X5 E53 Pre-LCi vs LCi
Napísané: Pondelok, 29. Júla 2019, 20:03
viem ze tu je jedno vlakno uz podomnou o E53, ale je na specificky jeden kus. ale ja by som sa skor isiel spytat na rozdiely medzi E53 a E53 LCi..
co ide v prospech E53 a co v prospech lci? bavime sa o 30d motore.. trocha som listoval pozeral, skumal a prisiel som na nasledovne skutocnosti:
predfejs plusy:
- motor je starsi, cize najskor o nieco menej picovin typu swirl flaps a podobnych veci, nahradne diely lacnejsie? pravdepodobne pasuju z E46, 39, 38..
- xdrive - ma torsen? napevno nejakych 62 vs 38, cize mozno dlhsia zivnotnost a popripade vhodnejsie do terenu?
- nizsia cena, ale rozdiely su v stovkach eur, cize relativne zanedbatelne
- za mna lepsi vzhlad, viac sa mi paci predok
predfejs minusy:
- absolutne najvacsi minus 5kvalt automat od GM co je absolutna nocna mora, zazil som ho v E46 a je to utrpenie (aka je cena repasu vs. ZF 6HP)
- mensi vykon, pravdepodobne vyssia spotreba
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LCI plusy:
- ZF 6HP26 prevodofka co zvlada 600nm, takze ovela lepsie jak GM 5kvalt (aka je cena repasu vs. GM 5Kvalt)
- silnejsi motor o 100nm a nejakych 20-30 koni, co nieje zanedbatelne
LCI minusy:
- prva generacia xdrive, ktory pripaja prednu napravu, cize pravdepodobne VGT (da sa repasovat? kolko stoji druhy kus? ako dlho vydrzi?)
- viac ma momentalne nenapada, ked pribudne dopisem.
ide o to, ze ci ten lci nespravil to auto menej trvanlive
pozeral som aj na 3.0i verzie ale to auto s tym motorom bude take skapate ze konec sveta, a spotreba bude uplne mimo. V8 je uplne mimo servisnymi nakladmi a spotreba bude este vacsia jak pri 3.0i, a 30d bude relativne svizna aj oproti V8..
takze ked niekto mate skusenosti alebo nejake tipy co a jak, dajte vediet, dopisem do zoznamov :-)
co ide v prospech E53 a co v prospech lci? bavime sa o 30d motore.. trocha som listoval pozeral, skumal a prisiel som na nasledovne skutocnosti:
predfejs plusy:
- motor je starsi, cize najskor o nieco menej picovin typu swirl flaps a podobnych veci, nahradne diely lacnejsie? pravdepodobne pasuju z E46, 39, 38..
- xdrive - ma torsen? napevno nejakych 62 vs 38, cize mozno dlhsia zivnotnost a popripade vhodnejsie do terenu?
- nizsia cena, ale rozdiely su v stovkach eur, cize relativne zanedbatelne
- za mna lepsi vzhlad, viac sa mi paci predok
predfejs minusy:
- absolutne najvacsi minus 5kvalt automat od GM co je absolutna nocna mora, zazil som ho v E46 a je to utrpenie (aka je cena repasu vs. ZF 6HP)
- mensi vykon, pravdepodobne vyssia spotreba
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LCI plusy:
- ZF 6HP26 prevodofka co zvlada 600nm, takze ovela lepsie jak GM 5kvalt (aka je cena repasu vs. GM 5Kvalt)
- silnejsi motor o 100nm a nejakych 20-30 koni, co nieje zanedbatelne
LCI minusy:
- prva generacia xdrive, ktory pripaja prednu napravu, cize pravdepodobne VGT (da sa repasovat? kolko stoji druhy kus? ako dlho vydrzi?)
- viac ma momentalne nenapada, ked pribudne dopisem.
ide o to, ze ci ten lci nespravil to auto menej trvanlive

pozeral som aj na 3.0i verzie ale to auto s tym motorom bude take skapate ze konec sveta, a spotreba bude uplne mimo. V8 je uplne mimo servisnymi nakladmi a spotreba bude este vacsia jak pri 3.0i, a 30d bude relativne svizna aj oproti V8..
takze ked niekto mate skusenosti alebo nejake tipy co a jak, dajte vediet, dopisem do zoznamov :-)