Strana 1 z 1

Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2012, 20:12
od DrakulaVladimir
Zdravim,pri kupe bimra z automatom,pri checkingu na co treba dat pozor,co treba vyskusat a ako ?
?
thynx

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2012, 21:59
od Maco
Zalezi samozrejme co to je za voz, v akom stave a jedno s druhym.

Ale tak po porade co ma napada:
1. uz pri nastartovani popocuvat ci nejdu od prevodovky z vonka nejake zvuky (vacsinou hydromenic)
2. pri zaradeni danej rychlosti by sa mal automat uplne plynulo pohynat bez pouzitia plynu (ked jej fakt nic neni tak do dokaze aj do kopca, sice pomalicky ale ked budes citit ze je v zabere a nezosupla sa nizsie tak je to v pohode)
3. tichost a plynulost preradzovania 1-2 (narizikovejsie lamely)
4. pri preradzopvani by si nemal citi ziadne trhnutie
5. pri zoslapnuti plynu za jazdy, alebo pri stani by si sa mal hned pohnut, ziadne ze motor do otacok a potom sa pohnes
6. podradovanie - zalezi od motora, prevodovky, troska kopne, ved aj na manuali ale nemalo by to byt nic extra velmi badatelne
7. celkovy priebeh automatu, zatahu auta a jednotlive radenia stupnov
8. posledne co ma tak napada, ze po odjazdeni by si nemal citit ziadny spaleny olej

To su len take normalne veci co ma napadli, mozno ma niekto upravi ale cca toto.

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2012, 22:23
od DrakulaVladimir
super dik,a kde by som la citit ten olej ? v kabine ci pri aute ked zhasnem auto ?

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2012, 22:32
od Peped
Po zahriati dobre prevetrat po obmedzovač, musi radit stale plinule a jemne. Pri hociakych otačkach.

Ked som kupoval ja prvy automat ani ma nechceli pustit pridat plyn a ked som ho kupil a skusal som ist rýchlo tak to pri obmedzovaci triaslo jak hovado, cely kardan akoby rozhadzalo :cry:

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Pondelok, 20. Augusta 2012, 12:16
od Maco
DrakulaVladimir napísal:
super dik,a kde by som la citit ten olej ? v kabine ci pri aute ked zhasnem auto ?


ked je to velmi zle vies to citi aj v kabine, ale vacsinou ked zaparkujes, nechas tocit motor a vystupis lebo vtedy to cele cirkuluje a mas moznost citit spaleny olej (ked je nieco v neporiadku).

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Pondelok, 20. Augusta 2012, 16:22
od voMacK
ale zas aby to nechapal tak, ze ked tomu poriadne nalozi, ze tam nebude nic citit...je to citit. To je normalne, aj na manualy ked podradis a vyskocia ti otacky tak to citis v aute.

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 12:29
od lldobis
ked je rec o automate potrebujem nieco overiť ohladom e39 540i,je pravda ze rocniky 96-97
maju prevodovku ZF 5HP30 ktoru malo aj 750i a tiez rolls-royce a je takmer nesmrtelna?
a rocnik 98-2003 maju menej odolnu 5HP24?

DAKUJEM

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 12:54
od voMacK
lldobis napísal:
ked je rec o automate potrebujem nieco overiť ohladom e39 540i,je pravda ze rocniky 96-97
maju prevodovku ZF 5HP30 ktoru malo aj 750i a tiez rolls-royce a je takmer nesmrtelna?
a rocnik 98-2003 maju menej odolnu 5HP24?

DAKUJEM


podla ETK nie: http://bmwfans.info/parts/catalog/24001422077/

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 13:11
od lldobis
A5S440Z?no a nieje to ona len je to iny nazov?
ako tu napr.a na stitku je napisana ta 5HP24?http://www.spechato.cz/inzeraty/bmw-automatickou-prevodovku-a5s440z-ID7VVz.html
kto to vie na 100percent?????

dakujem za odpovede #-o

Re: Preverenie "automatu"

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 14:24
od lldobis
už mi bolo vysvetlené cez ss.
Ďakujem
:D :bmwball: