Strana 1 z 2

F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 19:13
od FREE555
Zdravim!
Uz isty cas riesim dilemu diesel vs benzin. Chcem doviezt nejaku 2010/2011 F10tku z Deutschlandu, no neviem sa rozhodnut aky motor. Je pravda ze drviva vacsina jazdy bude v meste a iba v lete alebo pocas Vianoc sa budu jazdit dlhsie trasy co ma taha skor k benzinu. Mam strach o ten diesel v meste a v tychto nelutostnych zimach, co tu byvaju v tejto bananovej republike. Nuz skuste mi poradit co by bolo pre mna najlepsie. Pripadne som rozmyslal este o E60, ale viac sa mi pozdava ta F10tka.

Re: F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 20:56
od voMacK
benzin je do mesta lepsi. Pruser je trochu to, ze 535i je RELATIVNE poruchovy a 550i je nerelativne MEGA poruchovy :)
bral by som 530i. Vykon urcite dostatocny a motor sam o sebe bezproblemovy.
Diesel je v meste kokotina. :)

Re: F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 21:07
od shark2
tak uz si sa priklonil k Fku? na autobazar.eu som ti odpisal a si sa pytal na 520d uz teda benzin?? vies co xces? nic v zlom ale naco potom take auto do mesta.. jediny rozumny benzin do toho je 535i. 528i co je 4valec 2.0 twin turbo by ti mohol stacit ked to xces vacsinou do mesta v F30 to celkom slo co som na tom siel ked tak tomas20 ti napise o tom motore. ma o dakych 30PS menej ako R6 530i ale zas lepsi priebeh krutaku. ja jazdim dizel v Fku a zatial spokojnost ze vomack :bmwball: aj ty sprintmajster

Re: F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 21:12
od voMacK
ak chce 2010/2011 tak 528i R4 sa davali az od 10/2011
inak ked bezin tak radsej by som bud bral teda 535i alebo nieco atmosfericke...cize R6 verzie z 528i, 523i a 530i
ale ten 530i je IMHO najlepsia volba.

Re: F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 21:38
od FREE555
jj shark2 silno uvazujem nad tym benzinom hlavne z hladiska servisu a kratkych vzdialenosti
voMacK rozmyslal som nad 523i

Re: F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 21:44
od voMacK
tak daj konkretne auta a pozrieme na to :)

Re: F10 motor

Napísané: Štvrtok, 1. Augusta 2013, 21:51
od ptz
FREE555 napísal:
Zdravim!
Uz isty cas riesim dilemu diesel vs benzin. Chcem doviezt nejaku 2010/2011 F10tku z Deutschlandu, no neviem sa rozhodnut aky motor. Je pravda ze drviva vacsina jazdy bude v meste a iba v lete alebo pocas Vianoc sa budu jazdit dlhsie trasy co ma taha skor k benzinu. Mam strach o ten diesel v meste a v tychto nelutostnych zimach, co tu byvaju v tejto bananovej republike. Nuz skuste mi poradit co by bolo pre mna najlepsie. Pripadne som rozmyslal este o E60, ale viac sa mi pozdava ta F10tka.


kup si ten typ motora, ku ktoremu ta to viac taha
zbytocne sa riadit pocitmi inych. pravda je, ze niektore motory su viac poruchove, niektore menej. ale da sa prezit zima a kratke vzdialenosti aj s dieselom a da sa prezit aj poruchovost novych twin turbo priamovstrekovych motorov. rozdiel je v pocite z jazdy.

osobne som urcite za benzin a asi fakt najlepsie (rozumej najrozumnejsie) riesenie je 530i. ale vies ako to je - cim vacsi, tym lepsi :mrgreen:

pri benzinoch netreba trocharcit s objemom (523, 528..). vela krat velke objemy zeru skoro to iste ako mensie, az na to, ze funguju na nizsich otackach, vydrzia ovela viac a hlavne pocit je lepsi

Re: F10 motor

Napísané: Piatok, 2. Augusta 2013, 06:52
od shark2
ptz ma pravdu co najmenej kurvitok osvedcene a zvuk R6 benzin tak pozeraj po 530i. ani s tymi twinturbami to nevyzera byt dake tragicke sice v diesli ale na tom jazdim je pravda ze bavaria ma slusne motory, jasne ze jedna motorizacia je na tom lepsie druha horsie s poruchovostou.. no a zalezi aky to malo a bude mat servis

Re: F10 motor

Napísané: Piatok, 2. Augusta 2013, 08:36
od mexican
Ten 523i je podľa mňa dosť bieda na to auto. Treba tomu dosť šlapať na krk a vytáčať to, aby to poriadne ťahalo. Však ono to bol pri uvedení F10 na trh v podstate základný benzínový motor. Ten by som zo zoznamu celkom vyškrtol.

Čo sa týka poruchovosti 535i.
Pokiaľ ide o problémy so vstrekovacím čerpadlom, tak 528i, 530i (motor N53) používajú presne ten istý typ čerpadla ako 535i, takže tam by som veľký rozdiel v poruchovosti nevidel.

Re: F10 motor

Napísané: Piatok, 2. Augusta 2013, 17:21
od FREE555
Nieco sa mi tu momentalne skomplikovalo vratim sa k tejto teme koncom mesiaca (cca okolo 20.-25.8.)

Re: F10 motor

Napísané: Piatok, 2. Augusta 2013, 19:48
od tomas20
ja mam f30 328i, vykonu to ma si myslim na rozdavanie, spotreba, ked to je mesto, co my jazdime tak 8-9 l, mimo mesta okolo 6 litrov vies dat, ale ked netlacis na pilu, kombinovana co je pisana 6.4, wtf...
myslim, ze som to aj pisal v pribehu ma to neskutocne tichy chod pri lahkej nohe (oproti dizlom), ale to je asi moje prekvapenie kedze som zatial iba diesel jazdil (okrem fabii)

Re: F10 motor

Napísané: Utorok, 29. Marca 2016, 08:42
od ViktorDDD
chalani co sa viac orientujete v f10, to ze 50i je hnoj to je vseobecne zname to vieme, ale boli tie "muchy" po urcitom roku vychytane? resp. oplati sa kupit 550i od nejakeho roku vyroby vyssie s tym ze ten motor nebude trpiet na tie bezne problemy (turba, karbon, mazanie, zadrenie, atd.) a nebude treba menit motor pri kazdej druhej vymene oleja?
znamy pokukuje po silnom rodinnom aute (pozeral hlavne novsie A6ky) tak sa ma opytal ako su na tom tie f10

Re: F10 motor

Napísané: Utorok, 29. Marca 2016, 09:07
od voMacK
Neviem, ci na toto uz existuje nejaka definitivna odpoved. Ale ten motor presiel asi dvoma mensimi faceliftami. Po urcitom datume nejako v roku 2014 je vraj uz celkom oka. Ale ci sa tomu da verit, fakt neviem...

Re: F10 motor

Napísané: Utorok, 29. Marca 2016, 10:11
od ViktorDDD
takze celkovo to mozme tak povedat ze tie 330kW verzie su na tom lepsie ale stale je to riziko . . .

Re: F10 motor

Napísané: Utorok, 29. Marca 2016, 10:58
od bruno75
V servise mi nedavno tvrdili, ze auta z poslednych dvoch rokov uz tymi problemami netrpia...vraj...
Na druhu stranu neverim, ze do novej 7er by stale davali ten isty srackovy motor, takze s tym nieco asi urobili...
N63B44O1 v F10 LCI by uz mal byt lepsi a N63B44O2 v G11 je asi uz bez problemu...
Takze F10 550i treba brat co najnovsiu... :mrgreen:

Problematicky motor je hlavne N63B44O0