Strana 1 z 2

BMW 320d F30

Napísané: Štvrtok, 23. Februára 2017, 21:50
od Daron
Ahojte,
zrejme sa onedlho stanem clenom BMW rodiny. Zijem v DE a budem tu aj kupovat auto, taktiez tu s nim jazdit.
Podmienky boli 130kW a viac
nie combi
poriadna vybava
2013 a novsie
do 22000€
najlepsie do 100 000km

Nakoniec som skoncil pri 320d Sport Line. Konkretne sa mi pozdava tento kusok:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =237612572

Nejake napady, nazory, pripomienky?
Na co dat pozor? Na tychto autach vraj treba okolo 150k km vmenit olej v prevodovke a potom neskor rozvodovu retaz, co nie je celkom lacny spas. S cim este ratat, na co dat pozor? Auotmat som nemal ako podmienku, ale nebude mi vadit.
Tie 19palcove kolesa mi robia trochu starosti, ale to sa da vymenit. A cesty su tu pomerne dobre, hoci budem jazdit aj na SR.

Zvazoval som aj Audi A5, ale za mierne vssiu sumu ponuka z mojho pohladu menej muziky.

Re: BMW 320d F30

Napísané: Piatok, 24. Februára 2017, 06:07
od PristineShip
no M kovy podvozok plus R19 rozhodne nebude jazda vo vaticke, takze ak ti to robi starosti je mozno lepsie rovno hladat auto, kde nebudes musiet vykotit 1000+ za nove kolesa - usetrena suma sa ti zide napr. pri vymene rozvodov ak budu potrebne.
To ake cesty mas po trasach, ktore budes jazdit najcastejsie vies len ty.

Re: BMW 320d F30

Napísané: Piatok, 24. Februára 2017, 09:52
od bmwmpower82
olej v prevodovke je planovany okolo 120k km myslim,cena 400 eur v KAPS.cz
osobne mi ten motor pride dost nekultivovany ,neviem po kolko chodia R6 325 ci 330d ale isiel by som skor do toho aj ked asi viac penazi

Re: BMW 320d F30

Napísané: Piatok, 24. Februára 2017, 15:06
od madxface
325d je R4 N47 biturbo. Ja tiez pozeram F3x uz par mesiacov, a trojlitre su uplne dakde inde cenovo, min. +30% € a hlavne ich je zalostne malo. Tadial cesta nevedie vobec, ak mas vyhradeny budget

Re: BMW 320d F30

Napísané: Piatok, 24. Februára 2017, 18:59
od Daron
A ako je to s rozvodmi?

Re: BMW 320d F30

Napísané: Sobota, 25. Februára 2017, 15:16
od madxface
Po 2012 rocniku nie je tolko pripadov ako predtym, ze sa trhali retaze. Kazdopadne je to spotrebny komponent, podla stavu menit medzi 100t-200t km. Ja ked kupim N47, automaticky ratam s vymenou v dohladnej dobe. Plati to aj pre N57 trojliter.

Re: BMW 320d F30

Napísané: Nedeľa, 26. Februára 2017, 11:19
od Daron
Niekde som cital (ked som sa informoval o tej afere s retazou na prvych 320d), ze vymena rozvodov na 320d nie je uplne jednoducha a preto je aj relativne draha, ako sa cenovo pohybuje takato vymena?
PristineShip napísal:
no M kovy podvozok plus R19 rozhodne nebude jazda vo vaticke, takze ak ti to robi starosti je mozno lepsie rovno hladat auto, kde nebudes musiet vykotit 1000+ za nove kolesa - usetrena suma sa ti zide napr. pri vymene rozvodov ak budu potrebne.
To ake cesty mas po trasach, ktore budes jazdit najcastejsie vies len ty.
Predat disky a kupit mensie je najmensi problem. Samotne cesty tu nie su take zle, ale kedze pojdem 2-3x do roka na SR, tak to mi robi starosti.
Skor by ma ale zaujimalo, ci sa take velke disky mohli za ten cas a zhruba 100000km podpisat na podvozku?

Re: BMW 320d F30

Napísané: Nedeľa, 26. Februára 2017, 13:36
od madxface
Je to komplikovanejsie ako na predchadzajucich motoroch, ale je to bezny servisny ukon, nie rocket science. Rozvody len material 500-600 Eur + Robota 500-1000 Eur ako kde. Da sa to lacnejsie, ak sa tam nedavaju origo komponenty, a nerobia sa komplet rozvody

Re: BMW 320d F30

Napísané: Nedeľa, 26. Februára 2017, 17:59
od Daron
Nie nie, urcite by som isiel do originalnych dielov. Vzdy som sa o auta podstivo staral a aj mi to tak odplacali. Keby to horespominane BMW nebolo na opacnej strane nemecka, isiel by som sa na neho pozriet. Takto zrejme pockam na nieco co ma zaujme a bude blizsie.
Je nieco specialne, na co si treba dat pozor, okrem klasickych veci, ktore su pri kazdom aute?

Re: BMW 320d F30

Napísané: Nedeľa, 26. Februára 2017, 21:33
od madxface
Zial najvacsia ponuka vozidiel je na opacnom konci DE.
Vyselektuj si auto s FULL SERVICE HISTORY po prvom majitelovi a ACCIDENT FREE, popripade pozri si zisti, ake maju opticke poskodenia, resp. opravy. Technicky stav len velmi tazko skontrolujes na mieste, daju ti nastartovat a povozit sa po areali (niekde ta ani nepustia k riadeniu) Ak mas znamych v BMW, podla VIN cisla sa da prezistit historia v ktoromkolvek BMW v EU.

Ak chces minimalizovat rizika, kup auto priamo od autorizovanych predajcov BMW http://gebrauchtwagen.bmw-niederlassung ... arch/Index a este aj tu sa da minimalizovat dalsie riziko, ze si vyberies PREMIUM SELECTION vacsinou aj so zarukou.

Re: BMW 320d F30

Napísané: Pondelok, 27. Februára 2017, 20:50
od Daron
Este ma napadlo, ako je to pri tychto automatoch co sa tyka spojky a dvojhmoty? Pravdupovediac, nikdy som nebol fanusik automatov a preto som sa o to nikdy nezaujimal. Na autach s manualom zase vzdy hrozili vsoke naklady na vymenu dvojhmoty a spojky, 1000-1500€.
Tento automat ma ale zaujal a nebranil by som sa tomu, kupit auto s nim. Naklad na vymenu oleja nie su ale nizke, hoci 500€ ma nezabije. Odpadaju ale naklady, ktore by sa ma pri manualnej prevodovke tkali kvoli vymene spojky a dvojhmoty?

Re: BMW 320d F30

Napísané: Utorok, 28. Februára 2017, 08:17
od kompre
automat dvojhmotu ani spojku nema, to co das +- po 150 az 200000 do spojky a dvojhmoty, das do starostlivosti o automat (vymena oleja s fitrom vo vani 2x az 3x). v konecnom dosledku moze mat auto za 300000km s automatom nizsie naklady na servis/opravy, ako auto s manualom. zalezi od medzikusu na sedacke, stastia a servisovania. ak vsak dojde na nejake nepredvidatelne zavady, tak tam si treba pripravit pri automate dost slusnu ciastku na repas hydromenica pripadne ine veci, ale aj ak klakne komplet manualna prevodovka, tiez to nie je lacny spas. to uz je sme ale v rovine keby keby.

Re: BMW 320d F30

Napísané: Utorok, 28. Februára 2017, 09:40
od madxface
F kove BMW jedine s 8 stupnovym automatom. Manual velmi znizuje predajnu hodnotu vozidla aj pri naslednom predaji

Re: BMW 320d F30

Napísané: Utorok, 28. Februára 2017, 16:06
od Fuxxo
takze uz aj v nemecku sa naucili pisat vsade voll do kazdej kokotiny? nechapem naco to je dobre, ked proste vidis ze to nema voll..
chybaju mi tam ledkove svetla, strasne chyba mpaket, hlavne mkovy volant, nema adaptivny podvozok, a napriklad nema ten dotykovy ovladac idrivu takze ktovie jaku verziu tam ma, lebo displej je velky.. zaujimave :-O ked je to navi profi, tak este by som si aj overil ci to je urcite 2013 rocnik a nie nejaka ulozenka, lebo profi navigacie mali dotykovy button uz v 2013, bratrancova F30 ho ma..

inak urcite ber automat, pri tych km by mal byt v poriadku, a ked sa onho postaras, tak bude vpohode. a urcite nema dvojhmotu ani spojku :-D toto je automat s hydrodynamickym menicom, nie dvojspojka jak napr vw vsade drbe dsg, tam je spojka ktoru musis menit, tuto nic, okrem oleja a filtra.

a 19kovych kolies sa vobec netreba bat, a uz vobec nie v nemecku.. jazdil som 320d s klasickym mkovym podvozkom dokonca neviem ci nie s tymi istymi kolesami, a uplne bez problemov, az som sa cudoval jak pekne je to vyladene, takze 19ky su uplne v norme. to auto moze mat 20" obute, su v technicaku zapisane, takze 19" su urcite bez problemov..

Re: BMW 320d F30

Napísané: Utorok, 28. Februára 2017, 19:34
od Daron
Auto je vyrobene 26. 11. 2012, prvykrat registrovane 02/2013