Strana 1 z 2
335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Nedeľa, 6. Marca 2016, 21:03
od rejza
Ahoj, momentálně mám e46 330ci najezdím kolem 20tis. rok a jezdím většínou krátké trasy tak do 20km e46 mám již 3 rokem je to super auto, ale už mě přijde slabé tak chci do pár měsíců udělat změnu tak se chci zeptat Vás do čeho by jste šli vy a na co si dát pozor

všem co se zapojí předem díky
Chci benzin a cena max 15 000 eur.
E92 se mě líbí více a podle mě to pojede super s těmi turby jen je to už přece novější motor a nevím jak je spolehlivý a co turba kolik toho zvládnou.
e60 bud 545 nebo 550 jaký je v motorech rozdíl ? Líbí se mě, že je to atmosferá a dá se sehnat levněji jen co jsem četl tak si dát pozot na o kroužky a semeringy na ventiloch jak je nákladná oprava těchto věcí ?
A ještě mám strach aby to V8 táhla, teď co mám v6 tak už jsem si zvykl nejlépe by bylo se v tom povozit, ale zatím jsem neměl kde

Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Nedeľa, 6. Marca 2016, 21:54
od TT-SIMIK
4.5i aj 5.0i je podla mna dva z najvydarenejsich benzinovych motorov bmw-teda V8!Samozrejme neslavny O kruzok a semeringy si vypitaju svoje €....Radovo oprava co viem 2000-3000€ za oboje.....tu skor ide ci chces mensiu 3er alebo vacsiu 5er....Spotreba je +- rovnaka ale V8 papaju viac...Silu maju ako vsetky atmosfery vo vyssich otackach.....Tak isto oturbeny 6valec ide perfektne,ale vyhoda ze zospodu a este k tomu v malej kasni ako je E92!
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Nedeľa, 6. Marca 2016, 23:16
od rejza
TT-SIMIK napísal:4.5i aj 5.0i je podla mna dva z najvydarenejsich benzinovych motorov bmw-teda V8!Samozrejme neslavny O kruzok a semeringy si vypitaju svoje €....Radovo oprava co viem 2000-3000€ za oboje.....tu skor ide ci chces mensiu 3er alebo vacsiu 5er....Spotreba je +- rovnaka ale V8 papaju viac...Silu maju ako vsetky atmosfery vo vyssich otackach.....Tak isto oturbeny 6valec ide perfektne,ale vyhoda ze zospodu a este k tomu v malej kasni ako je E92!
Diky za odpověd a dá se nějak poznat, že ten kroužek nebo semeringy jsou už špatné a bude třeba co nejdříve vyměnit ?
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Pondelok, 7. Marca 2016, 01:55
od Hugino
Zas ten Oring toľko nevyjde, nedes ho. Dnes sa to dá riešiť teleskopickou trubkou a nie vybratím celého motora.....Čo sa týka Oringu, tak začne sa ti tratiť voda a dosť a nikde nemáš mláku...
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Pondelok, 7. Marca 2016, 08:45
od k33p
na margo V8:
simeringy ventilov robia problem hlavne u 45i u 50i tam vraj to nieje take strašné s nimi, poznas to tak ze auto zacina viacej dymit a smrdiet, vraj sa to da opravit aj bez rozoberanie hlav - ak ma na to servis patričné prípravky. samozrejme uz pretesnis cely vrh motora a porobis veci okolo s tym spojene
co sa tyka oringu tak budes mat mlacky pod autom a to nezistis pri kupe auta, treba s autom skratka dlhsie stat, riesenie ako bolo uz povedane vyssie, bud objednas z americky tu trubku-600eur, alebo nejaky nemec to ponuka-300+pošta
tu
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Pondelok, 7. Marca 2016, 21:30
od gtit
oladne motora N54 ta dam do obrazu mal som 2x ten motor.......na 100k km ide do pecka: vacka, ulozenie vacky, vanosy to treba ratat 4000e, do toho casu klakne palivova pumpa to je cca 500e, na 120k km vstreky a cievky cca 2000e a plus vodiace kladky budu uz piskat tak ich treba vymenit a remec plus repas kladky na alternatore cca 500e, truba mne osobne vydrzali, ale za to prevodovka zacala buchat na 110k km a na 130k km bole pred smrtou. Vsetko co ma koncovku 35i s motorom N54 ruky prec a utekat. Mal som na oboch autach rovnake problemy takze to nie je nahoda, ale su to riadne sroty.
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Pondelok, 7. Marca 2016, 22:04
od rejza
gtit napísal:oladne motora N54 ta dam do obrazu mal som 2x ten motor.......na 100k km ide do pecka: vacka, ulozenie vacky, vanosy to treba ratat 4000e, do toho casu klakne palivova pumpa to je cca 500e, na 120k km vstreky a cievky cca 2000e a plus vodiace kladky budu uz piskat tak ich treba vymenit a remec plus repas kladky na alternatore cca 500e, truba mne osobne vydrzali, ale za to prevodovka zacala buchat na 110k km a na 130k km bole pred smrtou. Vsetko co ma koncovku 35i s motorom N54 ruky prec a utekat. Mal som na oboch autach rovnake problemy takze to nie je nahoda, ale su to riadne sroty.
To se tak sere jo ? To si mě moc nepotěšil... ostatní uživatele zde z fora co mají 335 máte podobné zkušenosti ?
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Pondelok, 7. Marca 2016, 22:29
od pouk69
Inak k tomu 335i - hladali sme s kamosom v poslednej dobe nejake pekne 335i v dobrom stave a vybave a ani v DE sme pod 20 tis. € nic nenasli. Cize za 15 000 to nebude lahke. S tou spolahlivostou sa popytaj chalanov tu v Pribehy nasich aut, su tam minimalne 2 starane auta, chalani budu najlepsie vediet. Hadam to nebude az taka tragedia.
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Utorok, 8. Marca 2016, 18:12
od TT-SIMIK
Hmmmm servisujem jednu ktora zere 1L oleja na 2000km a je to 5,0i....ale tak ci tak sa podstatne dozvedel....:-)
k33p napísal:na margo V8:
simeringy ventilov robia problem hlavne u 45i u 50i tam vraj to nieje take strašné s nimi, poznas to tak ze auto zacina viacej dymit a smrdiet, vraj sa to da opravit aj bez rozoberanie hlav - ak ma na to servis patričné prípravky. samozrejme uz pretesnis cely vrh motora a porobis veci okolo s tym spojene
co sa tyka oringu tak budes mat mlacky pod autom a to nezistis pri kupe auta, treba s autom skratka dlhsie stat, riesenie ako bolo uz povedane vyssie, bud objednas z americky tu trubku-600eur, alebo nejaky nemec to ponuka-300+pošta
tu
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Streda, 23. Marca 2016, 10:56
od rejza
Nikdo jiný zkušenosti nemá ?
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 16:34
od Miloš_330i
gtit napísal:oladne motora N54 ta dam do obrazu mal som 2x ten motor.......na 100k km ide do pecka: vacka, ulozenie vacky, vanosy to treba ratat 4000e, do toho casu klakne palivova pumpa to je cca 500e, na 120k km vstreky a cievky cca 2000e a plus vodiace kladky budu uz piskat tak ich treba vymenit a remec plus repas kladky na alternatore cca 500e, truba mne osobne vydrzali, ale za to prevodovka zacala buchat na 110k km a na 130k km bole pred smrtou. Vsetko co ma koncovku 35i s motorom N54 ruky prec a utekat. Mal som na oboch autach rovnake problemy takze to nie je nahoda, ale su to riadne sroty.
Bez urazky ale bud sa nevies k autu chovat alebo je problem inde. Ja mam 185 tisic a ziadny z tych problemov ako pises a zdaleka tam nie je seriovy vykon.
Edit : vymenit cievky alebo sviecky je normalna vec. V prevodovke mam alpina flash a menim olej castejsie ako sa ma. Radi krasne hladko.
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 23:03
od gtit
Mas auto od nova? Spravam sa k autu normalne. Fakt je taky, ze iony motor mi vydrzal 200k km ale toto smetie ako N54 tak 100k km.
Miloš_330i napísal:
Bez urazky ale bud sa nevies k autu chovat alebo je problem inde. Ja mam 185 tisic a ziadny z tych problemov ako pises a zdaleka tam nie je seriovy vykon.
Edit : vymenit cievky alebo sviecky je normalna vec. V prevodovke mam alpina flash a menim olej castejsie ako sa ma. Radi krasne hladko.
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 23:13
od Miloš_330i
Nie nemam to auto od novoty ale bolo servisovane v bmw a pozeral som, co sa menilo. Majitel predchadzajuci mi vsetky veci, ktore menil opisal a ja mam auto uz nejaky rok a ak by bol N54 s inak kovanymi crevami taky hnoj ako pises, urcite by sa pokazilo xy veci a bola by prevodovka 2 krat menena minimalne.
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Piatok, 25. Marca 2016, 08:28
od gtit
Bud rad, ze si mal take stastie. Ludia okolo mna co mali ten motor iba nadavali.
Re: 335i e92 nebo e60 V8 ?
Napísané: Piatok, 25. Marca 2016, 09:18
od Dachy
Mam e92 335i nabehanych nejakych 124tis.Nemal som za tie 4 roky absolutne ziadny problem s motorom.Nevravim ze ine veci neodchadzali ale co sa tyka motoru vsetko ok.