Mam tu druhe auto..
chcel by som vediet co si otom myslite a ci sa oplati ist pozriet.
BMW E46 320i 125kw
r. 2001
167 000 km
predajca autobazar
- dal som si ho nahodit do roznych overovacich stranok na nete a vyhodilo mi:
na
www.ko.sk-kontrola 24.9.2012
-kilometre z fotky pri ko na pristrojovke 167 000
-rok vyroby z dokladou: 2004 (neviem preco je 2004 ked predajca uvadza 2001 a aj samotne auto je pred FL, pri tom roku 2004 co ze vraj je rok vyroby auta je na strankach KO aj pocet km 0)
na
www.seka.skEK 24.9.2012 - 167 000 km
EK 2.10.2012 - 159 700 km
sucastny stav - 167 000 km (cize ten isty ako malo auto pri kontrole originality)
Dalej na
www.ko.sksu aj merane hodnoty laku auta a take su udaje a popis:
Nameraná povlaková vrstva:
Miesto merania:
Predná kapota:
Ľavý predný blatník:
Ľavé predné dvere:
Ľavé zadné dvere:
Ľavý zadný blatník:
Zadná kapota:
Pravý zadný blatník:
Pravé zadné dvere:
Pravé predné dvere:
Pravý predný blatník:
Strecha vozidla:
VIN kód, iden. kód:
Počet meraní:
5/5
4/4
4/4
4/4
5/5
5/5
5/5
4/4
4/4
4/4
5/5
5/5
Hrúbka laku:
148 - 153 µm
120 - 133 µm
104 - 119 µm
99 - 106 µm
117 - 138 µm
101 - 106 µm
105 - 110 µm
88 - 127 µm
101 - 115 µm
111 - 177 µm
163 - 182 µm
97 - 104 µm
popis:
Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 μm (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 μm), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 μm. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 μm, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (μm = mikrometer, 1 mm = 1000 μm)