Strana 1 z 2

Z4

Napísané: Sobota, 4. Júna 2011, 13:25
od Helldiver
Chystam sa na Z4, budem sem davat inzeraty, ci nahodou niekto konkretne vozy nepozna blizssie :smile: .

Co hovorite zatial na tieto dve? Hlavne ta prva ma zaujala:
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20-i-id2453072.html
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20i-id1558749.html

Potom este tato 2.5ka, aj ked ta ma uz natocenych celkom dost, nepoznate niekto to auto alebo majitela?
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/25i-id545642.html

Re: Z4

Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2011, 15:48
od SmartBastard
Helldiver napísal:
Chystam sa na Z4, budem sem davat inzeraty, ci nahodou niekto konkretne vozy nepozna blizssie :smile: .

Co hovorite zatial na tieto dve? Hlavne ta prva ma zaujala:
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20-i-id2453072.html
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20i-id1558749.html

Potom este tato 2.5ka, aj ked ta ma uz natocenych celkom dost, nepoznate niekto to auto alebo majitela?
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/25i-id545642.html

Tá prvá vyzera fakt dobre, teraz myslím aj auto ako take (pekný interiér a dobre disky) ale aj inzerát. Ked človek ta sám upozorni na chyby vozidla, tak to je vždy dobre znamenie.

Druhý inzerát síce vyzera byt v pohode v tom že to je priamo od BMW a bolo Premium Selection ale dal by som si pozor na to ako dlho to bolo tu a co sa s tým auto robilo. Co sa mi nezdá su reči typu že na tom jazdil 55 ročný typek, pretože takéto informácie v nemeckom technickom nenajdes a BMW ti ich nedá...

Na to tretie by som sa vykaslal, je to 2003 ešte pred faceliftom, tam boli ešte problémy s elektrickou strechou a boh vie ešte s čím.

Ak chceš silnejší motor tak ešte rok vydržať a kúp si buď 2.5si alebo 3.0si (odporúčam). Tie motory majú fakt slušnu spotrebu a slušný výkon.

Každopádne treba skontrolovať hlavne zadné tlmiče, tie zvyknú pri Z4 trpieť najviac a bežne okoľo 60tis km odchádzajú. Ked budem doma tak ti niekam uploadnem chcecklist pre kúpu z4 ktorý zostavili typci zo zpost.com

Re: Z4

Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2011, 16:10
od Helldiver
SmartBastard: Diky za hinty, zatial som teda bol pozerat dve Z4 (2.5i a 3.0i pred-fl) a teda ani omylom ma nepresvedcili. Snad to tak nie je u vsetkych Z4, ale kvalitou spracovania sa fakt nechytali na moje predfaceliftove E46 coupe s nabehom cez 200tkm - ked som chytil madlo dveri tak malo volu a vydavalo zvuky, pri jazde tam toho drncalo omnoho viac ako na mojej E46 (ktora je podvozkovo v top-stave, skoro vsetko nove)... Ty mas coupe, to bude z principu pevnejsie a tuhsie ako roadster, ale ajtak, ako to vidis ty s kvalitou spracovania Z4, hlavne interier? Mne sa Z4 paci velmi, nepotrebujem prakticke auto, nepotrebujem komfortne auto, ale ak z toho nebudem mat solidny pocit tak to radsej zoberem E87 alebo E90, pripadne este po-face E46 coupe cukor, o tych autach viem, ze mi tento pocit dopraju. Ale dufam ze som proste len narazil na zhumplovane kusy zatial :D .

Re: Z4

Napísané: Pondelok, 6. Júna 2011, 16:27
od SmartBastard
Helldiver napísal:
SmartBastard: Diky za hinty, zatial som teda bol pozerat dve Z4 (2.5i a 3.0i pred-fl) a teda ani omylom ma nepresvedcili. Snad to tak nie je u vsetkych Z4, ale kvalitou spracovania sa fakt nechytali na moje predfaceliftove E46 coupe s nabehom cez 200tkm - ked som chytil madlo dveri tak malo volu a vydavalo zvuky, pri jazde tam toho drncalo omnoho viac ako na mojej E46 (ktora je podvozkovo v top-stave, skoro vsetko nove)... Ty mas coupe, to bude z principu pevnejsie a tuhsie ako roadster, ale ajtak, ako to vidis ty s kvalitou spracovania Z4, hlavne interier? Mne sa Z4 paci velmi, nepotrebujem prakticke auto, nepotrebujem komfortne auto, ale ak z toho nebudem mat solidny pocit tak to radsej zoberem E87 alebo E90, pripadne este po-face E46 coupe cukor, o tych autach viem, ze mi tento pocit dopraju. Ale dufam ze som proste len narazil na zhumplovane kusy zatial :D .


Uprimne povedane neviem, pretoze som sa na "obycajnej" Z4 neviezol. To co som napisal viem iba zo zpost.com a Z4-forum.com a nejakych reviews, ktore som casto navsetoval ked som si chcel kupit Z4. Po case som si vsak povedal, ze ked uz tak uz a kupil si nakoniec Z4M Coupe.

Co sa tyka kvality tak pri Mku nieje moc o com ... cely interier je v kozi vrate kompletne dveri (este keby to malo aj zhora obsivanu palubovku tak by som bol v nebi), vsetko sedi na milimeter, ziadne lacne plasty, volant je genialny - v zivote som nic lepsie nedrzal (a tom sa mal naozaj vela volantov v ruke). Osobne moc nemam rad ten hlinik co bol tak strasne v mode okolo 2006-2008 preto som si zobral "karbonovu" kozu (koza ktore je narezana do tvaru karbonu, v reali to vyzera velmi pekne). Zatial ma auto najazdenych nejakych 44tisic km takze tazko hovorit o kvalite/nekvalite ale nepocul som ziadne staznosti (teda co sa tyka interieru a spracovania). Co odchadza su uz spominane veci + par specifickych veci na Mku typu motovacie sroby na motore a prevodovke ...

Kde si bol pozerat tie Z4, tu na Slovensku? Nechcem byt hater lebo uz to vsade pisem, ale asi by som isiel pozriet Rakusko/Nemecko (Rakusko jedine ak ti je Nemecko moc daleko, tam je vyber asi tak 20 nasobny). A urcite by som pozeral tie Z4ky po facelifte, ma to viac dovodov, prvym je samozrejme vek auta. Myslim ze by som nesiel do "sportoveho" auta ktore ma viac ako 4 roky (samozrejme ak nejde od klasiku typu GT40, Ferarri Daytona a pod :D). Po druhe facelift odstranil urcite vacsinu chronickych chorob, ktore Z4 mala. Po tretie mali po facelifte Z4-ky ovela lepsie motory.

Vela stastia! ;)

Re: Z4

Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 08:35
od SmartBastard
NO ten checklist som bohuzial vyhodil kedze sa stahoval na non-M a online uz bohuzial nieje. Ale za to som nasiel toto:
http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=21281
Dufam, ze to pomoze.

No a v pripade, ze rozmyslas o Mku tak tu je catalouge (UPOZORNENIE: ten som si pozeral tak dlho ze som sa nakoniec rozhodol kupit Mko ;) )
http://www.bmw-saudiarabia.com/me_dl/ks ... alogue.pdf

Re: Z4

Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 08:53
od Helldiver
Dakujem ti. O M-ku nerozmyslam, ale uvedomujem si, ze je to len preto ze som sa v nom neviezol :mrgreen: . Ja som chcel kupit peknu, zachovalu Z4 roadster kludne aj so slabsim motorom a vybavou teraz na leto (to je jediny dovod, preco by som to kupoval teraz, inac moja 328ci funguje super a nemam s nou ziadne problemy), ak ale nic take nenajdem, tak kaslem na to a o nejakeho pol roka/za rok, ked budem menit 328ci uz viac menej hlavne kvoli vysokemu najazdu tak budem rozmyslat medzi Z4 3.0si coupe a E92 325i-330i.

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 00:39
od mys_iak
trosku ma zacinate ockovat na tuto Z4 ( coupe ) :) a mam jednu otazku... aku to ma rezervu? plnohodnotnu? alebo ma to dieru na rezervu?... alebo runflaty...

vyzera to ako fajnove vozitko do mesta a do prace :)

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 01:05
od eko.fresh
Ja by som odporucil vynechat 4 valec. Ma fakt divny zvuk (ale fakt divny) a je dost mrtvy 8-[

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 07:23
od Helldiver
Mne prisiel zvuk toho motora celkom v norme napriklad v E87 (samozrejme na R6 sa nechyta, ja som mal zatial 4 auta a vsetky boli BMW s R6, takze by som mal byt praveze na toto haklivy:)), 8.2s na 100 by bolo sice tiez zatial najpomalsie auto u mna a hlavne proti 328ci mi to urcite bude pripadat lenive, ale zas na druhej strane pomerne nizka hmotnost 1295kg, a uz Z4 s R6 zatacaju fantasticky (trojka ci uz E46 ale hlavne E90 je proti tomu taky troska nedotacavy autobus), s tym lahkym stvorvalcom za prednou napravou to uz pojem nedotacavost asi vobec nepozna.

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 08:36
od eko.fresh
Ja tym 4 valcom s valvetronicom neverim ani nos medzi ocami :D Vaha je nizka ale tych deklarovanych 200nm neviem ci pocitis. Tym zvukom som myslel ze roadster by malo byt trosku pocut. Z4 2.0 je extremne ticha a ani v otackach nema nejaky presvedcivy zvuk. 8,2sec. je dobry udaj ale o ten nejde. To ze ide o base model budes podla mna hlavne citit na pruznom zrychleni, na dialnici a na tom ze si na tebe bude mastit ego kazde tdicko :mrgreen: Ja by som siel do ostrielanej klasiky M54 8)

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:04
od SmartBastard
mys_iak napísal:
trosku ma zacinate ockovat na tuto Z4 ( coupe ) :) a mam jednu otazku... aku to ma rezervu? plnohodnotnu? alebo ma to dieru na rezervu?... alebo runflaty...

vyzera to ako fajnove vozitko do mesta a do prace :)

Velmi dobra otazka :)
Rezervu to nema! Mko ma taku tu pastu co das do diery + kompresor. A ak sa nemylim tak non-M ma run flaty ako standart.

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:12
od eko.fresh
SmartBastard napísal:
Velmi dobra otazka :)
Rezervu to nema! Mko ma taku tu pastu co das do diery + kompresor. A ak sa nemylim tak non-M ma run flaty ako standart.


Runflaty mali ked boli nove ;) Teraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN :D

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:13
od SmartBastard
Prave vcera som uploadol par fotiek ak by sa niekto este chcel viac nakazit ;)
fotky/mw-m3-zcp-and-ib-z4m-coupe-photos-t47661.html

Inak ak niekto seriozne rozmysla nad Z4 tak odporucam si precitat nove vydanie Roundel-u:
http://roundel.imirus.com/Mpowered/book/vrd11/i6/p62

Nechcem predchadzat dobu, ale uz dnes je Z3M coupe v dobrych kilometroch vyhladavne auto pre zberatelov a to ich bolo vyrobenych 6 tisic. Z4M coupe bolo vyrobenych iba 4 tisic a z toho 2500 islo do US, takze ide o pomerne malo vyskitujuce sa auto (neviem sice cisla ale povedal by som ze na Slovensku je ich tak do 10). Ked k tomu pridate fakt, ze to bolo posledne auto do ktore ho sa montoval vynikajuci, 5krat oceneny motor roka, 3.2L 6valec s 343 konmi tak neni o com :)

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:14
od SmartBastard
eko.fresh napísal:

Runflaty mali ked boli nove ;) Teraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN :D

Uplne suhlasim, radsej by som hodil tu pastu + kompresor do kufra, alebo mat velmi dobrych kamaratov :D

Re: Z4

Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 10:32
od mys_iak
jop ja sa skor pytam kvoli LPG :D :D :D len som nechcel takto priamo.... tak ci tam ma nejaku tu dieru na "rezervu"