Strana 1 z 1

Oplati sa 320i e91 s najazdom >150tisic km?

Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 18:57
od vladol
Ahojte,

aky mate nazor na kupovanie benzinovych verzii s vyssim najazdom, konkretne nad 150 000km? Oplati sa to, alebo je lepsie kupovat nieco do 100 000km? Viem, ze pri diesloch (vseobecne) uz pri tomto najazde mozu zacat zvysene naklady (dvojhmota, vstreky, zhavice, nad 200tisic km turbo, atd...), ako je to s benzinovym motorom? Aby ste ma pochopili, verim, ze benzin so 150t km nebude mat problemy, ale zaujima ma prespektiva do buducnosti, pri najazdeni dalsich povedzme 100t km...

Mozte sa vyjadrit aj konkretne k tomuto motoru (320i, 125kW, od r.v. 2007)

Dik.

Re: Oplati sa 320i e91 s najazdom >150tisic km?

Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 21:20
od voMacK
schvalne si porovnaj kolko by ta to auto stalo ako nove [vo vybave kludne aj 40tis eur]
este nejake otazky? 8)

Re: Oplati sa 320i e91 s najazdom >150tisic km?

Napísané: Streda, 23. Januára 2013, 08:25
od vladol
jasne, ze jazdene sa oplati, no ja som sa skor pytal, ci ci je rozumne kupovat benzin s vyssim nabehom, ci napr pri 250t km nemozem ocakavat nejake problemy s kompresiou, prip. nieco zacne odchadzat, alebo su to motory co v pohode (pri normalnom servise) daju 400t km

Re: Oplati sa 320i e91 s najazdom >150tisic km?

Napísané: Streda, 23. Januára 2013, 08:52
od Lipo69
99 % motorov sa nezosipe pod 300k a to mam teraz na mysli aj 1,2 a nie to este motor v 320i, to ze sa tu predavaju stocenky co maju realne okolo 500k je druha vec

Re: Oplati sa 320i e91 s najazdom >150tisic km?

Napísané: Streda, 23. Januára 2013, 09:26
od ViktorDDD
motory na ktorých začínajú vážne problémy pri 200-250tis. sú väčšinou stočenky zo 400tis.
keď to auto má pôvodných 150tis., tak tam dáš v pohode ešte raz toľko, a budeš meniť len bežné veci pri pravidelnom servise