ďalších 1500 do toho pôjde???
skôr si došetri, a pozeraj sa na autá za 5-6tis. €, teda ak chceš ako si napísal "najmenej kazov
i"
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 06:47
od Rottwa
Odkial vies ze je vylagrovany ? Jedine nazivo to zisti poriadne.
Motorizacia asi naozaj M62B44 (TU s Vanosom je dalsia investicia do buducnosti pri udrzbe). Hladaj co najvyssiu vybavu a dobry servis. Musis si uvedomit ze skoro kazde take auto bude vydojena krava z dialnic. Na druhej strane lepsie su dialnice ako okresky a mesta vo vychodnom bloku. Servisovat to auto nie je nic narocne - vacsinu si clovek odkaze urobit sam a na internete je tona super navodov ako na to, ale vypyta si znacnu penaznu sumu. Vsetko je tu drahsie, vacsie a tazsie ako na ostatnych autach. Auto si treba poriadne obzriet, zistit co funguje a co nie a kolko bude stat opravit to. Najlepsie si to napisat z obhliadky auta a potom sa pytat, nech poradime a zistime co a ako opravit a kolko to bude stat.
Ta horna 740i vyzera na prvy pohlad celkom dobre. Neriad sa tym kolko tie auta stoja, malo ludi to u nas vie poriadne ohodnotit a na druhu stranu, taketo auta s tymi motorizaciami u nas nemaju cenu.
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 06:59
od Schluke
Keby som siel pozerat 740i 740D naco si dat pozor pri e38?
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 12:21
od Rottwa
Tak urcite na zakladne veci ako motor - trasenie, hlucnost, dymovost, tah atd..., prevodovka musi radit hladucko za tepla v kazdej situacii, za studena sem tam moze trhnut a tocit trocha vyssie, ale nijak vyrazne. Klasicke veci su odidene rezistory na pridavnom ventilatore vpredu (neroztoci sa pridavny ventilator ked zapnes klimu), vypadavajuce xenony (starter na odchode), stahovanie okien (ako na kazdeom BMW urvate tiahlo alebo zauzlene lanko), snimac pozicie obsadenia spolujazdcovej sedacky (svieti airbag), kurenie/fukanie (el. jezko), smrad z klimy (klasika zapareny vyparnik), CD menic necita CD alebo skace (odpeceny laser), nav nefunguje (odsraty modul, alebo laser), klaknute NIVO ak ma (mechy, netesnost,...), brutal tvrdy podvozok (klaknute EDC ak ma), dlhe zapipanie pri parkovani a nefungujuce PDC (klaknute senzory), ...
toto mi tak napadlo z hlavy zatial, ale vsetko su to jednoduche pomerne lacne opravy. Pri 740D pozor na turba a ci idu vsetky valce (vstrekovace) a vsetko co odchadza na dizloch. Inak motorizacie su drziaky. Pri 740i overit ci nepocut retiazku, alebo nie su kusky napinaka vo vani - skontorlovat ci boli menene napinaky a rozvody pri cca 200-250 tis. km preventivne.
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 12:39
od ViktorDDD
Rottwa napísal:Odkial vies ze je vylagrovany ? Jedine nazivo to zisti poriadne.
. . .
odtial: "1 VALEC POSKODENY "
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 13:17
od Schluke
http://auto.bazos.sk/inzerat/36411661/bmw-7.php a tento by bol?
A este dal by sa urobit ten 1 valec poskodeny?
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 14:28
od pouk69
pri tej 740i je faktura s cislom byv. majitela z NR, mozes mu zavolat :)
to auto som videl koncom roka stat v jednom NR servise, tento zo ZA ho asi nema dlho. Pytal by som sa preco. Inak vyzera dost dobre a urcite by som ho bral s tymi kolesami. A idealne si priprav financnu rezervu...
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 16:06
od Oktep
Ja som bol pozreť tú 740i asi pred 2 možno 3 mesiacmi, keď ešte bola na predaj v Nitre, vozil som sa na tom aj som si ju dôkladne obzrel, štartovala na ťuknutie, nefungovalo predné pdc, zadná roletka preskakovala na konci, kde tu nejaká hrdza ale inak nič zlé, keď si riadne pridal tak auto malo pekný ťah, ale vydávalo zopár pazvukov, hlavne so stúpajúcimi otáčkami bolo počuť zosilňujúce pišťanie, a potom ako som sa dovozil sme auto ešte odparkovali na parkovisku a nechali naštartované, vystúpili sme a bolo počuť nejakú mnou ani majiteľom neidentifikovateľnú rezonáciu od spodku auta, ako keby z oblasti prevodovky, a potom to ešte trochu zosilnelo až tá malinká rezonácia mala zvuk ako keby niekto o seba trieskal dvomi železnými tyčami, no z časti to prehlučoval motor čiže to nebolo až tak výrazné, ALE zmizlo to po tom ako zaradil D a odišiel. Ďalej ako som už povedal tak auto malo zopár kozmetických chýb a budeš zaskočený keď ju uvidíš na živo, pretože nafotil ju pekne ale v skutočnosti ak s tým lakom a karosériou nič nerobil tak tie vady sú celkom dobre viditeľné aj z väčšej vzdialenosti. Motor bol myslím suchý, ale nie preto, že by ho leštil pred tým ako som došiel, ale tým že netiekol.. bol taký trochu zaprášený ale olej nebolo nikde vidieť a prevodovka, tá radila pekne, ja som si ani nevšimol kedy radí pokiaľ som nepozeral na otáčkomer.. Kto vie prečo ju tak náhle predáva po tak krátkej dobe

, vraj sa sťahuje do zahraničia, ale keby to tak bolo tak by o tom vedel už nejakú dobu predom predpokladám a zbytočne si teda to auto nekupoval...
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 16:32
od Rottwa
ViktorDDD napísal:
odtial: "1 VALEC POSKODENY "
prepac, ja som dizel ani neotvaral

Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 18:20
od Schluke
Aha diky a boli kazive 4,0i ked tak poradte dobru 7 za 3000-3500 moze byt aj 3,0D
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Pondelok, 19. Mája 2014, 19:51
od Rottwa
asi jedina vec co odchadzala na tych M62 su tie napinaky retaze, ale preventivne sa to da vymenit a frcis dalej
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Utorok, 20. Mája 2014, 06:05
od ViktorDDD
hej tie m62ky sú veľmi spoľahlivé motory, M62TU je na tom podobne, rozdiel je hlavne v tom, že v M62 meníš rozvody preventívne, v M62TU z nutnosti
ďalšia výhoda bezvanosovej V8čky je, že ak sa nemýlim tak k tým dávali ešte robustnú 5hp30 prevodovku, či? (rottwa sa vyjadrí lebo nie som si istý)
Re: Kupa BMW e38
Napísané: Utorok, 20. Mája 2014, 08:16
od Alpina-S
5HP30 sa pokiaľ viem u nás v EU dávali iba k M60tkám a M73kám,
pri M62 už bola 5HP24, iba v USA dávali aj 5HP30.
5HP30 bola pôvodne vyvinutá pre V12 a používala sa aj v non-bmw dvanásťvalcoch.
Ani jednou neurobíš chybu a ohľadom motora by som osobne volil bezvanos,
odpadá problém s vanosom, rozdiel v spotrebe nie je taký veľký a ťah vanosovej M62jky v dolnom spektre otáčok ti bezvanos vynahradí v tom vyššom

Re: Kupa BMW e38
Napísané: Utorok, 20. Mája 2014, 15:28
od Schluke
Diky chlapi je vydiet ze sa vyznate no mne tie cisla nic nehovoria ale teda m62 do 98 a m62tu po 98 a ktory teda radsej?A este ktory motor este ak tak 2,3i 2,5i 2,8 3,0 3,0 s tychto ktory najlepsi no bavme sa okolo roku po 2000