Strana 1 z 2
Z4
Napísané: Sobota, 4. Júna 2011, 13:25
od Helldiver
Chystam sa na Z4, budem sem davat inzeraty, ci nahodou niekto konkretne vozy nepozna blizssie

.
Co hovorite zatial na tieto dve? Hlavne ta prva ma zaujala:
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20-i-id2453072.htmlhttp://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20i-id1558749.htmlPotom este tato 2.5ka, aj ked ta ma uz natocenych celkom dost, nepoznate niekto to auto alebo majitela?
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/25i-id545642.html
Re: Z4
Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2011, 15:48
od SmartBastard
Helldiver napísal:
Tá prvá vyzera fakt dobre, teraz myslím aj auto ako take (pekný interiér a dobre disky) ale aj inzerát. Ked človek ta sám upozorni na chyby vozidla, tak to je vždy dobre znamenie.
Druhý inzerát síce vyzera byt v pohode v tom že to je priamo od BMW a bolo Premium Selection ale dal by som si pozor na to ako dlho to bolo tu a co sa s tým auto robilo. Co sa mi nezdá su reči typu že na tom jazdil 55 ročný typek, pretože takéto informácie v nemeckom technickom nenajdes a BMW ti ich nedá...
Na to tretie by som sa vykaslal, je to 2003 ešte pred faceliftom, tam boli ešte problémy s elektrickou strechou a boh vie ešte s čím.
Ak chceš silnejší motor tak ešte rok vydržať a kúp si buď 2.5si alebo 3.0si (odporúčam). Tie motory majú fakt slušnu spotrebu a slušný výkon.
Každopádne treba skontrolovať hlavne zadné tlmiče, tie zvyknú pri Z4 trpieť najviac a bežne okoľo 60tis km odchádzajú. Ked budem doma tak ti niekam uploadnem chcecklist pre kúpu z4 ktorý zostavili typci zo zpost.com
Re: Z4
Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2011, 16:10
od Helldiver
SmartBastard: Diky za hinty, zatial som teda bol pozerat dve Z4 (2.5i a 3.0i pred-fl) a teda ani omylom ma nepresvedcili. Snad to tak nie je u vsetkych Z4, ale kvalitou spracovania sa fakt nechytali na moje predfaceliftove E46 coupe s nabehom cez 200tkm - ked som chytil madlo dveri tak malo volu a vydavalo zvuky, pri jazde tam toho drncalo omnoho viac ako na mojej E46 (ktora je podvozkovo v top-stave, skoro vsetko nove)... Ty mas coupe, to bude z principu pevnejsie a tuhsie ako roadster, ale ajtak, ako to vidis ty s kvalitou spracovania Z4, hlavne interier? Mne sa Z4 paci velmi, nepotrebujem prakticke auto, nepotrebujem komfortne auto, ale ak z toho nebudem mat solidny pocit tak to radsej zoberem E87 alebo E90, pripadne este po-face E46 coupe cukor, o tych autach viem, ze mi tento pocit dopraju. Ale dufam ze som proste len narazil na zhumplovane kusy zatial

.
Re: Z4
Napísané: Pondelok, 6. Júna 2011, 16:27
od SmartBastard
Helldiver napísal:SmartBastard: Diky za hinty, zatial som teda bol pozerat dve Z4 (2.5i a 3.0i pred-fl) a teda ani omylom ma nepresvedcili. Snad to tak nie je u vsetkych Z4, ale kvalitou spracovania sa fakt nechytali na moje predfaceliftove E46 coupe s nabehom cez 200tkm - ked som chytil madlo dveri tak malo volu a vydavalo zvuky, pri jazde tam toho drncalo omnoho viac ako na mojej E46 (ktora je podvozkovo v top-stave, skoro vsetko nove)... Ty mas coupe, to bude z principu pevnejsie a tuhsie ako roadster, ale ajtak, ako to vidis ty s kvalitou spracovania Z4, hlavne interier? Mne sa Z4 paci velmi, nepotrebujem prakticke auto, nepotrebujem komfortne auto, ale ak z toho nebudem mat solidny pocit tak to radsej zoberem E87 alebo E90, pripadne este po-face E46 coupe cukor, o tych autach viem, ze mi tento pocit dopraju. Ale dufam ze som proste len narazil na zhumplovane kusy zatial

.
Uprimne povedane neviem, pretoze som sa na "obycajnej" Z4 neviezol. To co som napisal viem iba zo zpost.com a Z4-forum.com a nejakych reviews, ktore som casto navsetoval ked som si chcel kupit Z4. Po case som si vsak povedal, ze ked uz tak uz a kupil si nakoniec Z4M Coupe.
Co sa tyka kvality tak pri Mku nieje moc o com ... cely interier je v kozi vrate kompletne dveri (este keby to malo aj zhora obsivanu palubovku tak by som bol v nebi), vsetko sedi na milimeter, ziadne lacne plasty, volant je genialny - v zivote som nic lepsie nedrzal (a tom sa mal naozaj vela volantov v ruke). Osobne moc nemam rad ten hlinik co bol tak strasne v mode okolo 2006-2008 preto som si zobral "karbonovu" kozu (koza ktore je narezana do tvaru karbonu, v reali to vyzera velmi pekne). Zatial ma auto najazdenych nejakych 44tisic km takze tazko hovorit o kvalite/nekvalite ale nepocul som ziadne staznosti (teda co sa tyka interieru a spracovania). Co odchadza su uz spominane veci + par specifickych veci na Mku typu motovacie sroby na motore a prevodovke ...
Kde si bol pozerat tie Z4, tu na Slovensku? Nechcem byt hater lebo uz to vsade pisem, ale asi by som isiel pozriet Rakusko/Nemecko (Rakusko jedine ak ti je Nemecko moc daleko, tam je vyber asi tak 20 nasobny). A urcite by som pozeral tie Z4ky po facelifte, ma to viac dovodov, prvym je samozrejme vek auta. Myslim ze by som nesiel do "sportoveho" auta ktore ma viac ako 4 roky (samozrejme ak nejde od klasiku typu GT40, Ferarri Daytona a pod

). Po druhe facelift odstranil urcite vacsinu chronickych chorob, ktore Z4 mala. Po tretie mali po facelifte Z4-ky ovela lepsie motory.
Vela stastia!

Re: Z4
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 08:35
od SmartBastard
NO ten checklist som bohuzial vyhodil kedze sa stahoval na non-M a online uz bohuzial nieje. Ale za to som nasiel toto:
http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=21281Dufam, ze to pomoze.
No a v pripade, ze rozmyslas o Mku tak tu je catalouge (UPOZORNENIE: ten som si pozeral tak dlho ze som sa nakoniec rozhodol kupit Mko

)
http://www.bmw-saudiarabia.com/me_dl/ks ... alogue.pdf
Re: Z4
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 08:53
od Helldiver
Dakujem ti. O M-ku nerozmyslam, ale uvedomujem si, ze je to len preto ze som sa v nom neviezol

. Ja som chcel kupit peknu, zachovalu Z4 roadster kludne aj so slabsim motorom a vybavou teraz na leto (to je jediny dovod, preco by som to kupoval teraz, inac moja 328ci funguje super a nemam s nou ziadne problemy), ak ale nic take nenajdem, tak kaslem na to a o nejakeho pol roka/za rok, ked budem menit 328ci uz viac menej hlavne kvoli vysokemu najazdu tak budem rozmyslat medzi Z4 3.0si coupe a E92 325i-330i.
Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 00:39
od mys_iak
trosku ma zacinate ockovat na tuto Z4 ( coupe ) :) a mam jednu otazku... aku to ma rezervu? plnohodnotnu? alebo ma to dieru na rezervu?... alebo runflaty...
vyzera to ako fajnove vozitko do mesta a do prace :)
Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 01:05
od eko.fresh
Ja by som odporucil vynechat 4 valec. Ma fakt divny zvuk (ale fakt divny) a je dost mrtvy

Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 07:23
od Helldiver
Mne prisiel zvuk toho motora celkom v norme napriklad v E87 (samozrejme na R6 sa nechyta, ja som mal zatial 4 auta a vsetky boli BMW s R6, takze by som mal byt praveze na toto haklivy:)), 8.2s na 100 by bolo sice tiez zatial najpomalsie auto u mna a hlavne proti 328ci mi to urcite bude pripadat lenive, ale zas na druhej strane pomerne nizka hmotnost 1295kg, a uz Z4 s R6 zatacaju fantasticky (trojka ci uz E46 ale hlavne E90 je proti tomu taky troska nedotacavy autobus), s tym lahkym stvorvalcom za prednou napravou to uz pojem nedotacavost asi vobec nepozna.
Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 08:36
od eko.fresh
Ja tym 4 valcom s valvetronicom neverim ani nos medzi ocami

Vaha je nizka ale tych deklarovanych 200nm neviem ci pocitis. Tym zvukom som myslel ze roadster by malo byt trosku pocut. Z4 2.0 je extremne ticha a ani v otackach nema nejaky presvedcivy zvuk. 8,2sec. je dobry udaj ale o ten nejde. To ze ide o base model budes podla mna hlavne citit na pruznom zrychleni, na dialnici a na tom ze si na tebe bude mastit ego kazde tdicko

Ja by som siel do ostrielanej klasiky M54

Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:04
od SmartBastard
mys_iak napísal:trosku ma zacinate ockovat na tuto Z4 ( coupe ) :) a mam jednu otazku... aku to ma rezervu? plnohodnotnu? alebo ma to dieru na rezervu?... alebo runflaty...
vyzera to ako fajnove vozitko do mesta a do prace :)
Velmi dobra otazka :)
Rezervu to nema! Mko ma taku tu pastu co das do diery + kompresor. A ak sa nemylim tak non-M ma run flaty ako standart.
Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:12
od eko.fresh
SmartBastard napísal:Velmi dobra otazka :)
Rezervu to nema! Mko ma taku tu pastu co das do diery + kompresor. A ak sa nemylim tak non-M ma run flaty ako standart.
Runflaty mali ked boli nove

Teraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN

Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:13
od SmartBastard
Prave vcera som uploadol par fotiek ak by sa niekto este chcel viac nakazit
fotky/mw-m3-zcp-and-ib-z4m-coupe-photos-t47661.htmlInak ak niekto seriozne rozmysla nad Z4 tak odporucam si precitat nove vydanie Roundel-u:
http://roundel.imirus.com/Mpowered/book/vrd11/i6/p62Nechcem predchadzat dobu, ale uz dnes je Z3M coupe v dobrych kilometroch vyhladavne auto pre zberatelov a to ich bolo vyrobenych 6 tisic. Z4M coupe bolo vyrobenych iba 4 tisic a z toho 2500 islo do US, takze ide o pomerne malo vyskitujuce sa auto (neviem sice cisla ale povedal by som ze na Slovensku je ich tak do 10). Ked k tomu pridate fakt, ze to bolo posledne auto do ktore ho sa montoval vynikajuci, 5krat oceneny motor roka, 3.2L 6valec s 343 konmi tak neni o com :)
Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:14
od SmartBastard
eko.fresh napísal:Runflaty mali ked boli nove

Teraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN

Uplne suhlasim, radsej by som hodil tu pastu + kompresor do kufra, alebo mat velmi dobrych kamaratov

Re: Z4
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:32
od mys_iak
jop ja sa skor pytam kvoli LPG

len som nechcel takto priamo.... tak ci tam ma nejaku tu dieru na "rezervu"