Strana 1 z 1
Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Piatok, 8. Januára 2010, 18:25
od V-I-N
Zdravim som tu uplne novy. Po dlhsom rozhodovani ake auto zvolit a po skusobnej jazde na A6 3.0TDI a BMW 530D som sa rozhodol pre BMW 530. Potrebujem vsak poradit od skusenych borcov co kus aj BMW jazdia a poznaju to auto. Model o kotorom uvazujem je 530 E60, neviem sa vsak rozhodnut ci benzin ci diesel. Viac ma to taha k dieslu avsak kus uvazujem pri tomto aute aj nad vecami ako vstrekovace, turbo, atd... Auto bude kupovanee jazdene nie uplne nove. Viem ze tie vstrekovace mozu vydrzat dost ale aj nemusia a nie je to polozka 2 EUR. Auto chcem brat s manualnou prevodovkou, rocny pocet najazdenych km 30-40tis. Pripadne otazka na automat ci kazdy ma moznost aj manualneho radenia. Ci je v kazdom aute stabilizacny sytem a ci verzia DSCIII je davana automaticky alebo su aj nejake ine verzie ako DSCII nevyznam sa do toho. Chcel by som sa este opytat naco si dat pozor u obidvoch aut a na realne spotreby aj 530d aj 530i auto bude bez X-DRIVE. Vopred dakujem za odpovede.
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Piatok, 8. Januára 2010, 19:17
od dodoIPD
Moj nazor je , ze by som asi radsej isiel do 530i cize benzin. 530d je pomerne dost a tiez sa pomerne dost kradnu (ako x5 3.0d)
Rozdiel v spotrebe zas nebude taky signifikantny . Mali sme A6 3.0TDI quattro a spotreba v meste bola okolo 10l/100km nafty . ten benzin nech zere 11-12 ale to asi prehanam.
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Nedeľa, 10. Januára 2010, 00:55
od V-I-N
Dik za info len ma dost prekvapilo nasiel som tieto technicke info rok 2003 E60:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=110187http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=110143benzin 0-100km/h 7.70sec
diesel 0-100km/h 7.10sec
nie ze by mi na tom nejak extra zalezalo tych par cisel medzi tym ale myslel ze benzin na tom bude vyrazne lepsie a nie horsie hmm

jedine co ma taha ku benzinu je ze diesel je nakladnejsi na servis, skoda ze nemam kde vyskusat ten 3.0i v E60
chlapi napiste k tym autam nieco co to jazdite nooo ved sa nehanbite :)))
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Nedeľa, 10. Januára 2010, 01:00
od V-I-N
Alebo ze by ten benzin nebola este E60 ?
http://www.carfolio.com/search/results/ ... 60&x=0&y=0dynamika bude + tiez asi pre diesel kedze 500nm

Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Nedeľa, 10. Januára 2010, 11:28
od dodoIPD
Myslim ze vela ludi tu takych neni co ma 530i E60.
Treba ist do BMW a odviest sa v E60 , benzine , to je jedno ci 530i alebo 525i .
A poviem ti ze 2003 530d by som nebral ani za nic .
Mali tam nejake klapky ktore sa velmi lubili lamat a robilo to dost bordel ked ich prifuklo do motora . Tie klapky sa neskor spevnili , myslim ze to uz bolo v modeloch 2004 .
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Štvrtok, 28. Januára 2010, 12:01
od zr01
Nazdar, jazdim 530 xd rv 2006. Som s nim nadmieru spokojny. V benzinovom som sa sice neviezol, ale ked ti nevadi dieselacke dunenie motora ten krutiaci moment je proste parada, zoslapnes a ides. Priemernu spotrebu mam 7.7 (automat), jazdim trosku po bratislave a viac mimo - cesty 1. triedy s dedinami, sem tam dialnica - predbieham a pouzivam aj vysoke otacky - ziadne jazdenie na spotrebu. Zimne pneu, klima zapnuta nech sa nezahlmievaju okna. Bal som sa ze sa motor pomaly zohrieva, a poviem ti bol som prijemne prekvapeny, 5km a je zahriaty, nemyslim ze to trva dlhsie ako 1,4 benzin on VW. Zhavit som ho videl iba raz, mozno pol sekundy, aj ked su teraz -10 C. Tento je Mpaket, takze ohladom tej DSC ti neviem poradit.
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Štvrtok, 28. Januára 2010, 12:04
od zr01
som zabudol ze je to automat - mozes prepnut do sportoveho modu - nechava vyssie otacke a reaguje bleskovo pri podradeni. V tomto mode mas moznost aj sekvencne radit. Je to sranda, skusal som to, ale realne manualne riadenie vobec nepouzivam, pretoze ten automat je proste spolahlivy a rychly, dokonca aj v obycajnom mode.
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Sobota, 30. Januára 2010, 10:22
od cupra270
Čau! Od nov. 2009 mam 535d automat rv. 2006, a 100%spokojný! predtým som mal výlučne benzinaky /posledné 240 koni/ a preto som bol v zaciatku velmi skeptický ohladom dieslu, ale 535-ka ma totalne presvedčila! Spravil som už vyše 8000km /total 88000km/ bez najmenších problemov, motor ťaha ako býk skoro už od volnobehu, automat funguje dobre, rucne radit nema ani vyznam lebo elektronika zasahuje aj v manualnom režimu. Jazdim rýchlo a agilne so spotrebou 8,8l priemer /nemecke dialnice pravidelne/ a už by som tu 535d-ku nevymenil za ziadný benzin!!
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Pondelok, 1. Februára 2010, 12:34
od baky e46
ani by som nepremyšlal a u e60 by som išiel jednoznačne do 530d !!! a osobne by som bral automat
Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Pondelok, 1. Februára 2010, 16:40
od chefino
Ja som mal chipnuté E60 525d, naháňal som sa z E60 530d a veru mi neušiel (išli sme narovnako).
Teraz mám E39 530i a určite to dá kávu aj 525d, aj 530d. Na diesli som spotrebu pod 11 v meste nespravil, nijako. Na benzíne spravím aj pod 10 (možno pomohol aj manuál vs automat v diesli).
Čo sa týka pocitu z jazdy, absolútne neni o čom. Diesel E60 bolo super vozenie, ale benzín je benzín

Re: Pomoct pri Kupe 530 E60
Napísané: Utorok, 2. Marca 2010, 21:08
od Duplo
zr01 napísal:Nazdar, jazdim 530 xd rv 2006. Som s nim nadmieru spokojny. V benzinovom som sa sice neviezol, ale ked ti nevadi dieselacke dunenie motora ten krutiaci moment je proste parada, zoslapnes a ides. Priemernu spotrebu mam 7.7 (automat), jazdim trosku po bratislave a viac mimo - cesty 1. triedy s dedinami, sem tam dialnica - predbieham a pouzivam aj vysoke otacky - ziadne jazdenie na spotrebu. Zimne pneu, klima zapnuta nech sa nezahlmievaju okna. Bal som sa ze sa motor pomaly zohrieva, a poviem ti bol som prijemne prekvapeny, 5km a je zahriaty, nemyslim ze to trva dlhsie ako 1,4 benzin on VW. Zhavit som ho videl iba raz, mozno pol sekundy, aj ked su teraz -10 C. Tento je Mpaket, takze ohladom tej DSC ti neviem poradit.
tak a zoltan ma pekny novy 530xd. Daj fotky aj pribeh nech sa pokochaju aj ostatni aky je to cukrik
