Strana 1 z 1

ktoru E36 cabrio?

Napísané: Piatok, 10. Mája 2013, 14:04
od Sd108
Caute,
Zijem v Rakusku a potrebujem druhe auto na rakuskych znackach, aby sme nemali problemy s uradmi (prve je na moju slovensku firmu). Kedze sme tych aut uz za par rokov vymenili, a s E36tkou sme mali dobre skusenosti, zvazujeme s manzelkou, ze poriesime opat bavoraka, tentokrat cabrio :) A teraz potrebujem radu. Kedze sme mali 323i, radsej by sme sli opat do 6hrnca, kvoli zvuku, vykonu atd. ale problem je tu s poistkou - ta je na 318i cca okolo 1000-1100€ na rok, na 320i uz okolo 1300€ a na 328i az okolo 1500€. Neviem sa rozhodnut, ci stoji za to vrazat o tolko penazi viac za 6valec oproti 318tke. Ako je to s tou 318tkou... Taha to vobec? Vyjde to do kopca? My tu mame same serpentiny... Kolko to zere (hlavne v porovnani s 320i)?

A potom dalsie otazky: ako je na tom ta platena strecha na bmw kabrioletoch? na co si davat bacha pri kupe? Je pravidlo, ze ku kazdemu kabriu je hardtop, alebo to su skor vynimky? Ked vidim v inzerate, ze hardtop, znamena to nadstandard?

Ktore kabrio by ste odporucili Vy?
Dik za rady

Re: ktoru E36 cabrio?

Napísané: Piatok, 10. Mája 2013, 15:10
od Dogg88
Ahoj
mal som kabrio, sice nie BMW ale malo platenu strechu a bolo 4 miestne cize nieco ako e36

1. vec co som sa naucil je to ze do kabria ti netreba silny motor :D
ja mam rad silne auta a jazdim dost svizne ale v kabriu je to proste o tom ist pekne pomaly a uzivat si jazdu s vetrom vo vlasoch
nad 80km/h sa uz v zadu neda sediet a vpredu to uz ide len so zavretymi oknami
2. vec strecha - pri kazdom kabriu s platenou strechou bol hardtop za priplatok...pri e36 to bolo tusim okolo 150 000,-sk ked to bolo nove
cize hardtop nie je standard a ked je tak je to velke plus
3. vec je funkcnost strechy...strecha MUSI byt pri kupe auta plne funkcna...inak je to draha a narocna oprava

Re: ktoru E36 cabrio?

Napísané: Piatok, 10. Mája 2013, 20:37
od Pežot
Môžem povedať, že v E36 sa dalo sedieť vzadu aj pri viac ako 100 km/h bez strechy samozrejme, len si bolo treba držať šiltovku ;)

Vpredu nič nepríjemné, ani pri vyššej rýchlosti.