zdravím páni, tak auto som bol pozerať asi dva týždne dozadu, ale až teraz ma napadlo napísať v akom to vlastne bolo stave...
začnem od začiatku, s majiteľom divoká komunikácia, spočiatku som si myslel že nejaký vul ale nakoniec vysvitlo že seriozny chlapík cca 50rokov, len podniká s nábytkom či čím tak mi to potom bolo jasné ked sme sa stretli každých 38sekúnd nejaký telefonát a to sa rozčuľoval že ho otravuje nejaká babička ktorej sa chytili robiť skrine

ale k veci :
auto som si pozrel vopred cez KO, STk, EK všetko sedelo, dokonca origo serviska do cca 220tis km , história auta nasledovná, auto malo jedného majiteľa v CZ do cca 130tis km, servisované len v bmw plzeň tuším, potom dotrepané na slovensko týmto pánom lebo to bral od známeho z CZ kt to mal na firmu pre seba na firmu (DPH a pod vyššia cena atd niečo splietal) na SK servis bmw žilina alebo MT niesom si istý, ale bolo vidieť že o autíčko bolo patrične postarané a tie km (270tis) tomu nezodpovedali. On tam dal montovať LPG a je tam BRC ako to bežalo nižšie... toľko k historii , tak to bolo bonus, origo farba,povodný stav, dvaja majitelia ktorý ,,mali,, nato auto a aj ho poriadne servisovať.
Exteriér velmi pekný lak,zachovalý, nikde prevalené alebo inak poškodené našiel som dva nedostatky kufor chytený hrdzou to by trebalo robiť, a predná kapota od kamienkov ale nič hrozné, najväčší nedostatok asi kufor.
Introš zachovalý,zadrbaný

auto poriadne nejazdilo posledný pol rok, od jesene doteraz cca 300km ! to je aj údajný dôvod predaja , zobral na firmu druhé... všetko funkčné,výhrev,parkovacie,asistenti , na palubovke nič nesvietilo, diag nevyhodila žiadne aktuálne chyby, nejaké staré ale len kktiny. V navi mapy z roku pána 2003

ale inak išlo všetko, aj som sa čudoval...
Motor a prevodovka
Prišiel som tam na passate tédéííí a myslel som že ho zapálim, ked som zhasol ten traktor išiel som pri prednú kapotu že či je auto naštartované, motor absolútne tichučký, detto aj po otvorený kapoty, bolo počuť len LPG vstreky cvakať, nič tam nerhkotalo, nebúchalo, skrátka motor išiel fakt pekne, a to najpodstatnejšie rozvody boli menené pri 250tis km je to tam aj poznačené, takže super bonus. Auto išlo na lpg celu dobu čo sme skúšali, bez trhania sekania, aj vyššie otáčky (aj kickdowny niekoľkonásboné to nerozhádzalo) držalo otáčky skrátka vyladené tuti fruti, nádrž namiesto rezervy 70l, tankovanie v otvore na guľu takže nikde nič vidieť, ani v motor. priestore hadice alebo podobne, motnáž spravná naozaj parádne, na benzín auto išlo tie v pohode, pri prepínaní žiadna zmena skrátka motoricky ok. Prevodovka- menený olej dvakrát za jeho vlastníctvo,ukazoval mi aj papiere,olej aký tam išiel atd, bez šklbania, radila fajn plynulo,manuál režim bez problémov, Sport detto, vidno bolo že chlapík nešetril a ani nepotreboval, servisoval to 100tis km svojho vlastníctva v bmw to asi hovorí za všetko...
podvozok
bol som zvedavý na tie vankúše vzadu, tam nebol žiadny problém ako ste vraveli naskočili sme 4 chlapi do auta auto dofúkalo a potom pohoda, len to bolo trochu viac počuť lebo kompresor bol vytiahnutý z obalu skrátka presne ako ste povedali, predná náprava fajn len sami zdalo že ide ťažšie volant , ale človek si musí uvedomiť že ked prekočí z krabice s el posilovačom do x5 ktorá má 255 gumy a 4/4 a neviem koľko ton tak ten volant išiel asi až ľahko,
autu som nemal čo vytknúť ! jedine závady bola korozia kufra a nezapísané LPG, inak technicky a celkový stav auta by som hodnotil pozitívne , auto sme nakoniec nekúpili kvôli druhej výhodnejšej (cenovo) ponuke inak kto by chcel nejakú serioznu servisovanú x5 ktorá nemala 8 majiteľov tak sa to oplatí ísť pozrieť

ak chcete niečo vedieť pýtajte sa
btw: ked sme odchádzali nenaštartoval (pri prehliadke spomínal že ak sa dohodneme ide mi kúpiť druhú baterku, lebo táto je zomretá ) tak som ho ešte viezol do elitu a kupil tam novú baterku 100A toho som bol osobne svedkom
