Strana 1 z 2
Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 14:51
od nadro
Ahojte chalani poradte mi porsím čo je lepšie. E46 320D 110kw 6kvalt alebo E46 320D 110kw A5. Prosím Vaše postrehy a súsenosti. Obidve autá ročník 2004. Ďakujem velmi pekne za rady.
Daniel
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 15:36
od jararak
a co je e46 a5? to je ako nejaky nadrozmerny sach
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:15
od nadro
jararak napísal:a co je e46 a5? to je ako nejaky nadrozmerny sach
Myslel som ze som na BMW fore. E46 je 3bavorák konkrétne touring 320D 110kw 6kvalt manuál. a Bmw e46 320D touring automat 5 rýchlostný. Keby niečo.
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:20
od Neweddie
Automat je pre diesel vzdy lepsia opcia ak chces jazdit usporne...automat netoci velmi vysoko a aj na dialnici drzi otacky nizsie ako manual ....na druhu stranu sportovejsia jazda je lepsia s manualom....zalezi na tebe ako a kolko chces jazdit
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:34
od voMacK
Neweddie napísal:Automat je pre diesel vzdy lepsia opcia ak chces jazdit usporne...automat netoci velmi vysoko a aj na dialnici drzi otacky nizsie ako manual ....na druhu stranu sportovejsia jazda je lepsia s manualom....zalezi na tebe ako a kolko chces jazdit
automat ma oproti manualu vzdy vyssiu spotrebu...vynimkou su az nove Fxx modely, kt. maju 8-stupnove automaty
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:39
od Rottwa
spotrebu neznizuje ani tak 8 stupnov ale dvojspojka, vseobecne plati ze automat ma vzdy vyssiu spotrebu, vacsiu nachylnost pokazit sa a nikdy plne nenahradi manual v krizovych situaciach
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:40
od Neweddie
voMacK ma pravdu...moja chyba....u starsich je to fakt tak ze spotreba automatu vacsia ako u manualu...
voMacK napísal:automat ma oproti manualu vzdy vyssiu spotrebu...vynimkou su az nove Fxx modely, kt. maju 8-stupnove automaty
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:48
od KONNI
skor by som pozeral manual...neviem ,ale mne nejako nesedi automat pri nizsich kubaturach...
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 16:54
od jararak
teraz som nevedel ci a5 beries model audi, 5dvery ako touring, ale automat ma nenapadol. 6kvalt lepsi pokial chodis mimo mesto, v meste sa s tym uvareskujes, vraj je dost kratko naskladany.
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 17:31
od nadro
jararak napísal:teraz som nevedel ci a5 beries model audi, 5dvery ako touring, ale automat ma nenapadol. 6kvalt lepsi pokial chodis mimo mesto, v meste sa s tym uvareskujes, vraj je dost kratko naskladany.
dakujem
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 18:53
od michaltt
Rottwa napísal:vseobecne plati ze automat ma vzdy vacsiu nachylnost pokazit sa a nikdy plne nenahradi manual v krizovych situaciach
povedal by som ze v krizovych situaciach ta skor zachrani automat ako manual, ale fajn. A s tym kazenim sa si zabil
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 19:48
od voMacK
Rottwa napísal:spotrebu neznizuje ani tak 8 stupnov ale dvojspojka, vseobecne plati ze automat ma vzdy vyssiu spotrebu, vacsiu nachylnost pokazit sa a nikdy plne nenahradi manual v krizovych situaciach
cize podla teba to, ze to ma 8 stupnov, teda je tam vacsia moznost zvolit si optimalny stupen pre danu situaciu neprispieva k znizeni spotreby???
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 21:37
od Rottwa
michaltt napísal:povedal by som ze v krizovych situaciach ta skor zachrani automat ako manual, ale fajn. A s tym kazenim sa si zabil
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Matica kazivosti podla designu komponentov a montaze to potvrdzuje. Co sa tyka kazivosti nahodou mam pristup ku hodnotam R/1000 pre manualy a automaty BMW od Getragu Neunstein a Bad Windsheim (a nie len tam a len od BMW) vedu v pocte externych reklamaciach jasne automaty pred manualmi. O ZF vsak informacie nemam. Ak chces vediet viac tak uz len PM.
voMacK - prispieva, avsak kriticke su hodnoty prave pri preradzovani, kde sa krutiaci moment nemeni na energiu. Prave dvojspojkojka vyrazne znizuje cas ked sa krutiacim momentom plytve.
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 22:39
od voMacK
Rottwa napísal:
voMacK - prispieva, avsak kriticke su hodnoty prave pri preradzovani, kde sa krutiaci moment nemeni na energiu. Prave dvojspojkojka vyrazne znizuje cas ked sa krutiacim momentom plytve.
ja som uplny laik a ani neviem co to dvojspojka je..ale tie nove 8stup automaty od ZF maju dvojspojku? Tie starsie 6stup co je napr v E60 ju nemaju? :)
Re: Co je lepšie???????
Napísané: Nedeľa, 6. Novembra 2011, 22:54
od eko.fresh
voMacK napísal:
ja som uplny laik a ani neviem co to dvojspojka je..ale tie nove 8stup automaty od ZF maju dvojspojku? Tie starsie 6stup co je napr v E60 ju nemaju? :)
Bezne automaty od ZF ci uz je to 8HP alebo 6HP nemaju ziadnu spojku. SMG prevodovky mali jednu, DCT prevodovky su dvojspojkove