Strana 1 z 4
usporne bmw do 13000
Napísané: Streda, 9. Apríla 2014, 11:39
od PolysMI
Nazdar onedhlo planujem vymenit auto a neviem sa rozhodnut do coho ist... potrebujem auto minimalne pre 4 ludí a hlavne usporne. pozeram po 3kach od 2008 no neviem vybrat motorizaciu.. su velke rozdiely v spotrebe u 2.0 po 3.0d? chcel by som sa zmestit do tych 6l na dialnici 120 a vyssie. Dik
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Streda, 9. Apríla 2014, 11:41
od voMacK
E90 320d je super usporne, ale kedze hladas 2008 maju motor N47 a ten je nestastny
zober 330d - sice zerie o necele dva litre viac [v priemere], ale ten pomer vykon/spotreba sa ti bude pacit.
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Streda, 9. Apríla 2014, 13:38
od lulu991
tak tak a na dialnici pri nejakych tachometrovych 130 budes na tych 6 litroch urcite

Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Streda, 9. Apríla 2014, 22:52
od PolysMI
najst ale 3.0d s navi je dost problem.. zabudol som ze by malo mat aspon idrive
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Streda, 9. Apríla 2014, 23:12
od madxface
moja 325d A/t zerie na dialnici 6.2L pri 130km/h, 6.9L pri 160km/h, a 9.5L v meste
trojlitre najdes urcite s idrive a navi, to skor nenajdes pri 318, a 320.
Ak chces dvojliter, tak max do 03/2007, potom je tam problemovy motor N47
Radsej ten trojliter, hlavne pre 4 ludi. Rozdiel v spotrebe bude minimalny, ak jazdis aspon okresky a dialnicu.
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 09:47
od tvaroh
PolysMI napísal:najst ale 3.0d s navi je dost problem.. zabudol som ze by malo mat aspon idrive
ja si myslim ze 330d najdes v ovela lepsich vybavach ako 320d
a hlavne uspornou jazdou pri 320d sa asi dostanes na 5litrov, pricom na 330d nedas pod 6,5
a v reale to skorej vidim na 6-6.5 vs 7.5-8.5
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:52
od PolysMI
neviem jak vy ale ja som tych 3litrov vela nenasiel myslim ze okolo 3 v sedane bez idrive.. zvysok asi dalsie tri kombik... rocnik tak 2006-2007
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:56
od tvaroh
PolysMI napísal:neviem jak vy ale ja som tych 3litrov vela nenasiel myslim ze okolo 3 v sedane bez idrive.. zvysok asi dalsie tri kombik... rocnik tak 2006-2007
ja by som povedal ze zalezi asi od rozpoctu
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:57
od PolysMI
madxface napísal:moja 325d A/t zerie na dialnici 6.2L pri 130km/h, 6.9L pri 160km/h, a 9.5L v meste
trojlitre najdes urcite s idrive a navi, to skor nenajdes pri 318, a 320.
Ak chces dvojliter, tak max do 03/2007, potom je tam problemovy motor N47
Radsej ten trojliter, hlavne pre 4 ludi. Rozdiel v spotrebe bude minimalny, ak jazdis aspon okresky a dialnicu.
robim iba okresky takych 40km do prace a 40nazad.. víkendy dialnice
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 12:40
od tvaroh
pokial ide o 330d
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/330d-at-id5069335.html http://bmw-rad-3-touring.autobazar.eu/3 ... 97057.htmlz tych lacnejsich
http://bmw-rad-3-touring.autobazar.eu/3 ... 73461.htmlale ak hladas usporne auto tak asi by som nesiel do 330d
ale 320d a tam sa treba pripravit na vymenu rozvodovej retaze a klukovky
popripade si kupit c220cdi s automatom :)
a usporne 330d neratam, lebo na lyzovacku ked som siel len mimo mesto mi zozrala 8.5 s truhlou
a tento rok sme sli na A4 2,tdi a cestou tam 6,4 naspat 5,5 takze priemer pod 6 co je mega s truhlou
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 14:30
od madxface
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 15:52
od Rottwa
Hociktory Efficient Dynamics.
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Štvrtok, 10. Apríla 2014, 18:53
od gnk
ten problem u e90 sa tyka aj verzi po 2010 ( 120 a 135kw) ?
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Piatok, 11. Apríla 2014, 06:09
od sysell
Tvaroh, co je s klukou? Som myslel ze je tam problem s rozvodmi s retazou ale co je s klukou?
Re: usporne bmw do 13000
Napísané: Piatok, 11. Apríla 2014, 07:53
od tvaroh
sysell napísal:Tvaroh, co je s klukou? Som myslel ze je tam problem s rozvodmi s retazou ale co je s klukou?
ja som tak zachytil ze na istych modeloch sa to meni spolu s rozvodmi, teda dufam ze som sa spravne vyjadril s tym ze to bola klukovka
a teda bmw ze to odporuca menit vzdy spolu
inak cena tusim vychadza dako na 1500e vymenit tu retaz, pocul som ze nove modely su odolnejsie na to natahovanie
a tiez by ma zaujimalo od akeho datumu sa ich tato chyba uz netyka
su tie 184 konove uz ok?