... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk

Zeyik
Autor témy
Kraj: Trnavský

E36 dovoz z Nemecka alebo kúpiť na Slovensku ?

Nedeľa, 12. Decembra 2010, 21:18

Zdravím,

Som tu nový, neviem či sa tu niečo také riešilo ale každopádne by som sa chcel opýtať či je lepšie doviesť E36-ku z Nemecka a prečo. Za nejakú minimálnu sumu napríklad http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=17 (zdá sa mi to celkom slušný kúsok) alebo je lepšie si to kúpiť tu na Slovensku za dajme tomu 1800 € ,,,aj to je dá sa povedať bohužial strop, pretože som ešte len študent ale čo som pozeral sú pekné kúsky aj tu na Slovensku. Mala by to byť 320 max. 323i pretože nemôžem zas tolko penazí vyhadzovať na poistenie 2.8-ičky. Bude to moje prvé auto. Je to môj sen a chcem si kúpiť práve to.A aké všetky financie budem musieť dať do dovezeného auta okrem samozrejme prepisu - 500€ a dovozu - to by ma malo vísť okolo 200 €. Čo poviete? Máte s niečim podobným nejaké skúsenosti?

Za každú radu Ďakujem :)

Užívateľov profilový obrázok
Killo
Auto: lexaurin

Re: E36 dovoz z Nemecka alebo kúpiť na Slovensku ?

Nedeľa, 12. Decembra 2010, 21:28

ja som pred cca rokom a pol riesil podobnu dilemu .. takze ti radim : kup si feliciu ;) e36 niesu zrovna najnovsie auta, ostatne ako kazde BMW (alebo mozme povedat ako kazde auto) az sa jej nedostavalo patricnej starostlivosti, tak budes mat s tym autom len problemy. Ak ti bude stacit previest sa, dojebat nieco na aute, odstavit, cakat kym nasporis na nahradny diel aby si to opravil, zase jazdit a zase mozno tento cely cyklus dokola opakovat, tak mozes ist do toho ..
moje prve auto stalo 333€ (nie nieje to preklep :D ), rok mi sluzilo velmi dobre, ak sa aj nieco vyskytlo vzdy sa to lakho fixlo, nenarocne na penazenku.