Strana 1 z 2
E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Pondelok, 25. Júla 2011, 14:42
od fOE
Zdravim,
cakaju ma na E46 328i, sedan, rok 2000, s "226 - SPORTS SUSPENSION SETTINGS" tlmice a mozem zohnat Sachs Advantage aj B8 za podobnu cenu (sachs predne o 20E/kus lacnejsie a zadne o 25E/kus lacnejsie takze cca 100E menej na vsetkych v prospech Sachs.
Odporucene mi boli obe znacky, Sachs su fakticky OEM diel, Bilstein B8 alternativa od Bilstein
No jednoducho, ake mate skusenosti: vydrz, tlmenie, "sedenie na ceste"? Oplati sa priplatit za Bilstein B8?
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Pondelok, 25. Júla 2011, 16:09
od tom1283
fOE napísal:Zdravim,
cakaju ma na E46 328i, sedan, rok 2000, s "226 - SPORTS SUSPENSION SETTINGS" tlmice a mozem zohnat Sachs Advantage aj B8 za podobnu cenu (sachs predne o 20E/kus lacnejsie a zadne o 25E/kus lacnejsie takze cca 100E menej na vsetkych v prospech Sachs.
Odporucene mi boli obe znacky, Sachs su fakticky OEM diel, Bilstein B8 alternativa od Bilstein
No jednoducho, ake mate skusenosti: vydrz, tlmenie, "sedenie na ceste"? Oplati sa priplatit za Bilstein B8?
Ahoj, máš to auto znížené/plánuješ znižovať? Ja mám na aute Bilstein B6, B8 sú v podstate tie isté len sú kratšie. Mal som tam predtým pôvodný športový podvozok Sachs a s Bilsteinom sa to nedá porovnať, určite si priplať. Zatial odjazdených 20t km s Bilsteinom a veľká spokojnosť. Sedí to neskutočne, v zákrutách držia a nie sú veľmi tvrdé takže komfort je viac ako dobrý aj na 18tkach. Takže ak nechávaš originál struny stačí Ti B6 ak ideš znížiť o viac ako 3 cm kúp B8
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Pondelok, 25. Júla 2011, 16:45
od fOE
Diky za odpoved.
No pokial viem tak na m-technik maju ist B4 pre m-technik alebo potom B8 (viz obrazok dole), B6 su len standartne dlhe no tvrdsie tlmice => svoj ucel splnia no nieje to ideal (bo su dlhsie takze aj v klude su trocha stlacene => je mozne ze skor odydu). Ak sa pletiem opravte ma.
Cena je pri B6 vs B8 tak v pohode ze neriesim.
Kazdopadne vdaka za tip

zatial to mam 2:0 pre Bilstein (aj moj mechanik mi doporucoval B8)
Inak zo stranok Bilsteinu:

Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Pondelok, 25. Júla 2011, 17:51
od tom1283
fOE napísal:Diky za odpoved.
No pokial viem tak na m-technik maju ist B4 pre m-technik alebo potom B8 (viz obrazok dole), B6 su len standartne dlhe no tvrdsie tlmice => svoj ucel splnia no nieje to ideal (bo su dlhsie takze aj v klude su trocha stlacene => je mozne ze skor odydu). Ak sa pletiem opravte ma.
Cena je pri B6 vs B8 tak v pohode ze neriesim.
Kazdopadne vdaka za tip

zatial to mam 2:0 pre Bilstein (aj moj mechanik mi doporucoval B8)
Inak zo stranok Bilsteinu:

Ja nemám štandard podvozok ani Mtechnik, mám Sportfahrwerk, ten bol niečo medzi tým. B6 sú v pohode, nie sú stlačené. B8 som nechcel lebo som neplánoval znižovať. Tej tabulke inak nerozumiem, B4 sú pre Mtechnik vhodné a tak isto aj pre standard a B6 už nie hoci sú rovnako dlhé haluz

Je mi jedno čo sa tam píše, ja som spokojný. Kúp si teda B8 keď na to máš
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Utorok, 26. Júla 2011, 10:49
od fOE
Otom ze existuje este nieco dalsie ako standart a sportovy podvozok som nevedel... pre teba teda B6 asi bude ideal. Inak B4 v tej tabulke su pre obyc podvozok makksie, pre mtechnik tuzsie (ale rovnako dlhe => vydrz bude nizsia) , B6 su este tvrdsie (ci len vyssia rada?) no a B8 su aj kratsie... aspon tak to chapem ja. Takze nech sluzia
Inak k tym Sachs Advantage nikto nic?
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Utorok, 26. Júla 2011, 16:35
od jararak
dlzka b4=b6, tvrdost a technologia b6=b8, b4 su len nahrada za klasicke tlmice, b6 su plyno-kvapalinove specialnej upside down konstrukcie, ked toto zlomis, si macher, piestnica je 2x tak hruba.
sachsy nemozu byt hovna ked sa davali origo do mpaketu a mtechniku\
sportfahrwerk - znizenie 15/15 ale len tlmice a pruziny su pouzite ine
mtechnik - kompletny podvozok - cize aj stabilizatory ine - v tvojom pripade by som sa pozrel po nejakom serioznom nacini - HR, eibach alebo z ///M - tam sa davali najtlstejsie
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Utorok, 26. Júla 2011, 19:22
od fOE
jararak napísal:dlzka b4=b6, tvrdost a technologia b6=b8, b4 su len nahrada za klasicke tlmice, b6 su plyno-kvapalinove specialnej upside down konstrukcie, ked toto zlomis, si macher, piestnica je 2x tak hruba.
sachsy nemozu byt hovna ked sa davali origo do mpaketu a mtechniku\
sportfahrwerk - znizenie 15/15 ale len tlmice a pruziny su pouzite ine
mtechnik - kompletny podvozok - cize aj stabilizatory ine - v tvojom pripade by som sa pozrel po nejakom serioznom nacini - HR, eibach alebo z ///M - tam sa davali najtlstejsie
V tomto pripade mam ale sportfahrwerk aj ja (az teraz mi napadlo si to slovo prelozit

), aspon podla prekladu ide proste len o "sport suspension settings" mtechnik komplet podvozok tam mat nebudem... co je ale jedno bo pokial viem (a tak ako pises tak aj potvrdzujes) tak pruziny a tlmice pre mtechnik a sportfahrwerk boli rovnake. Eibach pokial viem tak berie tlmice od Bilsteinu, len ich preznaci (ak vobec) a predava ako komplet za viac.
Teraz mi pruziny nehoria, takze hasim tlmice, hodim tam teda Bilstein B8 stym ze casom tam mozno pride ProKit od Eibachu... nad HR som tiez uvazoval, ale tam sa vobec neorientujem ako je natom s vydrzou... ?
Inak Sachs v origo BMW a sachs teraz nieje tak celkom "ten isty" tlmic. Uz viac ludi co v tomto businuse pracuje/pracovalo mi povedalo ze kvalita aka ide k vyrobcom ako BMW atd. je vyssia (pretoze BMW si je schopne si to postrazit) ako tie co idu potom neskor do volneho predaja (stale kvalita, no uz na nich nenajazdim 200tis km) Ale to len tak bokom... to iste bude aj u Bilsteinu a vsade

Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Pondelok, 1. Augusta 2011, 12:29
od Inscene
b8 + eibach + powerflex + 18,19'' uplne pohoda..
tie tlmice su komfortnejsie ako povodne a drzi to velmi dobre..
odporucam...
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Pondelok, 1. Augusta 2011, 21:07
od fOE
zdravim,
od eibachu myslis pro kit? alebo nejake vacsie znizenie?
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Streda, 3. Augusta 2011, 00:34
od Inscene
ten cerveny kit .ale aj tak je to vysoko.. hlavne zadok
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Streda, 3. Augusta 2011, 10:08
od ice.blade
páni, o kolko mm su B8 skratene oproti original STOCK tlmicom??? k tomu by som rad cervene HAR alebo ine tvrdsie pruziny
sports suspension je od STOCK skratene o 20mm
M-Tech je od STOCK skratene o 25mm
ja mam sport suspension oznacene 226 v zozname vybavy a nerad by som si auto B8kami dvihol hore :)
existuje od bilsteinu ekvivalent na M-Tech podvozok?
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Streda, 3. Augusta 2011, 17:29
od fOE
ak sa nepletiem tak
M-tech a Sport suspension su pokial ide o tlmice a pruziny uplne rovnake (samozrejme zalezi na motore), takze znizenie cca 2cm pri oboch logicky.
(B4 pro M techniku)
predne 22-139931 , 22-139948
zadne 19-103150
------------------
rada B8 pro M techniku
predne 22-043832 , 22-043849
zadne 24-026987
------------------
pripadne Sachs Advantage
predne 556 873 , 556 874
zadne 556 884
ak sa pletiem opravte ma

Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Nedeľa, 2. Decembra 2012, 20:36
od Giorgio G
Trošku som zmätený z tých informácií, ale skúsim to zhrnúť:
Ak chcem zachovať zníženie Sport suspension settings, potom použiť Bilstein B6 + pružiny so znížením -15/-15?
Tak? Dobre tomu rozumiem?

Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Nedeľa, 2. Decembra 2012, 20:40
od ice.blade
B6 su vyskovym ekvivalentom nesportovych tlmicov ale auto trosku stuhne, B8 su uz nizsie nez sport podvozok oznacovany 226 a na povodnych 226kovych pruzinach je to az moc tvrde...
tym ze das B6 a 15/15 znizenie nic nepokazis ale ako to bude "vysoko" je tazko odhadnovat
Re: E46 328i tlmice Sachs Advantage vs. Bilstein B8
Napísané: Nedeľa, 2. Decembra 2012, 20:49
od Giorgio G
ice.blade napísal:
tym ze das B6 a 15/15 znizenie nic nepokazis ale ako to bude "vysoko" je tazko odhadnovat
To hej, ale originál 226-tkové pružiny sú o koľko nižšie oproti sérii?
