Strana 1 z 1

e92 335i

Napísané: Sobota, 30. Marca 2019, 17:53
od Arpik-bmw335i
cawte klubaci .. rozmyslam o kupe e92 335i jedine DKG ...otazka : daju sa tie padla namontovat aj do starsich modelov e92 335i automat? a druha otazka aky je rozdiel medzi N54 a N55 dakujem ..

Re: e92 335i

Napísané: Sobota, 30. Marca 2019, 23:02
od //MPower
N54 je lepšia, ma poctivo 2 turba, N55 ma len 1 z dvoma vetvami na valec, N54 ma kované vnútornosti a znesie tuning až do 700k, N55 nemá kované vnútornosti a zďaleka nie je taká odolná, nemá taký záber od spodu ako N54 ale výkonovo sú rovnaké. N54 ma oveľa lepší potenciál na úpravy a vie ísť veľmi ľahko na 430k. Pokial ale tuning ani nič neplánuješ tak N55 ma jemne lepšiu spotrebu a môže byt teoreticky spoľahlivejšia. Ale všetky pôrodné bolesti riešili zvolávačky N54. Už si to presne nepamätám ale pokial ma N54 už novú HPFP a tuším cievky a vstreky som mal menené tak je to bezproblémový motor. Ale pokial ti stačí ten sériový výkon chod do N55 len kvôli tomu že kúpiš nejakú novšiu napr 2013 po FL v lepšom stave. N54 končila 2009 a ja som mal akurát posledné kusy :) V podstate motor v novej M3/M4 ma silné základy v N54.

Re: e92 335i

Napísané: Utorok, 2. Apríla 2019, 09:18
od tvaroh
Arpik-bmw335i napísal:
cawte klubaci .. rozmyslam o kupe e92 335i jedine DKG ...otazka : daju sa tie padla namontovat aj do starsich modelov e92 335i automat? a druha otazka aky je rozdiel medzi N54 a N55 dakujem ..

ak DKG tak len N55, a padla maju aj klasicke automaty take o tom potom :)
ja by som siel do LCI cize len N55 kvoli vzhladu, kvoli updatovanym komponentom ako turbo, vstreky, HPFP, idrive, svetla ktore sa jebu na pred LCI (zadne) v neposlednom rade top dizajn LCI