Kúpa E91 325i
Napísané: Nedeľa, 10. Novembra 2019, 13:26
Ahojte, plánujem kúpu tohto modelu a preštudoval som už veľa vecí a rád ale potreboval by som ešte nejaké info, poradiť a ujasniť pár vecí, tak vás teda prosím o pomoc.
Pôjde o verziu touring s benzínovým motorom a automatom, budem ho prerábať na LPG (prosím bez nejakých útokov alebo rečí, je to hotová vec) takže sa prikláňam k nepriamemu vstreku. Otázky dám cez odrážky aby to bolo prehľadnejšie
- nepriamy vstrek by mal byť označený ako N52...za tým však nasledujú ešte ďalšie kódy, nejaký závažný rozdiel?
- do akého roku sa robil tento typ motora? Viem že približne 2007 ešte boli, ak by bol nejaký maník do BMW ktorý by vedel či aj nejaký mesiac z roku 2008 sa montoval bolo by super. Rád by som nejaký novší model ale vôbec to nie je podmienka.
- koľko stupňový automat montovali? V inzerátoch píšu raz 5 inokedy 6 stupňov
- legenda vraví že BMW má drahý servis, tí čo prechádzali z inej značky, myslíte že naozaj zaplačem?..Prechádzam z Mazdy 3 benzín, o nej sa tiež hovorí že má pomerne drahý servis. Bavme sa prosím o obyčajnom servise, nie autorizáku
- je potrebný xDrive? Bývam v rovinatej oblasti kde tie zimy nie sú také brutálne, vlastne väčšinou daždivé, sneh je len pár dní, ale auto bude šoférovať aj žena, je dobrá šoférka ale či sa nevykotí hneď na prvej zákrute? Ja osobne som zadokolku nešoféroval takže to bude nové aj pre mňa.
- a jedna z najdôležitejších otázok, ako má touring riešený priestor pod podlahou kufra? V inzerátoch som na fotkách videl že každé auto už prerobené na LPG malo tú valcovú nádrž v kufri ktorá zaberá dosť miesta. Je teda možné že pod podlahou nie je miesto pre rezervu? Neinformoval sa niekto či je aj iná možnosť umiestnenia nádrže?
asi všetko keď tak ešte doplním, ale vopred vám všetkých ďakujem
Pôjde o verziu touring s benzínovým motorom a automatom, budem ho prerábať na LPG (prosím bez nejakých útokov alebo rečí, je to hotová vec) takže sa prikláňam k nepriamemu vstreku. Otázky dám cez odrážky aby to bolo prehľadnejšie
- nepriamy vstrek by mal byť označený ako N52...za tým však nasledujú ešte ďalšie kódy, nejaký závažný rozdiel?
- do akého roku sa robil tento typ motora? Viem že približne 2007 ešte boli, ak by bol nejaký maník do BMW ktorý by vedel či aj nejaký mesiac z roku 2008 sa montoval bolo by super. Rád by som nejaký novší model ale vôbec to nie je podmienka.
- koľko stupňový automat montovali? V inzerátoch píšu raz 5 inokedy 6 stupňov
- legenda vraví že BMW má drahý servis, tí čo prechádzali z inej značky, myslíte že naozaj zaplačem?..Prechádzam z Mazdy 3 benzín, o nej sa tiež hovorí že má pomerne drahý servis. Bavme sa prosím o obyčajnom servise, nie autorizáku
- je potrebný xDrive? Bývam v rovinatej oblasti kde tie zimy nie sú také brutálne, vlastne väčšinou daždivé, sneh je len pár dní, ale auto bude šoférovať aj žena, je dobrá šoférka ale či sa nevykotí hneď na prvej zákrute? Ja osobne som zadokolku nešoféroval takže to bude nové aj pre mňa.
- a jedna z najdôležitejších otázok, ako má touring riešený priestor pod podlahou kufra? V inzerátoch som na fotkách videl že každé auto už prerobené na LPG malo tú valcovú nádrž v kufri ktorá zaberá dosť miesta. Je teda možné že pod podlahou nie je miesto pre rezervu? Neinformoval sa niekto či je aj iná možnosť umiestnenia nádrže?
asi všetko keď tak ešte doplním, ale vopred vám všetkých ďakujem