Strana 1 z 4
Lov na E38
Napísané: Štvrtok, 19. Decembra 2013, 23:20
od Rottwa
Pani,
a co vieme o tejto vydojenke ? VIN som popytal, dam tu ked mi posle.
http://www.autobazar.sk/4774974/bmw-rad-7-740-i/dalsia tocenka so servisom v hodnote dalsej sedmy, ktora ledva dychala na KO a dostala supu na predok
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-i-at-id4377264.htmltoto sa tu uz tusim rozoberalo ale neviem aky bol zaver (to je to politicke vozenie ?)
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/735-il--at-id4627061.htmla toto vyzera v celku najdejne
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-i-at-id4209785.htmlDik
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 03:08
od banned
Na ten vladny "longac" zabudni, 600 tisic za sebou by cena musela odpovedat max. 2000euro (za tolko to asi kupil aj predavajuci = kseftar jak oci). Nehovorim, ze auto s vela kilometrami je zle = prave naopak, vsetko co sa dojebat mohlo sa uz dojebalo a je vymenene, takze vydrzi, ale k tym kilometrom musi odpovedat aj cena, a predavajuci to hra, ze kilometre su pritocene...
740i z Nitry od Vilka mi stacil len popis, ze "treba doladit par detailov", takychto skurvenych basnickarov mam najradsej, prides tam a naraz zistis, ze nejde klima, bucha podvozok, pol elektrickej vybavy auta nefunguje a typek ti dalej bude tlacit doggoviny do hlavy, ze vsetko spravis za par eur. Takymto buzerantom sa oblukom vyhni!
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 07:40
od Dogg88
banned napísal:Na ten vladny "longac" zabudni, 600 tisic za sebou by cena musela odpovedat max. 2000euro (za tolko to asi kupil aj predavajuci = kseftar jak oci). Nehovorim, ze auto s vela kilometrami je zle = prave naopak, vsetko co sa dojebat mohlo sa uz dojebalo a je vymenene, takze vydrzi, ale k tym kilometrom musi odpovedat aj cena, a predavajuci to hra, ze kilometre su pritocene...
740i z Nitry od Vilka mi stacil len popis, ze "treba doladit par detailov", takychto skurvenych basnickarov mam najradsej, prides tam a naraz zistis, ze nejde klima, bucha podvozok, pol elektrickej vybavy auta nefunguje a typek ti dalej bude tlacit doggoviny do hlavy, ze vsetko spravis za par eur. Takymto buzerantom sa oblukom vyhni!
Banned pozral si vsetku mudrost sveta ale Dogg na rozdiel od teba a 90% inzerujucich na tomto fore predal kazde auto do tyzdna.
Mozem ti dat skolenie ako na to

Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 08:07
od Rottwa
banned napísal:Na ten vladny "longac" zabudni, 600 tisic za sebou by cena musela odpovedat max. 2000euro (za tolko to asi kupil aj predavajuci = kseftar jak oci). Nehovorim, ze auto s vela kilometrami je zle = prave naopak, vsetko co sa dojebat mohlo sa uz dojebalo a je vymenene, takze vydrzi, ale k tym kilometrom musi odpovedat aj cena, a predavajuci to hra, ze kilometre su pritocene...
740i z Nitry od Vilka mi stacil len popis, ze "treba doladit par detailov", takychto skurvenych basnickarov mam najradsej, prides tam a naraz zistis, ze nejde klima, bucha podvozok, pol elektrickej vybavy auta nefunguje a typek ti dalej bude tlacit doggoviny do hlavy, ze vsetko spravis za par eur. Takymto buzerantom sa oblukom vyhni!
Dik. Co ten zvysok a ta jedna 730i co sa predava tu na fore ? Riesme zatial technicky stav. To ze M60B30 motor je za tu cenu nepredajny az potom.
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 10:15
od Hugino
Podľa mňa je to teraz s E38 na predaj veľmi slabé, jediná slušná je ( možno ) exKoradova 750iL. Len ma teraz všetci nerozkúšte v zuboch, že je to žravá a poruchová M73

Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 11:10
od ROKI49
Taky social bez ACC tu netahaj

Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 11:46
od Hugino
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 16:20
od Rottwa
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 16:26
od Hugino
Tú prvú ne, dávnejšie sme ju tu riešili a bol to strašný kýbel

Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 16:35
od Rottwa
Dik, cize ostavaju 2 zatial. Inak aky tazky je swap motora M60B30 z M60B40 ? Malo byto sadnut jak rit na serblik nie ? Lebo ta Kosicka je celkom pekna az na tu cenu, ktoru este viac zabija ten motor. Ked uz idem z M52B28i tak by som chcel narast viac ako o 20 koni a 10Nm krutaku. Ved to v tej sedme ani nepocitim a spotreba ako na B40

Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 16:53
od Hugino
Tak určite všetky RJ tam budeš musieť dať z B40 ale toto by som neriešil, ďalšie utopené prachy a nevieš aký motor kúpiš a tak. Keď chceš B40, tak si radšej počkaj, myslím že aj jedna dnes pribudla v Predaji
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 16:59
od Rottwa
Tiez si myslim a uz som mu pisal.
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 17:20
od VaNoS
M60B40 nebrať vôbec, M62TUB44 pokiaľ možno nie, treba hľadať M62B44.
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 17:43
od Rottwa
Dakujem ti za tuto radu. Velmi mi pomohla. Ak by si nahodou chcel, mozes uviest aj nejaky dovod. Predpokladam ze myslis kvoli NIKOSIL-u ? Lebo M60 aM62 je takmer identicky motor, podstatny rozdiel je iba Steptronic. Najvacsie zmeny su na M62 a M62TU.
Re: Lov na E38
Napísané: Piatok, 20. Decembra 2013, 18:15
od Adrian_B
M60 - nikasil... ale to bol problem skôr v USA kde mali v benzinoch dost vela siry ktora zrala ten nikasil... Kazdopadne M60 by som sa az tak hrozne nebal pokial pojde ako ma.
M62 - odporucam
M62TU - najazdy tych aut budu velke v kazdom pripade a vanosy urcite takmer nikto neriesi takze problemy spojene s vanosom. Nieje to az take hrozne pretoze vykonovo to s chabim vanosom sice moc nestrati no zvuk takeho motora je porovnatelny / horsi ako 2.5TDS

a co sa tyka objemu V8...
3.0 urcite nebrat ak neplanujes swap... To radsej 728 s R6.
3.5 je mensie zlo, no zere to ako 4.0/4.4 a "nejde to"
4.0 al. 4.4 je najspravnejsia volba v pripade pomeru vykon / spotreba