Strana 1 z 1
BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Streda, 2. Júna 2010, 14:11
od Mi_t_is
Zdravím, rozhodol som sa že idem kupovať E34, nejdem s tym autom nejak často jazdiť, odhadujem tak okolo 8000 km za rok, možno menej. Určite chcem benzín a som zo žilinského kraja, takže sa rozhodujem o kúpe auta z tejto lokality. Na čo by som si mal dávať hlavne pri kúpe pozor mimo bežných vecí? Ako opotrebenie riadenia, interieru, hrzdu, samovoľné zatáčanie, nerovnomerné brzdenie, nefunkčné veci, obtiažne radenie atd.
Rozhodujem sa medzi
http://bmw-rada-5.autobazar.eu/518i-id1465976.htmlhttp://bmw-rada-5.autobazar.eu/520i-24v ... 06574.htmlhttp://bmw-rada-5.autobazar.eu/520i-24v ... 84021.htmlTouring nechcem a TDS tiež nie. z týchto sa mi najviac pozdáva 518i a 520i z 1995 faceliftová. To tretie auto má najazdené okolo 350tis. Ako vidím tá 518tka je dovezená z nemecka a ešte za takú malú cenu, takže je to bud uplna social výbava a celkom fajné, alebo auto ktoré sa pomaly začne rozchádzať a v nemecku ho kupil za hrozne málo kedže aj tu je cena dosť malá a musel ho ešte za dosť prihlasovať. Najviac sa mi pozdáva ako som hovoril tá 1995-ková, čo na nu hovoríte? Foto interéru nie je, ale ako vidím tak v koži sú len zadné sedačky, alebo sa mýlim?Dik za odpovede.
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Nedeľa, 6. Júna 2010, 10:14
od balko
ahoj.vieš ako s tých obrazkov sa to da tažko.Vyzeraju ju celkom vpoho.518 mi pripada slabe na taku kasnu a 520 čo si lepšie.Skoč na ne pozriet,prevez sa a uvidis.Ja by som radšej bral 525,tu na fore sa tiez niečo najde.

a e 36 už nechceš?

Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Nedeľa, 6. Júna 2010, 19:21
od BJS
Mne sa najviac pozdáva asi tá tretia. U 518 je výkon 85 kW dosť málo na 1,5 tony a servis to videlo asi len asi z kilometra, keď nie je ani servis vynulovaný. U toho druhého bol predok určite búraný, keďže je to fl. a má pred fl. blatníky a pritom totálne nesedia. Kilometre by som už u týchto áut už neriešil, každé má minimálne 500tisíc, skôr by som pozeral zadné lemy, miesta v zadu v podbehoch v priestore zdvihákov, okolo hrdla nádrže a pod ním...
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Pondelok, 7. Júna 2010, 07:47
od mys_iak
1,8 - 2,0 je podla celkom malo na take auto.... tak ci tak to bude zrat okolo 10L tak ja by som isiel radsej aspon do 2,5L ved vravis ze aj tak na tom vela nechces prejst

ale aspon si tych 8000km uzijes... a predsa ked uz take auto ktore ma za sebou polmiliona kilometrov tak 6valec

viac toho znesu :) a ta poistka zase nieje tiez brutal rozdiel za ten rok sa rozdiel nejakych 30e v PZP rozlozi :)
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Pondelok, 7. Júna 2010, 09:02
od ViktorDDD
na tú 1,8 rovno zabudni, výkon v tom ťažkom aute na úrovni felicia 1,3, a spotreba minimálne 9litrov, 2liter M50 je už celkom OK, na bežné jazdenie stačí ale najlepšie je 525i, spotreba bude rovnaká ako u 2litra, možno o 0,5l viac ale výkonovo sa nedá porovnať
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Pondelok, 7. Júna 2010, 09:20
od dodoIPD
Alebo si kup moju E36 a si vysmiaty :p
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Pondelok, 7. Júna 2010, 09:36
od Helldiver
Mne prijde velmi vtipne ako tu vsetci nadavaju na 518i a jasne uprednostnuju 2liter pred nou, pritom sa asi v 518i nikdy neviezli:)). Inac chalanovi som uz ponukal 535iA, ale chce nutne zostat pri mensich objemoch, takze by som povedal ze bud peknu 518i (najlepsie dotiahnut z nemecka uz s M43 motorom) alebo 525i vanos potom.
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Pondelok, 7. Júna 2010, 11:57
od ViktorDDD
1,8 ide lepšie v nízkych otáčkach ako 2,0 m20, ale tak či tak tie motory sú trochu slabé pre to auto, pomer výkon/spotreba
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Sobota, 12. Júna 2010, 20:16
od PepeBMW
tiez si treba uvazit ze nieje buracka ako buracka....kupit neburanu E34 na slovensku je maly zazrak... pokial auto zazije len nejaku tukanicu kde sa pokrcia plechy,alebo zlomi nazaznik tak to nieje ziaden problem. Pri troske trpezlivosti si clovek te plechy dokaze pozhadzovat a opat na auto nahodit tak aby sedeli... .horsie je ked auto robi kotrmelce niekde do pola..ale to si vsimnes

...skus si ich obehnut...zajazdi si nanich ..pokukaj a uvidis ci ti niektore padne do oka......ide leto a na take letne spacirovanie je 34ka ako stvorena........je to auto ktore ma v sebe nieco vynimocne, v dave inych aut sa nikdy nestrati. Je to auto ktore je aj po rokoch neprehliadnutelne ...proste okolo teba prejde 10 novych aut z linky a potom jedna 34ka ..a ty sa otocis prave zanou
Re: BMW RADA 5 E34 rada pri kúpe
Napísané: Nedeľa, 11. Júla 2010, 09:21
od modriblesk
sice som sa neviezol v 518 ale myslim ze na pianko vozenie staci. ak ale pritlacis plyn, tak pocitaj s tym ze spotreba rychlo porastie.
ja zvazujem predat svoje.
s motormi ti poradit neviem lebo to moje je 524td 6-valec, tiez ma iba 85kw ale trochu lepsi krutiaci moment. na vozenie to staci a aj slalom a jazda zrucnosti sa s tym da obcas zajazdit na zraze. ked sa snazim tak viem jazdit aj na 7l ale ked sa rozsupnem tak si bezne zoberie 8l aj viac. pri benzine budu cisla vacsie, s tym pocitaj.
ja som mal stastie a nasiel som asi neburane, za 2 roky som ani ja ani nikto iny nenasiel znamky buracky.
napravy mame asi rovnake.
ked sa na tom prevezies skus pustit volant pocas jazdy, ak taha do strany su najpravdepodobnejsie unavene silentbloky na ramenach prednej napravy. nieje to vela penazi, ale meni sa to obvykle na lise a ten nema kazdy. ja som si to menil stahovakmi a slo mi to dost tazko a dlho mi to trvalo. mozu byt tiez vymlatene capy na tych spodnych ramenach tam su ceny okolo 50-80 eur za kazde rameno a su 4. repas som este neskusal. so zadnou napravou som zatial nerobil nic a to som uz najazdil asi 60.000km za tie 2 roky.
a velmi ma trapili stierace, lebo som mal na aute akesi jedinecne ramienka a dali sa tam pripevnit iba origo stierace 50 eur sada. tak som si tie ramienka rozobral karboskou a prevaril som si cast ramienok s ineho auta. kym sa nepozries detailne tak nevidis rozdiel ale teraz si mozem kupit sadu za 3 eura a menim ich aj 2-krat za rok ked zacnu robit smuhy na okne.