Strana 1 z 2
E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 12:38
od kubci
Zdravim, bude to trosku chaoticke, ale tak odpustite snad :)
Chcem si kupit malo jazideny 3er
-ak sedan - optimalne po facelifte v 2010
-do 30k km
-manual
-optimalne diesel, ale ani 20i by som nevidel ako problem - 28i uz hej..
ochotny som pustit max. 25,000, optimalne do 21
a tu prichadza otazka - za cca 24 sa uz da kupit coupatko s 18i - bude to stacit?
co poradite? radsej "vyssi" sedan alebo "nizsie" coupe? coupe je u mna > sedan
chcem kupit radsej novsie a menej jazdene aby som ho mohol tak za 3-4 roky predat.
ak mate,tak kludne poslite aj nejake tipy..
vdaka, Kubo :)
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 13:03
od dodoIPD
Nekupuj take detske motory, urcite 325i/330i popripade kludne 325d/330d, 335 mozes vyradit kvoli cene. Tie 318/316/320 su dost katastrofy, nema to dostacujuci vykon a spotrebu to nema zas tak rozdielnu aby ta to potopilo.
Urcite sa skus pozret po jazdenych vozidlach na bmw.sk popripade awt bavaria / bmw lamac alebo aj v inych mestach. Su to jazdenky priamo od BMW predajcov.
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 13:35
od heroe
dodoIPD napísal:Nekupuj take detske motory, urcite 325i/330i popripade kludne 325d/330d, 335 mozes vyradit kvoli cene. Tie 318/316/320 su dost katastrofy, nema to dostacujuci vykon a spotrebu to nema zas tak rozdielnu aby ta to potopilo.
Urcite sa skus pozret po jazdenych vozidlach na bmw.sk popripade awt bavaria / bmw lamac alebo aj v inych mestach. Su to jazdenky priamo od BMW predajcov.
Tieto tvoje komentáre stoja za to dodo...... veď ty sám si predal všetko čo malo, alebo má "dospelácky motor".
Moja rada znie keď chceš coupe, tak si kúp coupe ale coupe musí mať "dospelácky motor". Mať coupe čo nejde je somarina. Keď sedan tak určite 320d výkon dostačujúci, problémy by ešte nemali byť a spotreba krásna. 320i nebude mať takú dobrú spotrebu ale výkon je dostačujúci (dodo nehovor mi že 150PS je málo), servisné náklady skoro žiadne. Všetky 6 valce budú papať viac a rozdiel bude od litra vyššie.
Ako dodo povedal 335i je drahé až prehnane. Ostatné R6 sú o niečo lacnejšie a na bežnú jazdu maximálne dostačujúce priam až zbytočne výkonné. Pokiaľ teda nie si autíčkar a potrebuješ auto na denné používanie tak sa R6 ani nemusíš zaoberať. Jediný problém je že sa to potom bude ťažšie predávať práve kvôli absencii toho 6 valca.
Hlavne do 30 000 km. To prečo? To je z môjho pohľadu blbosť keby si napísal do 100 000km tak nič nepoviem ale do 30 000?
Tak ako ti poradil dodo pozri autá od BMW dealerov, niekedy sa tam dá nájsť dobrý kus s dobrou cenou navyše s históriou a servisom.
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 13:52
od kubci
do 30,000km preto ze sa mi bude lahsie predavat 4 rocna jazdenka so 100k km ako 6-7 rocna 3generacie stara skatula co ma naslahanych 200k.. thinking forward, but just a little.. ja chapem ze tu je vela chlapcov co sa este nevysantili, ale 150 ponikov mi bohate staci ( moja prva, dvojliter od mitsubishi mal 96kW a tiez lietal 200km/h

) a povedzme si uprimne, peniaze si tu netlaci doma asi nikto, takze musim rozmyslat aj trochu ekonomicky..
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 14:58
od voMacK
2.0d bohato postacuje kazdemu, kto sa nepotrebuje nahanat..[mal som E91 320d 120kW a slo to slusne, mam 520d 130kW a ide to slusne a kamos ma E92 facelift 320xdca 135kw a tiez to rozhodne nie je ziadna brzda prevadzky]..
ten motor ma paradnu spotrebu a poskytuje v 3er slusne dymanicke vlastnosti, len niektori chlapci potrebuju mat pod kapotou aspon 200 koni, inak maju pocit, ze auto "vobec nejde"
mam na dieslovom 4-valci uz odjazdene cca 60tis km [40k v E91 a 20k v E60] a na drtivu vacsinu situacii na ceste to bohato staci...samozrejme po tolkych km sa mi uz tiez ziada vyssi vykon, ale to by bolo tak isto, aj kebyze mam 530d, proste si na to clovek casom zvykne a ziada sa mu nieco lepsie :)
no to povazujem viac menej za taky rozmar :)
p.s. z 320d ti kludne chipom bez rizika dostanu aj 200 koni, uz keby si tak velmi chcel :)
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 18:39
od dodoIPD
Neberem vam vase nazory, jazdil som E91 320d aj E92 320dx aj E90 318i aj E91 330ix, E46 320d (vlastnil som) a 4 valec je KATASTROFA, akykolvek.
S tym ze ak si kupis 6 valec benzin/dizel tak urcite nebudes chcet casom menit lebo to nebude mat pre teba vyznam, narozdiel od 4 valca kde menit budes chcet.
Momentalne E60 530d uprava na cca 270k 620nM a od toho auta netreba uz nic silnejsie.
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 19:45
od miki012
dodoIPD napísal:Neberem vam vase nazory, jazdil som E91 320d aj E92 320dx aj E90 318i aj E91 330ix, E46 320d (vlastnil som) a 4 valec je KATASTROFA, akykolvek.
S tym ze ak si kupis 6 valec benzin/dizel tak urcite nebudes chcet casom menit lebo to nebude mat pre teba vyznam, narozdiel od 4 valca kde menit budes chcet.
Momentalne E60 530d uprava na cca 270k 620nM a od toho auta netreba uz nic silnejsie.
musim dat za pravdu!aj ja uvazujem o vymene ale pri motore zostanem!!!mam 330d 150kw a chcem e61 samozrejme 530d.tento motor je uplne famozny!!!!je to moje prve bmw a hned som zacal na 3litry sestvalci a nebanujem lebo to je prve auto ktore ma aj po 2,5roku dokaze prekvapit spotrebov aj vykonom!!!!mozno ma vcera niekto vydel vcera v spatnom zrkadle na dialnici medzi piestanm a trnavou:)brat drazdil na mondeu 2,2 115kw ale 230 mu to nedalo:)
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 20:41
od kubci
dodo, miki: citate co pisem vobec? to auto za 3-4 roky menim, takze TERAZ je uplne nepodstatne ci budem chciet menit 4hrncek za 6. Ked mi zozenies 330xd o ktorom tolko spievate do tej ceny,rocniku a kilometrov co som napisal tak daj vediet, pridem si pon hned..
p.s. fakt ma nezaujima kolko chodis po dialnici pri trnave
Re: E90/E92
Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2012, 21:01
od dodoIPD
Ty pises ze chces poradit, predpokladam ze si chces nechat poradit preto ze nemas dost skusenosti. Tak sa ti snazim poradit, neospevujem Xd pretoze je to podstatne drahsie na servis a zbytocne ak nezijes v kopcoch.
Auto si urcite vies najst aj sam, byt tebou nekupujem 4 valec a radsej pockaj dosetri na 6 valec (s vacsou vybavou casto). Samozrejme stav je zaklad ale vybava je dost podstatna (zo skusenosti...)
Re: E90/E92
Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 00:29
od //MPower
musism povedat ze autor temy ani len nema sancu o com hovory..max 3 rocne do 30 000km... lebo 5 rocne z 90 000km je 3 generacie stary vrak ktori o 4 roky ani srotovisko chcet nebude hej?Aby si sa kamo necudoval o 4 roky ked napr. E92 330i rv.2008 (co je pre mna zanovne auto osobne) bude mat vecsiu trhovu hodnotu ako nejaka E92 316i rv.2011 v social vybave , ta ekonomika ti moc nejde,hlavne ze ma dnes
IBA30 000km pritom ten motor bude ovela skorej vylagrovany ako ten 3liter sestvalec ...ale kup si aj 2012 z 5000km aj 314i a bud stastny ze mas 5000 km len ..mne to je fuk ale dobry srot chces kupovat za tolko vela penazi to je moj nazor

komu niet rady tomu niet pomoci , len na margo nie su dolezite KM ale stav!!!!
Re: E90/E92
Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 03:15
od kubci
zacal by som tym ze by som ti doporucil kratky slovnik slovenskeho jazyka, ale myslim ze ani to ti nepomoze.
inak si mi povedal uplnu novinku, ze auto v lepsej vybave moze byt aj starsie, naozaj by mi to samemu nenapadlo. *clap clap clap*
kupim si 308i kedze si mi v tvojom zmysluplnom prispevku povedal nieco nove. /sarcasm
citaj prosim ta co pisem, nie co si tvoja hlupa hlava predstavuje..
fakty su tie ze v r. 2015 sa mi bude podstatne vyhodnejsie predavat facelift z 2010 s nabehanymi 100k km nech je to 20d, nez tebou ospevovana 7 rocna hrca co bude mat nabehanych 200k. prepac, roky a kilometre nepustia. aspon bezneho cloveka. na geniusov ako ty zvycajne nemyslim. je mi fakt luto ze na teba musim takto rozpravat, ale kedze ma nechces pocut od zaciatku, tak mi to je jedno. alebo mas problem s porozumenim citaneho textu, neviem. pekny tyzden prajem
Re: E90/E92
Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 08:11
od dodoIPD
Tak sa pozri za kolko sa predavaju dnes E46 320d r. 2004/2005 a za kolko sa predavaju E46 330i r.v 2003-2004, to iste bude aj u E9x.
Re: E90/E92
Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 08:26
od germancars
ja ti dam jednu dobru radu :) ked chces auto tak sa nechod radit na bmw klub (ani na ziadny internetovy klub) ..jedine co sa tu dozvies ze kto nema Mpaket,17tky kolesa a aspon 6 valec je looser :) vsetci ktori sa autam rozumeju a maju k tomu co povedat sem uz prestali chodit..myslim, ze dovod si uz po tychto komentaroch pochopil

vela stastia, kup si to co uznas za vhodne a co uzivis

Re: E90/E92
Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 08:59
od Didymus
Dolezite je, aby si sa ty citil v aute dobre a aby Ti vyhovovalo po vsetkych strankach. Inak vyzera motor na papieri a inak ked ho soferujes, tym padom sa moze stat, ze ti bohate staci dvojliter, ktory sa zda papierovo slabsi. Ajtak uz tych moznosti sa poriadne vyblaznit na dobrej ceste za maleho rizika, ze ta nameraju je malo, takze pokial nie si nejaky pretekar, urcite Ti bude stacit to, co spominas v prvom prispevku. E92 je krasne auto, drzim palce nech najdes to prave :)
Re: E90/E92
Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 09:12
od LOKI
chalan pozri si mobile.de ak chces coupe tak na DIESEL ZABUDNI, ten ide od 28+, za to mozes mat LEN 318i/320i. Ak chces sedan tak tam ber diesel, lepsie sa potom preda (ktovie ake budu ceny benzinu za 4 roky) a za 4 roky nerataj, ze to predas za 15

ked za 20 pojdu F30-tky...