Strana 1 z 3

Vase postrehy k 530i...doplnenie no.2

Napísané: Sobota, 29. Mája 2010, 22:10
od takla_katan
tak dufam ze to tu este nebolo riesene ale nic podobne som nenasiel - ako je to so zivotnostou vanosov na tychto motoroch(vlastne vsetky benzinove s tymto systemom)...snad vydrzia dlhsie ako na ///M5-ke lebo riesit kazdych 100k km 3000 ojro ma nelaka :shock: :lol: ...a este jedna malickost...ako rozoznat original m-paket podvozok od serie??

DOPLNAM OTAZKU...
porovnanie prevadzkovych nakladov e39 530i a e36 ///m3 :twisted: kedze uz nezhanam auto na kazdy den do prace ale nieco pre usmev na tvari...zatial jednoznacne vyhrava 5er koli mojim 193 cm ale necham si rad poradit . pani takze ako je na
tom mpower oproti 5er...

Doplnam 2 krat..
S tym podvozkom je to ako rozoznatelne u M paketu a bez neho? odlisuju sa znackami pouzitych dielov ako su tlmice pruziny alebo nejakym nastavenim - svetla vyska tuhost atd..?? da sa to rozoznat "volnym okom"??

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Nedeľa, 30. Mája 2010, 17:39
od takla_katan
nik mi nevie poradit alebo odpovedat? fajn taky klub...novy clen sa nemoze zaradit...alebo len blba zhoda okolnosti?... :?:

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Nedeľa, 30. Mája 2010, 17:55
od Jannci
je vikend, nikoho tu nieje. pockaj cez pracovny tyzden

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Nedeľa, 30. Mája 2010, 17:59
od takla_katan
cakam...sak mi to nenahli... :bmwball:

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Nedeľa, 30. Mája 2010, 22:55
od skoki
Ahoj, takze urcite to nie je tak zle ako na M5, ale odchadza to, hlavne vsak je to ze sa da kupit opravna sada z USA ktora stoji par korun, ja mam e46 328i a 210000km a idem menit tesnenia vo vanose a nie je to zatial strasne. skus pohladat tu na fore vela sa o tom pisalo...

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Pondelok, 31. Mája 2010, 11:42
od jararak
u nie Mkovych sa meni akurat gumene tesnenie za cca 28/55 euro pokial to vymenis skoro, ak nie tak si k tomu musis priratat v rovnakej hodnote aj dalsie vymedzovacie kruzky.

to by malo byt asi tak vsetko co treba k udrzbe vanosa na M5X motoroch. u motoroch S5X je to uz vecsia sranda a nieje to az take jednoduche.

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Streda, 2. Júna 2010, 06:17
od takla_katan
temu o tych tesneniach z ameriky som cital...necakal som tak "jednoduchu" opravu ako na e36...dakujem za odpovede a s tym m paket podvozkom?...ako rozpoznat od serie?

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Streda, 2. Júna 2010, 07:58
od jararak
praveze co som cital tak double vanos je jednoduchsi ako singel.

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Štvrtok, 3. Júna 2010, 12:15
od depressman
Uff mno ja by som to nerobil asi sam... (jednak som lama co sa tyka tychto veci) mno a ked uz by som mal rozobratu polku motora asi by som pomenil co by sa dalo...)))) Inak Tesnenie pod hlavu a mozna aj nove sktrutky tak ci tak budes musiet asi vymenit, takze sa ti to nepatrne predrazi...) Teda neviem ako je natom single vanos ale nove tesnenia asi budes musiet dat, a ked uz to budes mat rozobrate tak uz by som vymenil aj napinaciu kladku a ostatne casti rozvodu, kedze motor by som uz do buducna motor neplanoval rozoberat. :bmwball:

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Štvrtok, 3. Júna 2010, 14:26
od takla_katan
aha takze ked uz rozoberat motor koli vanosom tak generalku spravit celu...vratim sa k povodnej otazke ale,kolko asi teda ??? 100 - 200 tisic ??? samozrejme nie ekstremy...priemer... viem ze zalezi kus od kusu od pouzivania atd atd ale ze ci to budem riesit raz za 5 alebo 10 rokov...uz som rozhodnuty pre benzin na 95% tak skumam ze co to obnasa lebo doteraz som iba naftaky zivil...a uz viem ze ani plyn nechcem...

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Štvrtok, 3. Júna 2010, 15:18
od jararak
tesnenie pod ventil dekel stoji 25-30 euro a este potrebujes tesnenie pod samotny vanos cca 7 euro, cize za 70 euro materialu pri singel, a 100 pri double vanose mas tuning vanosu co je jedina citliva zalezitost benzinoveho motora :)

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Štvrtok, 17. Júna 2010, 13:00
od depressman
Co sa tyka ostatnych veci tak ja sice nehovorim o generalke ale ked uz bude rozobraty motor, tesnenia musis tak ci tak, sruby tiez, a ci vymenis retaz a napinaciu kladku alebo nie (dokopy par eur) je tvoja vec ja by som vymenil a mam pokoj.

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Piatok, 18. Júna 2010, 09:54
od takla_katan
jararak depress dik za odpovede snad mi v buducnosti pomozu...snad uz coskoro splnim sen 8) ...

kto ma e39 530i / 528i sem moze pisat nejake skusenosti s tymto autickom(skor tie problemy by ma zaujimali)...myslim ze pomozu aj inym nie len mne... :bmwball:

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Piatok, 18. Júna 2010, 14:07
od jararak
e39 - elektrina :)


moroceky zadnych okienok odchadzaju, taktiez sa rado lamu drziaky napojov a klucky ale to su myslim take prkotiny, viac asi naserie rozpadnuty display na palubaku/budikoch ale ide to opravit.

Re: vanos 530i/528i e39

Napísané: Pondelok, 21. Júna 2010, 13:29
od depressman
Mno ja nemam zatial skusenosti s motorcekmi, ale ine veci sa obajvili...))) Na starsich vozoch co uz maju nieco nabehane urcite treba vymenit horne ulozenia tlmičov, takisto sa rozhrka vodicov zamok (novy 100Eur), inak mi vnutri nic nevrzga. Auta su nachylne na podvozok, proste si treba davat pozor a zbytocne netriafat diery. Ja mam sice len 17tky Mpaketove ale auto je v Mpakete dost tvrde podla mna a 18tky by som urcite nedaval, iba zeby nejake pekne na zadne sedadla :mrgreen: Zvykne blbnut tzv. jezko (proste ti vetraky idu, nejdu, idu rychlo) vymena cca 70Eur. Budiky zatial nemam vypadane, mozna uz boli ale predchadzajuci majitel to spravil. Auto ma 4 lambda sondy ja uz mam vsetky styri nove...)))) V starsich autach mozu odist zapalovacie cievky jedna cca 50Eur ale staci vymenit len tu spodnu cast 8Eur. Uz mam vymenene vsetky, spolu so svieckami. Na vanos tento motor nieje nejako nachylny, takze zatial vsetko ide ako po masle. Spotrebu mam kombinovanu 9.7 dlhodobo cca 4500km. Vyssie to asi nedas to by si musel davat stale podlahy a brutalne rozjazdy, ale nato si pozri radsej nejaku E36 alebo E46. E39 je velmi rychle priblizovadlo az sa sam cudujem ze napr. z Ke - Bratislava som siel za necele styri hodiny pianko jazdou. Myslim ze motoricky je to velmi dobra varianta co sa tyka vykonu a spotreby. 540i by ti uz zozralo o 3litre viac.