... všetko o BMW ...
johny_BMW napísal:200kW je stara liatina, zaklad je 160kW. 210kW je hlinikovy a vychadza z 170kW.Čo sa týka 200 a 210 tak základy majú v 170 a 173kw len turbo navyše?alebo je tam ešte niečo iné okrem toho že vraj majú aj silnejsie prevodovky...
starynovy napísal:200kW je stara liatina, zaklad je 160kW. 210kW je hlinikovy a vychadza z 170kW
Aha tak je to...ďakujem ....no a ako je tam zmena len v tom že je naviac turbo a silnejšia prevodovka alebo sú aj vstreky,čerpadlá iné?
eld napísal:No ako hneď sa lepšie nerozmýšľa o xku...no to čo mám na začiatku ako prvé tak ťa výbava je neskutočne dobrá aj keď si myslím že už po dnešku nebude dostupné ale išiel by som do neho aj keď je to x kvôli cene,výbave a ročníka asi ajtak..to, ze tam ten xdrive je bude vnimat najcastejsie pri parkovani - zvykne si... a najviac v servise lebo zacnu triast poloosy, pripadne sa rozleti kardan, pripadne umre rozvodovka - komplet a nie len motorcek, trasenie pri sebemensich volach v zaveseni prednej napravy, buchotani pri vybitom ulozeni dlhej poloosy co je na vani, alebo ked zacne hucat predny diferak a tak... aj tie posrate kotuce na zadnej naprave su drahsie!a o tom ked budes menit gumy tak vsetky 4 nove lebo neplati ze "tie dve zodrate este dojazdim"
plusy su... napriklad lacnejsie loziska na prednej naprave... a ano ked napadne sneh tak s xdrivom je to lepsi pozitok s jazdy, bezpecnost, atd... to je asi tak vsetko.