Strana 1 z 5

BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Nedeľa, 27. Októbra 2019, 12:03
od Ger1
Dobry den,

Zvazujeme kupu BMW 320XD F31 11/2014, najazd 207tisic. Na co si dat pri kupe pozor? Retaz nieje pocut, olej v automate a rozvodovke myslim meneny nebol. Prevodovka radi hladko do R a aj pri nizkej/vysokej zatazi. Ma vyznam este taketo auto kupovat alebo uz to bude vyzadovat len vysoke naklady na servis?

Dakujem za kazdu radu,

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Nedeľa, 27. Októbra 2019, 18:37
od PeqpeK
ak na aute nebol robeny preventivne drahsi servis typu rozvody, olejove cerpadlo/loziska, olej v automate, rozvodovke, diferencialoch, tak s nim treba ratat, obcas zadrie kluku, ci pridrie vstrekovacie cerpadlo a to su drahsie opravy...a rozvodovka detto
ale na druhu stranu zase mame zakaznikov, co s nimi maju najazdy do 300k iba s vymenou rozvodu a stale slapu

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 02:15
od Ger1
Ak ho kupime zacnem vymenou olejov a novym cerpadlom kedze rozvody zatial nepocut.

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 06:16
od ViktorDDD
retaz by som uz moc neodkladal pri 207tis., a este zisti ci to ma za sebou zvolavacku na EGR chladic

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 11:34
od PeqpeK
Ger1 napísal:
Ak ho kupime zacnem vymenou olejov a novym cerpadlom kedze rozvody zatial nepocut.
Pozor, tu nie si u audi, kde sa vola v rozvode prejavi. To je velmi zriedkave a vacsinou uz o 5 minut 12.
Zvyknu sa roztrhnut bez akehokolvek upozornenia

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 21:26
od sysell
Ked kupujes take auto nemozes mat problem dat,dalsie 2k na servis, nekupuj auto alebo vseobecne nic ak nemas rezervu alebo slusny stabilny prijem. Menit preventivne cerpadlo co je neni lacny spas .. no neviem, asi skor tie rozvody

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 21:46
od Ger1
Rozvody a cerpadlo sa budu menit naraz.... Mozem mat hociaky prijem ale nerad by som daval na pockanie kazdy pol rok 4 tisic euro do opravy auta(po precitani katastrofickych scenarov z fora maju tieto auta niekolko podobne drahych servisov). Uz som si tym kedysi presiel s Audi 3.0tdi tiptronic a rad by som sa tomu vyhol, toto BMW kupujem ako hlavne auto prakticke ktore chcem aby sluzilo a nestalo stale v servise, preto sa informujem a zvazujem teda co najskor po kupe riesit rozvody cerpadlo a oleje v prevodovke a diferencialoch. Na zabavu a pozitok z jazdy mam sportove auto. Kazdopadne dakujem za vstupy, po uvodnom servise verim ze auto este nieco vydrzi takze idem do toho.

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 22:20
od starynovy
Tak to si na velmi zlej adrese ked sa chces vyhnut takym servisom. :D Mozno kupit menej vydojenu audinu a bude dobre. Alebo sa s tym zmier, tych 5k si odloz do obalky a cakaj.. na dovolenku chod radsej letecky a odtahovku maj na speed dial.

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2019, 22:50
od Ger1
Tie cerpadla su rovnake ci ide o audi alebo bmw vw atd, takisto natahujuce sa retaze, virive klapky atd. Audi 2 liter je vacsinou stronic a multitronic a 3 liter nechcem. Navyse mi to vychadza tak ze pri kupe jazdeneho auta s bosch cp4 by som rozvody oleje a cerpadlo menil ci by slo o vw group , bmw alebo hocico ine.

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Utorok, 29. Októbra 2019, 13:13
od starynovy
Chces 2L tak porovnavaj 2L. Kedze TDI ma remen tak tam to cele odpada. Cerpadlo je rovnake, ano.. na rodinnej Q5 ktoru servisujem je 330 000km s originalnym. Klapky ani EGR som na tom necistil, pri rozvodoch som to rozobral a nebolo co. Takze to by sme mali.

Co sa 3Litrov tyka, aj ked nechces mozes si precitat. Retaze sa natahuju u oboch a menia sa zhruba rovnako po 200k lenze u audi sa netrha a dava o sebe dlhooo vediet zrachotenim po starte. Dalej sa u audi nezadiera klukovka. Od roku 2011 maju V6 iba jednu vyrivu klapku pre cele sanie, ziadny problem. Taktiez nehoria auta kvoli spackanemu EGR s ktorym opat nieje problem. Dokladam svojou 180kW A7 s 290 000km, okrem rozvodu a alternatora je pod kapotou vsetko originalne. S-tronic detto, stale ide jak zamlada-menim olej.

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Utorok, 29. Októbra 2019, 22:23
od Ger1
Tak gratulujem k spokojnosti. Ten trojliter bol spomenuty k tomu ze tiptronic nieje k 2 litrom a iny typ prevodovky je dost kazovy takze zamna uzavreta kapitola. Ako vravim 3liter s tiptronicom audi som mal cca 6 rokov takze tam viem ako to chodi, presiel som si snad kazdym servisom na tej motorizacii a automate. Kazdopadne toto vlakno bolo ohladom nakupnej poradenstva k nakupu bmw 320xd nie audi atp.

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Streda, 30. Októbra 2019, 09:18
od voMacK
Stary, tvoje prispevky ma cim dalej tym vac, presviedcaju, ze sa mam vysrat na G30 a buduci rok kupit radsej A6ku kua...

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Streda, 30. Októbra 2019, 09:55
od sysell
starynovy napísal:
Chces 2L tak porovnavaj 2L. Kedze TDI ma remen tak tam to cele odpada. Cerpadlo je rovnake, ano.. na rodinnej Q5 ktoru servisujem je 330 000km s originalnym. Klapky ani EGR som na tom necistil, pri rozvodoch som to rozobral a nebolo co. Takze to by sme mali.

Co sa 3Litrov tyka, aj ked nechces mozes si precitat. Retaze sa natahuju u oboch a menia sa zhruba rovnako po 200k lenze u audi sa netrha a dava o sebe dlhooo vediet zrachotenim po starte. Dalej sa u audi nezadiera klukovka. Od roku 2011 maju V6 iba jednu vyrivu klapku pre cele sanie, ziadny problem. Taktiez nehoria auta kvoli spackanemu EGR s ktorym opat nieje problem. Dokladam svojou 180kW A7 s 290 000km, okrem rozvodu a alternatora je pod kapotou vsetko originalne. S-tronic detto, stale ide jak zamlada-menim olej.
Ano su to hovna ale je to myslis az take tragicke? kolko percent aut sa zadre alebo zhori?

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Streda, 30. Októbra 2019, 10:42
od starynovy
Ger1 napísal:
Tak gratulujem k spokojnosti. Ten trojliter bol spomenuty k tomu ze tiptronic nieje k 2 litrom a iny typ prevodovky je dost kazovy takze zamna uzavreta kapitola. Ako vravim 3liter s tiptronicom audi som mal cca 6 rokov takze tam viem ako to chodi, presiel som si snad kazdym servisom na tej motorizacii a automate. Kazdopadne toto vlakno bolo ohladom nakupnej poradenstva k nakupu bmw 320xd nie audi atp.

Vsak to je v poriadku, ak nevies citat s porozumenim to je tvoj problem. Myslim, ze som dost jasne uviedol plusy a minusy 320Xdrive vs. konkurencia, nemas zaco. Nemozem za to, ze si chcel pocut cosi ine. Vidim, ze mas nejaku ublizenu dusicku z jazdenej Audiny ktoru si si zazil presne v case, ked bolo treba riesit vsetko. Teraz chces kupit 6+ rocne bmv nizsej triedy s legendarne nespolahlivym pohonom, neviem co od toho cakas? Ze to bude chodit ako dieslova W124 aj na prasacie sadlo 1 500 000km? Naivne. Kazdopadne stastnu ruku na vyber lebo uzivatelsky zazitok moze byt uspokojivy, ked akoze vychytas vsetko pred fatalnym zlyhanim. Alebo totalne na picu ked budes kupovat druhy motor, komplet vstrekovanie s nadrzou, volat odtah kvoli VTG, pripadne hasit auto na donovaloch. :D

sysell> Percentualne to je vzdy smiesne cislo, aj najvacsie sracky maju statisticky poruchovost dajme tomu 8%. Potom pridu fanbois hulakajuci, AHAAA VIDIS TO JE 0,8 AUTA Z 10 VOBEC SA TO NESERE NAHODA.. Potom sa spytas dakoho, co to realne opravuje a zistis, ze len na slovensku z toho xy-servisov zije. Nemyslim z opravy aut vseobecne, ale z oprav jednej konkretnej generacie vozidiel. Chyba bude v metodike, uz som predal oba N57 bloky, oba servisakom bmv na "sklad" lebo vraj stale chodia zadrete auta a je problem to zohnat. :D

Re: BMW 320XD F31 11/2014

Napísané: Streda, 30. Októbra 2019, 11:51
od sysell
zeby az 10% ja neviem ked pozrem pocet aut v inzercii a kolko sa ich predava dojebanych.. aj ked som pozeral mobile.de nebolo ich vela, uznam ze to vela ludi asi opravi ale zas v de to stoji inu palku a verim ze sa dost ludi toho radsej zbavi.. c