Strana 1 z 3

BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 11:43
od Wajdi
Cafte počujte chcem sa spýtať na BMW rada 3 Compact 318 tds či je to dobre auto na bezne behanie, a či nieje velmi poruchove, Diky vopred za odpoved .... 8)
Alebo este popripade sa chcem spytat na BMW rada 3, 318tds päť dverovy sedan....

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 12:15
od jararak
jedine patdverove ktore existuje je kombik. 318 tds je v podstate 1,7 motor, dost slaby, do sedanu, avsak compact je ovela lahsi.
inac palubka a nejake casti zadnej napravy su na kompakte z e30 cize necakaj od toho zazraky.
poruchove, celkovo hrozy viac poruch v 4hrnci ako v 6hrnci (hoc ked 6hrnec sa pokazi tak pop1ci)

preco chces diezel? mas pristup k ultra lacnemu zdroju ktory nevysycha? inac by som to neriesil a siel do benzinu.

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 15:45
od Wajdi
Mam na mesiac asi 300 - 400 L nafty zadara tak preto chcem dieslak ... a myslel som sedan 4 dverovy ... som sa pomilil ... auto potrebujem na bezne jazdenie takze mne velmi o vykon nejde chapes ... a inac 325 tds kolko zozerie nafty ?

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 16:23
od crumar
jararak napísal:
...inac palubka a nejake casti zadnej napravy su na kompakte z e30 cize necakaj od toho zazraky...


Videl si vobec palubovku Compacta? Zrejme asi nie. ;)

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 17:06
od Wajdi
nahodou som u videl tak radsej asi ten sedan bude lepsi ...

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 17:19
od luky2208
ak sa chceš voziť hlavne sám poprypade dvaja,tak ber určite Compact. Ak nečakáš neake super zrychlovanie tak dobrá volba ale pozor na auto ktore malo večšinou pedal na podlahe. 325ka papa asi o 1L viac.
PS: ja som zatial max.spokojný aj ked niekedy by sa pár konikov na vyše zišlo, ale zas na druhej strane sa nezabyješ tak skoro a ani pokut nebude tak vela. :lol:

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 17:39
od jararak
crumar napísal:
Videl si vobec palubovku Compacta? Zrejme asi nie. ;)

jo videl, paci sa mi ze je tam miesto na ukladanie hore, ale dole mi chyba to prepojenie ako ma e36, je to taky hybrid, nieje to presne ta ista palubovka zase aby som bol presny.

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 18:01
od manasml
nj ako vravia compact je lachsi...cize aj lepsie ide s tym 1,8 TDS motorom ja mam sedan 1,8 TDS ale viac by som do toho neisiel...je to tazke auto na taky motor...a zabijacky tomu auto nechutia...je to taky pracovnik z bodu A do bodu B...ked sa ten motor nevytaca a dava sa mu vsetko co potrebuje tak ti bude verny...ale ak ho budes vytacat a podobne veci tak bude k.o. za chvilu...ked mas tolko litrov nafty tak by som siel 2,5TDS kaslat spotrebu(nafta zadara:D) ale tam uz je viac konikov...6 hrncov

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 18:56
od SurrendeR
jednoznacne 325TDS. vykon , kultivovanejsi chod... a spotreba je o malicko viac.
neriesil by som 318TDS

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 19:29
od miso325
jj daj 325 tds jednoznacne
ide to a ma to aspon ako taky zvuk ked vitacas:D:D
spotreba je priatelna a ked mas tolko nafty tak ani neni ocom hovorit :lol:

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Pondelok, 16. Marca 2009, 21:51
od Wajdi
tolko nafty mam ale ja aj vela nabeham :D takze tak ... asi vezmem radsej ten sedan 318 tds ... aspon sa nebudeme tlacit v aute .. :D aku to ma premiernu spotrebu ??? takych 6 - 7 litrov ?

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Utorok, 17. Marca 2009, 07:50
od simumarek
No ja momentálne pri akom takom dodržovaní predpisov jazdím na Touringu 318tds za 5,4 až 5,7 litra, ale som veľa mimo mesta a netočím ho pri rozbiehaní. Nemám BoardComputer a tak si spotrebu merám sám.

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Utorok, 17. Marca 2009, 10:44
od janyk4
ber 325TDS, to je najlepsia volba.....ja som tiez povodne rozmyslal nad 318TDS, ale teraz som rad ze som to nekupil.

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Utorok, 17. Marca 2009, 12:15
od eko.fresh
Nechcem sa nikoho dotknut. Ale tdsko je z planety opic. Kto sa pozrie na system konstrukcie motora pochopi o com hovorim. Je to absolutne outdated. 318tds este ako tak ale ak ti niekto radi kupit 325tds tak ti chce podla mna velmi zle. Pisete tu ze compact je o dost lahsi ako sedan. Odkial je tato fama ? Co je to o dost ? 50kg ? 100kg ?

Ak chces silou mocou dieslovy Compact prihod par sup a zober e46 320td

Re: BMW rada 3 Compact 318 tds

Napísané: Utorok, 17. Marca 2009, 13:12
od GtheRacer
Wajdi napísal:
Cafte počujte chcem sa spýtať na BMW rada 3 Compact 318 tds či je to dobre auto na bezne behanie, a či nieje velmi poruchove, Diky vopred za odpoved .... 8)
Alebo este popripade sa chcem spytat na BMW rada 3, 318tds päť dverovy sedan....




paci sa mi otazka ktoru si polozil, pretoze si v nej uviedol jedno
z najspolahlivejsich a nejbezproblemovejsich aut vobec. ;)
(pochopitelne ak sa bavime o avtach, ktorych predch. majitelia
neboli idioti, ktori si na tds nalepia M3 a zodpovedajuco s nim aj jazdia)

konkretne 318tds je 1,9 uuuplne nenarocny a spolahlivy motor,
pri minimalnych poziadavkach na udrzbu.
otazku ci 325tds alebo 318tds ti nezodpoviem, lebo nepoznam
tvoj styl jazdy. ale ak hladas slusne motorizovaneho, spolahliveho
pracanta a jazdis "normalne" je 318tds vyborna volba.

otazka 4dv vs compact, takisto nezodpoviem za teba, zalezi co potrebujes,
ale ak jazdis sam, pripadne + 1, a len obcasne viaceri, jednoznacne
compact. dovodov je viacero:
jednak kupis ovela novsie rocniky, kedze sa vyrabali dlhsie, (napr. tema xrdza)
takisto boli posledne velmi prepracovane a preto bezproblemove, kupis ich
za super peniaze, aj so 4mi Abg, a takisto je compact praktickejsi kvoli
5tym dveram.
(a vzadu nema menej miesta, razvor a teda aj priestor je rovnaky,
zakazdym su ludia prekvapeny kolko miesta je aj vzadu,
je to skor o tom, ako casto potrebujes dozadu nastupovat)

inak su compacty, pri dobrom povode a dodrzanej udrzbe, velmi bezproblemove,
robustna, osvedcene technika, ziadne problemy s el., obcas predne capy,
nie je problem ak mas "normalny" rozmer pneu + diely
a ev. opravy aj udrzba su cenovo velmi priaznive.
(napr o E46 to uz neplati v takej miere)

facit: za dane peniaze (aj na udrzbu) mi ukaz fajnovejsie vozenie ako
E36 tds compact! ;)