E30 325
Napísané: Streda, 28. Októbra 2009, 21:50
chcem vas poprosit o rady a nazory ohladom kupy .Je to e30 325 coupe a predchadzajuci majitel mi o tom aute napisal toto:
nevím jak je na tom teď, už je to dost dlouho co jsem ji prodal. Motor byl komplet zrepasován kroužky, hlava gufera, těsnění, spojka, klika + ložiska oiniční i klikové-investice okolo 20 000 Kč. A jej jak čert. O dost líp než většina jiných 325i. Jo měl jsem tam odlehčený setrvačník o 1,5 kg.
Napadají mě tři hlavní věci:
1. Auto bylo v minulost bouráno, a chtělo by to odstrojit předek a potáhnout min. jeden nosník-poznáš to podle toho, že nesedí kapota vpředu u jednoho z blatníků. Nejde to sladit, ať deláš co děláš. Chtělo by to srovnat, at je to OK.
2. Je to starý chromák a na plasťáka je předělán. To ale asi víš.
Mtechnik plasty jsou kromě prahů laminátové.
3. Motor jede na elektrice z 323i (kabely a řídící jednotka a bez lambda sondy a katalysatoru). To znamená dvě věci, motor je tam řízen podtlaky, jako u prvních E30. Motor je 2,5i vstřiky taky. Motory všech 325i už měly ovládání el. motorkem volnoběhu-bez podtlaků (velká elektrika) Ten můj jel ale na malé el.
Na druhou stranu jel ale na této el. až neskutečně dobře.
4. nevím už ne jakých papírech auto bylo, jestli 320i,223i nebo 325i.
Možná už je vše jinak.
Jo, ke karoserii:
Byla kompletně odstrojena a vše rezavé vyvařeno.
Dal jsem i nástřik spodku a dutin.
Kdybys ještě něco chtěl napiš.
cena je tam 70 000 kc
nevím jak je na tom teď, už je to dost dlouho co jsem ji prodal. Motor byl komplet zrepasován kroužky, hlava gufera, těsnění, spojka, klika + ložiska oiniční i klikové-investice okolo 20 000 Kč. A jej jak čert. O dost líp než většina jiných 325i. Jo měl jsem tam odlehčený setrvačník o 1,5 kg.
Napadají mě tři hlavní věci:
1. Auto bylo v minulost bouráno, a chtělo by to odstrojit předek a potáhnout min. jeden nosník-poznáš to podle toho, že nesedí kapota vpředu u jednoho z blatníků. Nejde to sladit, ať deláš co děláš. Chtělo by to srovnat, at je to OK.
2. Je to starý chromák a na plasťáka je předělán. To ale asi víš.
Mtechnik plasty jsou kromě prahů laminátové.
3. Motor jede na elektrice z 323i (kabely a řídící jednotka a bez lambda sondy a katalysatoru). To znamená dvě věci, motor je tam řízen podtlaky, jako u prvních E30. Motor je 2,5i vstřiky taky. Motory všech 325i už měly ovládání el. motorkem volnoběhu-bez podtlaků (velká elektrika) Ten můj jel ale na malé el.
Na druhou stranu jel ale na této el. až neskutečně dobře.
4. nevím už ne jakých papírech auto bylo, jestli 320i,223i nebo 325i.
Možná už je vše jinak.
Jo, ke karoserii:
Byla kompletně odstrojena a vše rezavé vyvařeno.
Dal jsem i nástřik spodku a dutin.
Kdybys ještě něco chtěl napiš.
cena je tam 70 000 kc