Strana 1 z 1
Kupa 340i GT
Napísané: Utorok, 5. Mája 2020, 10:42
od greenk0
Caute,
zvazujem kupu 340i GT. Mam ponuku na bielu skoro v top vybave, panorama, 360' kamery, m-packet, kopec priplatkovej vybavy atd., ale ma to nalietane 140tis km (v nemecku/rakusku). Chcel by som sa spytat na co si treba dat pozor a co ma caka ak by som do toho siel. Podotykam, ze to predava priamo nemecke BMW s komplet servisnou historiou.
diky za kadzu radu.
Peto
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Utorok, 5. Mája 2020, 19:03
od greenk0
len pre doplnenie, je to rok 2017 a motor B58
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Utorok, 5. Mája 2020, 19:13
od boborjelotor
neviem ci tu na klube niekto ma ten motor s takym najazdom uz, len par klubakov ma ten motor, ale nikto z nich asi nema 100 najazdene imho
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Streda, 6. Mája 2020, 07:48
od mitocross
snad sa ti niektory majitel ozve.
vo vseobecnosti maju tieto motory na dnesne pomery velmi dobru povest v autorizakoch aj mimo nich.
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Streda, 6. Mája 2020, 10:31
od PeqpeK
mam 2 zakaznikov co maju B58 cez 100k a bez problemov
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Streda, 6. Mája 2020, 16:26
od tom6667
čiže B58 už netrpí pri takom nájazde ani klasickými problémami priamovstrekovych benzínov N54/55 ? Vstrekovače, karbonizacia ..etc. Turbo, tesnenia, vodná pumpa takisto bezproblémové pri cca. 150-200K ?
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Streda, 6. Mája 2020, 21:31
od PeqpeK
cez 150 na nich este nemaju :) ale N55 uz boli vseobecne ovela menej poruchovejsie ako N54 aj ked mali svoje muchy, B58 po technickom update prijala pod svoju kapotu aj Toyota, takze kvalita tam budde. Karbonizacii sa bohuzial nevyhnes na ziadnom priamovstrekom motore.
Overall: ak kupujes auto 3+rocne a 80k+ km, tak vyrobne vady napr turba alebo vstrekov by tie auta mali mat za sebou, cize ja osobne by som siel do toho (samozrejme ako u kazdeho auta odloz si na servis), aj ked teda maloktore motorizacie ja odporucim...
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Štvrtok, 7. Mája 2020, 09:56
od greenk0
Diky za odpovede. Auto si dam este preverit v Dekre a rozhodnem sa :)
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Štvrtok, 7. Mája 2020, 11:45
od undy
ja by som si dal preveriť auto skôr u PeqpekA tu z vlákna. Myslím si, že to nerobí prvý rok a hlavne tu má referencie
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Štvrtok, 7. Mája 2020, 11:57
od greenk0
lenze auto je v Nemecku a ja tiez, takze to asi nebude mozne v momentalnej situacii.
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Štvrtok, 7. Mája 2020, 16:01
od tom6667
PeqpeK napísal:cez 150 na nich este nemaju :) ale N55 uz boli vseobecne ovela menej poruchovejsie ako N54 aj ked mali svoje muchy, B58 po technickom update prijala pod svoju kapotu aj Toyota, takze kvalita tam budde. Karbonizacii sa bohuzial nevyhnes na ziadnom priamovstrekom motore.
Overall: ak kupujes auto 3+rocne a 80k+ km, tak vyrobne vady napr turba alebo vstrekov by tie auta mali mat za sebou, cize ja osobne by som siel do toho (samozrejme ako u kazdeho auta odloz si na servis), aj ked teda maloktore motorizacie ja odporucim...
Dobre vedieť, to by bol po dlhej (relatívne) spoľahlivá motorizácia BMW, dik
Re: Kupa 340i GT
Napísané: Streda, 13. Mája 2020, 08:42
od tvaroh
Pozri aby ti pri plnom vytoceni a trosku viac plynu aby si zaťažil vonkajsie kola nepukali brzdy. Predpokladam ze tam mas m sportove. A to je dost častý problem. Motor je v zasade bez problemu. Aj ked som pocul uz dake hororové scenáre o verziách co boli m40i cize mierne vyssi vykon ale to sa netýkalo bezneho pouzivania