Strana 1 z 1

Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 30. Júna 2016, 18:27
od Devilko1121
del del

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 30. Júna 2016, 18:35
od Hugino
Tak treba zobrať do úvahy, že je to 520d, ktorá okrem veľkej navi a xenónov nič nemá....

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Piatok, 1. Júla 2016, 06:28
od voMacK
To auto  je dynamicky na urovni lepsej Octavky a vybavou pozadu za lepsou e46. Nebrat.

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Piatok, 1. Júla 2016, 08:26
od xener
vsimni si ze tam nie je napisane "nehavarovane" . keby bola nejaka sanca to zakamuflovat tak to tam urcite kazdy bazar napise.
aj ta uplna servisna historia ma trosku medzery, 2,5 roka ani ciarka, takze by som sa na tych 200tis km nespoliehal.

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Piatok, 1. Júla 2016, 08:43
od bruno75
A naviac ide o jednu z najsocialnejsich F10, aku som videl... pravdepodobne prva a jedina, co nema ani stredovy tunel medzi sedadlami (through-load system)...
F10 za cenu dobre vybavenej zachovalej E60 LCI asi nebude dobry deal...
za tie peniaze by som radsej isiel do E60 530d (530xd) LCI (2009) vo vybave alebo do novej Schade...

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Streda, 13. Júla 2016, 23:12
od PeqpeK
bruno75 napísal:
A naviac ide o jednu z najsocialnejsich F10, aku som videl... pravdepodobne prva a jedina, co nema ani stredovy tunel medzi sedadlami (through-load system)...
F10 za cenu dobre vybavenej zachovalej E60 LCI asi nebude dobry deal...
za tie peniaze by som radsej isiel do E60 530d (530xd) LCI (2009) vo vybave alebo do novej Schade...

ja som si myslel, ze through load system su sklopne zadne sedacky, hm?

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 14. Júla 2016, 07:56
od xener
pri F10/11 je to stredna sklopna cast, 40-20-40, na E91 je to len otvor v strede tam kde je laktova opierka v strede sedaciek

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 14. Júla 2016, 09:57
od PeqpeK
nejaky priklad podla vinka? Otvor v strede sa znacil ski bag, nie through loading system... Ale rad sa dozviem ak sa nieco zmenilo

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 14. Júla 2016, 11:06
od mitocross
Durchladesystem je podla toho co som videl, delenie zadneho operadla v pomere napr. 40:20:40 (alebo v inom pomere, podla modelu), tzn. tri casti, stred sklapatelny pre dlhe predmety tak, aby bolo pripadne mozne pohodlne pouzit dve krajne miesta na sedenie. Napr. na 1er F20 je to pre mna ako lyziara ohromna vyhoda, nez delenie operadla len na dve casti napr. 60:40.
Skisack je nieco ine - kazeta vlozena do vyrezaneho otvoru na zadnej strane operadla, v z kazety sa vyroluje "sacok" na lyze do kabiny.

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 14. Júla 2016, 13:35
od voMacK
Ten tunel v strede je vzdy,  ked ma auto through loading system,[sklapatelne sedadle] ne?A skivak je este ako bonus, ze v tom tuneli je odnimatelny sikvak.

Re: Bmw 5 F10

Napísané: Štvrtok, 14. Júla 2016, 16:48
od bruno75
Mozno sa mylim, ale ja som to vzdy chapal tak, ze sklopne sedacky su sklopne sedacky, through load system je to "okienko" (tunel) za laktovkou a skivak je tak ako opisal voMacK...
samozrejme ten tunel je vzdy sucastou sklopnych sedaciek a naopak, bez sklopnych sedaciek nie je tunel, takze ono je to asi jedno... za skivak sa pokial viem este doplacalo zvlast...
inak, pokial viem u sedanov je pomer delenia sklopnych sedaciek 40:60 (aspon v E60 a F10 to tak je urcite a v E39 na 90% tiez), pomer 40:20:40 maju touringy a GT 

Edit: skklopne sedadla s tunelom a skivakom som mal / mam na E60 aj v F10, neviem preco, ale u E60 skivak vo vybave napisany nie je (je tam len kod 465 Through-load system)
v F10 je oboje: 464 Skibag aj 465 Through-load system