Strana 1 z 1

BMW E92 325i/330i automat vs Audi A5 3,2 multitronic

Napísané: Pondelok, 29. Októbra 2012, 12:55
od LOKI
su nejake extra rozdiely medzi týmito autami ?
- motor
- prevodovka
- podvozok
- Dizajn a interier netreba riesit, je to subjektivny pohlad(audi ma krajsi sirsi zadok ako bmw) a ako vieme, bmw ma o nieco viac miesta vzadu na hlavu aj nohy.

Dik za info

par cisel na porovnanie:

A5 1495 kg, 6,6s na 100
325i 1525 kg, 7,0s na 100
330i 1560 kg, 6,2s na 100

Re: BMW E92 325i/330i automat vs Audi A5 3,2 multitronic

Napísané: Pondelok, 29. Októbra 2012, 13:23
od LOKI
co sa tyka multitronicu tak aby ste tu nepisali litanie ze to je shit, kopirujem prispevok myslim ,ze odbornika lubaMT z inej stranky:
,,Prve multitronic prevodovky zacali robit v AUDI A6 koncom roku 1997. Boli to prve 6-stupnove bez moznosti zaradenia S. Obmedzenie do max.motorizacie 3,0benz a krutiaceho momentu 450nM. Ale tento dosahovali aj tak iba turbodiesle. Najprv sa robili 6-lamelove a neskor ked zistili, ze zacinaju "padat" a malo vydrzia , zacali robit spojky v nich 7-lamelove. S moznostou zaradenia Sport sa zacali robit okolo roku 2001. Potom neskor cca od r.2003 zacali robit 7-stupnove s S-kom. Od r.2004 , ked sa zacal postupne nahradzat motor 2,5tdi motorom 2,7tdi , davali k tejto motorizacii najprv 6-st.tiptronic quatro a od cca r.2007uz robili celkovo väčšiu a pevnejsiu 7-st. multitronic prevodovku. Zatial skoncili pri 8-stupnoch. Samozrejme stupne su iba "akoze", retaz meni stupne plynule. Tieto sa zatial nekazia, vydrzia trochu vyssi krutiaci moment. Co sa opravovali, boli len z dovodu zleho nacipovania a z dovodu zlej udrzby. Ale bolo ich pokazenych velmi malo. Preto nepovažujem kupu takejto A6 za zlu. netreba len robit šprinty z miesta /tato nie je na to urcena/ , ked sa auto uz hybe, mozete stupat na plyn kolko chcete. Dolezita je u Multitronic prevodovky hoc i pri vymene oleja adaptacia, tato nespociva ako u inych iba vo vymazani adaptacnych hodnot ale v nauceni prevodovky kolko aky ma vyvijat pritlak na lamely v spojke pohonu dopredu a dozadu a v celkovom chode. Toto co poznam servisy v celej SK nerobi nikto, lebo to povazuje za zbytocne, ale ta prevodovka potom uplne inac ide,,

Re: BMW E92 325i/330i automat vs Audi A5 3,2 multitronic

Napísané: Pondelok, 29. Októbra 2012, 16:17
od bmwmpower82
e92 uz priamostrekove ? Osobne by som asi isiel do A5, aj ked velke plus e92 330 specialne motor, fantasticky tocivy,planujem 330 ako dalsie auto,aj spotreba je prijatelna. Problem je interier e92,nemyslim si ze znesie porovnanie s A5 bohuzial ,aj po kvalitativnej aj vizualnej stranky. 3.2 FSI je dobry motor aj ked podla mna osobne nedosahuje kvalit 330i. Kazdopadne ten interier by asi u mna zavazil. Najlepsie asi vyskusat oboje ...