Strana 1 z 1
Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 17:10
od Antarres
Zdravim Vas,
mam v plane kupit X5 2008 cca 100000km a neviem sa nikde dopatrat ake fixne naklady v najblizsich mesiacoch/rokoch mozem ocakavat - rozvody, tlmice, brzdy... Vdaka za konkretne rady / sumy...

Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 17:22
od dodoIPD
Rozvody - nie.
Brzdy okolo 500 euro predok aj zadok platnicky aj kotuce aj senzory. (ATE seria)
Tlmice predok zadok kvalita (bilstein) cca 700 euro.
Olej a filtre su zanedbatelne polozky (komplet mozno do 200 euro)
Najdrahsie asi budu nejake kvalitnejsie pneu, samozrejme podla rozmerov kolies, ak tam budu 19tky tak cca 200-250e/guma predok a cca 150-200e/guma/zadok, ak kupis nejake Nankang/Federal tak cca 150/kus predok a 110 zadok/kus.
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 18:06
od maros.x5
Ja mám 1/2008, najazdených mám cez 95 tisíc, zatiaľ som absolvoval 3 pravidelné prehliadky po 30 tisíc, tie boli v cene auta, takže tam máš istotu, že keď boli zadarmo pri kúpe auta, tak pôvodný majiteľ ich absolvoval. Z autom nie je žiadny problém, ibaže letné pneumatiky sú už druhá sada, a tam je to riadna pálka, lebo ja mám 21" kolesá, predné 285, zadné 325, tam vychádza guma cca 500 éčok. Ešte som nemenil ani brzdové platničky, predné mi vypisuje že ich bude treba meniť o 3 tisíc, zadné o 9 tisíc.
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 18:40
od voMacK
plus pri tych km, by som pre istotu dal vymenit olej v automate [cca 400e]
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 19:00
od Antarres
Ďakujem pekne za odpovede aj ciframi. Veľmi pomohlo, neznie to až tak zle
Zaujímalo by ma či do 200.000km je ešte nejaká veľká plánovaná investícia okrem tých čo ste spomínali, alebo či pri troche štastie by to mohlo byť všetko.
Ď.
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 19:02
od dodoIPD
Okolo 200,000 sa moze zacat ozivat turbo a vstreky (1200 a 400/kus x 6 (2400)) ale to neni pravidlo! Zalezi to od jazdneho stylu predosleho majitela.
Potom aj DPF Filter (cca 1600 euro aj s robotou). Inac su to velmi spolahlive motory.
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 09:32
od jararak
to co opisuje dodo je v pripade dizla, aky motor by to malo mat? btw netrpia aj tuna v8 motory slavnym O kruzkom?
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 11:34
od voMacK
o-kruzok u V8 motorov zial ano...
E70 ma na zadku NIVO rovnako ako E61 nie? Cize aj tu sa moze po 250tis km zacat vyskytovat problem...
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 11:57
od Antarres
to jararak: ano ide o diesel, dodo to vydedukoval spravne

to all: vďaka za info
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 23:53
od //MPower
DPF filter by som dal hned po kupe odstranit a mas dozivotny pokoj..inak 3.0d je velmi podareny motor a myslim ak v nom budes menit najradsej predcasne (ako ja kazdych 10 000km

) olej a filtre tak ten motor musi ist aj po 250 000km ako hodinky.Potom uz sa ti moze zacat ozivat cerpadlo (velmi draha vecicka

) ked ze je tam system CommonRail ktore pracuje z dost velkym tlakom , turbo by mohlo byt aj po 250 000km OK ak ho budes DOCHLADZOVAT co 90% majitelov turbo motorov nevie ani co je a 99% to ani neroby..Vsetko zalezi ako sa budes starat a jazdit na nom..samozrejme to ze minimalne 7km po studenom starte by si ho nemal vytavat ani ztazovat ani snad pisat nemusim

Vela stastia pri kupe
Re: Kupa jazdenej E70 - servisne naklady
Napísané: Štvrtok, 8. Marca 2012, 09:43
od eEDOo
moj sused tiez mal X5 rocnik 2008 od novoty. Penazi ma celkom ze dost a ked mi on povedal, ze ju uz chce predat lebo to zacina ist do penazi na servise, tak som si radsej ani nechcel predstavit co tym myslel. Ma stavebnu firmu, lietal na tom kade tade po oracinach a inych srackach, takze napravove diely sa uz ozivali vo velkom.
Ako pisal marosX5, len sezonne gumy ho stali min. 1500Eur a to tam nemal nic extremne.
Chodil s tym normalne do bavarie na servis/prehliadky a ze za kazdym tam nechal od 1000- 2000 eur.
Co sa tyka motoru, tak tam nemal ziadny problem. To je osvedcena technika co uz funguje roky.
Ale casom sa isto ozvu min. vstreky a turbo. DPFko je samozrejmost, to uz nech si kazdy riesi ako chce. Bud precistit (1-2x), kupit nove, pripadne odstranit.
Vymena oleja v automate.
A potom este klasika spotrebak - olej, voda, filtre, stierace, atd.
Z mojej skusenosti viem, ze pri novsich BMW modeloch sa to zacne tak po tych 5-7rokoch preklapat a auto si zacne pytat peniaze. (starnu tesnenia, kable sa zacinaju lamat, unava materialu atd). Uz to neni ako stare BMW, kde bolo min. elektroniky a tie auta behaju dodnes bez problemov.