Strana 1 z 2
Dieselové motory
Napísané: Utorok, 14. Júna 2022, 19:53
od Janci24
Zdravím, uvažujem nad kúpou F11 alebo F31 len automat a 4x4 a chcel by som vedieť s ktorým dieselovým motorom? Ktorý je najlepší, jazdím hlavne dlhé trasy Nemecko a Slovensko. Ďakujem.
Re: Dieselové motory
Napísané: Utorok, 14. Júna 2022, 21:09
od PeqpeK
najlepsi v com? vykon? spotreba? spolahlivost?
Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 08:08
od Janci24
PeqpeK napísal:najlepsi v com? vykon? spotreba? spolahlivost?
O výkon mi až tak moc nejde a ani o spotrebu, hlavne o spoľahlivosť nakoľko som dosť info že tie 2litre majú problém s mazaním na prvom valci a že najkvalitnejší motor je ten M50D

Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 08:32
od ALAS
To je sarkazmus, ci to myslis vazne?
Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 10:01
od Janci24
Vážne píšem to čo som počul len keďže nedám len na jeden názor preto sa pýtam tu na názor a skúsenosti.
Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 11:53
od PeqpeK
ked spolahlivost tak skus B47 motorizaciu 18d 110kW alebo 20d 140kW
Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 12:07
od Janci24
PeqpeK napísal:ked spolahlivost tak skus B47 motorizaciu 18d 110kW alebo 20d 140kW
A nemali problém s olejovymi čerpadlami??
Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 20:18
od PeqpeK
na to si ako prisiel?
Re: Dieselové motory
Napísané: Streda, 15. Júna 2022, 20:38
od Janci24
PeqpeK napísal:na to si ako prisiel?
Vravím že to mi povedal známi tak preto sa pýtam aj tu.
Re: Dieselové motory
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2022, 07:35
od Observer
do auta velkosti F11 (ale aj F31) podla mna najlepsie sedi 30d
ak sa na tejto motorizacii da pozor na to sproste EGR (chladic EGR a sanie), tak je to dobra volba, mam na nom najazdene 100t km a nebol s nim nikdy ziadny problem... okrem toho, ze 6 tyzdnov bol kvoli zvolavacke v servise, ale za to nemoze motor ale neschopnost BMW si zabezpecit spolahliveho dodavatela suciastok...

Re: Dieselové motory
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2022, 07:50
od Janci24
Observer napísal:do auta velkosti F11 (ale aj F31) podla mna najlepsie sedi 30d
ak sa na tejto motorizacii da pozor na to sproste EGR (chladic EGR a sanie), tak je to dobra volba, mam na nom najazdene 100t km a nebol s nim nikdy ziadny problem... okrem toho, ze 6 tyzdnov bol kvoli zvolavacke v servise, ale za to nemoze motor ale neschopnost BMW si zabezpecit spolahliveho dodavatela suciastok...

A čo treba robiť s tým EGR chladičom a saním?
Re: Dieselové motory
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2022, 13:11
od mitocross
Bola/je na to zvolavacia akcia, pretoze hrozilo zhorenia auta. Potom to aj tak treba kontrolovat, lebo motor je nastaveny na "vela EGR", tzn. sanie sa rychlo spini, najma pri prdkani sa po meste a pomalym tempom. Niektori ludia odstranuju EGR.
Dieslove 6 valce su vsetko jeden motor (oznacenie N57) -hlavny rozdiel je v jednom (30d) dvoch (40d) ci troch (M50d) turbach.
M50d je najmenej spolahlivy, pretoze je najviac zatazovany a najviac komplikovany.
Ked okolo 100tis. km su tieto motory spolahlive, tak uz okolo 200tis.km su rizikove retazove rozvody (to spominane olejove cerpadlo ma suvis s tymto, aj ked tvoj znamy mohol omylom mysliet palivove verpadlo spomenute dalej),ojnicne loziska, palivove cerpadlo CP4 (ktore je mimochodom v autach vyrobcov po celom svete). No a cele to je zabite tym nestastnym EGR okruhom, ktory trapi aj ovela skor. A DPF je klasika na kazdom diesli - vydrzi podla podielu kratkych a dlhych jazd.
Bud sa to riesi preventivne, co su naklady niekolko tisic eur, alebo cakas, co z toho ti odpise motor.
Dieslove 4valce boli v starsich Fkach N47 (tiez problemove) a potom B47 od roku tusim 2015-2016.
Re: Dieselové motory
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2022, 15:09
od Janci24
mitocross napísal:Bola/je na to zvolavacia akcia, pretoze hrozilo zhorenia auta. Potom to aj tak treba kontrolovat, lebo motor je nastaveny na "vela EGR", tzn. sanie sa rychlo spini, najma pri prdkani sa po meste a pomalym tempom. Niektori ludia odstranuju EGR.
Dieslove 6 valce su vsetko jeden motor (oznacenie N57) -hlavny rozdiel je v jednom (30d) dvoch (40d) ci troch (M50d) turbach.
M50d je najmenej spolahlivy, pretoze je najviac zatazovany a najviac komplikovany.
Ked okolo 100tis. km su tieto motory spolahlive, tak uz okolo 200tis.km su rizikove retazove rozvody (to spominane olejove cerpadlo ma suvis s tymto, aj ked tvoj znamy mohol omylom mysliet palivove verpadlo spomenute dalej),ojnicne loziska, palivove cerpadlo CP4 (ktore je mimochodom v autach vyrobcov po celom svete). No a cele to je zabite tym nestastnym EGR okruhom, ktory trapi aj ovela skor. A DPF je klasika na kazdom diesli - vydrzi podla podielu kratkych a dlhych jazd.
Bud sa to riesi preventivne, co su naklady niekolko tisic eur, alebo cakas, co z toho ti odpise motor.
Dieslove 4valce boli v starsich Fkach N47 (tiez problemove) a potom B47 od roku tusim 2015-2016.
Ďakujem pekne. Mám teraz E91 320xd v automate ten 135 kw a s motorom problémy nemám zatiaľ keďže jazdím do Nemecka a tam jazdím denne tak 40-50 km len keďže už mám rodinku chcelo by to niečo väčšie a keďže milujem jazdné vlastnosti BMW tak som chcel ostať verný tejto značke len neviem ktoré auto :)
A na mojich cestách som už videl veľa F10/11 odstavených na krajnici...asi najopakovanejšie auto.
Re: Dieselové motory
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2022, 15:30
od Janci24
mitocross napísal:Bola/je na to zvolavacia akcia, pretoze hrozilo zhorenia auta. Potom to aj tak treba kontrolovat, lebo motor je nastaveny na "vela EGR", tzn. sanie sa rychlo spini, najma pri prdkani sa po meste a pomalym tempom. Niektori ludia odstranuju EGR.
Dieslove 6 valce su vsetko jeden motor (oznacenie N57) -hlavny rozdiel je v jednom (30d) dvoch (40d) ci troch (M50d) turbach.
M50d je najmenej spolahlivy, pretoze je najviac zatazovany a najviac komplikovany.
Ked okolo 100tis. km su tieto motory spolahlive, tak uz okolo 200tis.km su rizikove retazove rozvody (to spominane olejove cerpadlo ma suvis s tymto, aj ked tvoj znamy mohol omylom mysliet palivove verpadlo spomenute dalej),ojnicne loziska, palivove cerpadlo CP4 (ktore je mimochodom v autach vyrobcov po celom svete). No a cele to je zabite tym nestastnym EGR okruhom, ktory trapi aj ovela skor. A DPF je klasika na kazdom diesli - vydrzi podla podielu kratkych a dlhych jazd.
Bud sa to riesi preventivne, co su naklady niekolko tisic eur, alebo cakas, co z toho ti odpise motor.
Dieslove 4valce boli v starsich Fkach N47 (tiez problemove) a potom B47 od roku tusim 2015-2016.
A FL. Tento problém nevyriešil?
Re: Dieselové motory
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2022, 18:41
od mitocross
Ak myslis EGR, tak nie celkom. Ale zo spomenutych problemov je to ta najlacnejsia vec na riesenie
