Strana 1 z 2

X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 10:17
od tvaroh
caute,

v rodine sa ide kupovat X5 LCI diesel
uvazuje sa teda 3.0d 4.0d asi zalezi konkretne od kusu
nakup primarne v nemecku do 100tisic km
rocny najazd 55-60 000km

dilema je takato, bude to mat 8st automat co ja povazujem za velke + viem ze hladsie radi lepsia spotreba atd
uz s nim mal niekto problem? je rovnaky pre 3.0d a 4.0D? alebo ma silnejsi motor silnejsi hydromenic popripade nieco ine?

rozvody - jebu sa aj pri faceliftoch? menit pri 200 000km? ak clovek chce mat auto dlhsie? roztrhnu sa len tak ci predtym chrastia?

vzduch asi odide na 100% nasiel som na nete mechy do 200e treba to po vymene kodovat?

dynamic drive - brat nebrat? ak ma dynamic tak ma vzdy tlacidlo sport? alebo nemusi mat?
ked sa dojebe tak sa meni len ten aktivny stabilizator za 1500e ci sa menia aj ine veci?

viem ze sem tam odchadzaju tie palivove cerpadla, je daky rocnik odkedy nie? ked ho vymenim tak moze odist aj to? ci posledny model je uz lepsi? odide to len tak ci dako sa to prejavi predtym?

je este nieco co som zabudol? primarne ide o ten dynamic, rozvody a automat


celkovo ramena atd predpokladam ze vydrzia aspon 250tkm

zadne svetla dufam ze uz nezatekaju :)

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 12:37
od Gorgi
S tymi ramenami ta budem musiet sklamat, tie sa menia niekedy uz po stovke.
Tie rozvody zo skusenosti co pozorujem od 250t vyssie menit.
Ohladom mechov, urcite bude treba nastavit vysku.
Problem s prevodovkami celkovo som nejako nezaregistroval, kazdopadne by som sa skor
zameral na VTG - rozvodovku. Tie zvyknu strajkovat. Mozu - nemusia.
Ked tomu niekto daval nakladacky z miesta, skor ci neskor budes musiet menit.

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 12:48
od tvaroh
Gorgi napísal:
S tymi ramenami ta budem musiet sklamat, tie sa menia niekedy uz po stovke.
Tie rozvody zo skusenosti co pozorujem od 250t vyssie menit.
Ohladom mechov, urcite bude treba nastavit vysku.
Problem s prevodovkami celkovo som nejako nezaregistroval, kazdopadne by som sa skor
zameral na VTG - rozvodovku. Tie zvyknu strajkovat. Mozu - nemusia.
Ked tomu niekto daval nakladacky z miesta, skor ci neskor budes musiet menit.


ja mam doma auto co ma 350 000km a ramena povodne menili sa len stabilizatory a to auto jazdilo pravidelne prahu kazdy tyzden tato x5 bude jazdit len nemecko aj po kupe tak to snad musi daco vydrzat

tie rozvody sa pytam hlavne kvoli znamemu trhaniu rozvodov na pred facelifte kde sa trhali pri hocikolko km

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 12:49
od mitocross
automat - Vidim len same plusy. 8st. su tu uz nejaky ten piatok a nie je o nich nejak vyraznejsie pocut. Co je zaujimave, ze v pripade poruchy 8st. su v ponuke (okrem opravy vlastnej prevodovky) nove a repasovane od bmw, za takmer polovicne ceny oproti 6st....

rozvody - kolko ludi sem pride, tolko nazorov sa dozvies, nikto totiz nevie presne, rozvody sa sice trhaju, ale epidemia sa nekona. Spravaj sa k autu s citom, vymienaj olej, pri naznakoch problemov konaj. Cokolvek urobis, aj tak nahoda je blbec.

vzduch - musi byt diagnostika, inicializacia, auto si musi najst znovu vysky, atd.

adaptive drive - E70 malo vzdy len jednu jedinu moznost - Adaptive Drive - ktora zahrnala Dynamic Drive a EDC. Na F15 uz vymysleli ako si zaplatis dvakrat :smile: Urcite brat aj so vzduchom. Mas potom dve auta v jednom. Tlacidlo SPORT znaci, ze mas AD. Ked sa dojebe akt. stabilizator, tak mas smolu a musis dat novy original kus. Presiel som si tym a viem ti k tomu povedat uz uplne vsetko. Uz je asi 20-ta modifikacia stabilizatora (ten isty pouziva aj F15 - ved je to len dokladny facelift E70), ale vybit sa moze kazdy. Ostatne sa velmi nezvykne - obcas kable, kontakty...
EDC tlmice by mali byt trvacnejsie a daju sa mechanicky repasovat pokial je elektronika ok.

ramena 250tis.? - si optimista

zadne svetla uz vo velkom nezatekaju

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 12:52
od tvaroh
mitocross napísal:
adaptive drive - E70 malo vzdy len jednu jedinu moznost - Adaptive Drive - ktora zahrnala Dynamic Drive a EDC. Na F15 uz vymysleli ako si zaplatis dvakrat :smile: Urcite brat aj so vzduchom. Mas potom dve auta v jednom. Tlacidlo SPORT znaci, ze mas AD. Ked sa dojebe akt. stabilizator, tak mas smolu a musis dat novy original kus. Presiel som si tym a viem ti k tomu povedat uz uplne vsetko. Uz je asi 20-ta modifikacia stabilizatora (ten isty pouziva aj F15 - ved je to len dokladny facelift E70), ale vybit sa moze kazdy. Ostatne sa velmi nezvykne - obcas kable, kontakty...



no presne to som myslel ze adaptive ked sa dojebe stabilizator tak novy diel 1500e a nespekulovat co preco ci repas ci vymenit daku malu blbost, teba to vyslo kolko?
pri akych km odisiel?
a prejavovalo sa to len tym buchanim na dierach ci hodilo chybu na idrive?

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 13:19
od mitocross
Nemas inu moznost len dat novy za 1500. Robota dalsich 300.
Akykolvek mierne ojazdeny zozenies je bohuzial na 99% vadny. Skusenost mam, a to som si bol isty, ze kupujem ok diel.
Repasovat sa to neda, neni tam velmi co rozoberat - snad skuseny remeselnik a so znalostami funkcie... su tam urcite tolerancie,atd., ...no skratka to nema cenu a takeho cloveka nepoznam. Aj tak by bol vysledok neisty.
Prejavovalo sa to buchanim na malych nerovnostiach (kanaly/male vlny v meste/ prekmitnutie okolo neutralnej polohy na malej nerovnosti) - zvuk presne ako keby boli tycky uplne vymlatene - je trochu problem na to presne prist a presne identifikovat. Zacalo to pri 107tis., riesil som to priebezne pokusmi (menil som najskor aj ramena, tycky,...)a ucenim sa (nikto nic nevedel, vsetci len hadali), az to bola az hamba s tym jazdit jak to buchalo. Sranda je, ze jazdnu funkciu to splnalo na 100%, tzn. tie vymlatene loziska/puzdra vo vnutri (alebo co to bolo) sposobovali buchanie, ale elektronika nezaznamenala nijaku neobvyklost, AD fungovalo ok. Je to vyslovene mechanicka zalezitost a na tez dlhej tyci sa zvuk malej vole asi znasobuje.

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 13:22
od tvaroh
mitocross napísal:
Nemas inu moznost len dat novy za 1500. Robota dalsich 300.
Akykolvek mierne ojazdeny zozenies je bohuzial na 99% vadny. Skusenost mam, a to som si bol isty, ze kupujem ok diel.
Repasovat sa to neda, neni tam velmi co rozoberat - snad skuseny remeselnik a so znalostami funkcie... su tam urcite tolerancie,atd., ...no skratka to nema cenu a takeho cloveka nepoznam. Aj tak by bol vysledok neisty.
Prejavovalo sa to buchanim na malych nerovnostiach - presne zvuk ako keby boli tycky uplne vymlatene - je trochu problem na to presne prist a presne identifikovat. Zacalo to pri 107tis., riesil som to priebezne pokusmi (menil som najskor aj ramena, tycky,...)a ucenim sa, az to bola az hamba s tym jazdit jak to buchalo. Sranda je, ze jazdnu funkciu to splnalo na 100%, tzn. tie vymlatene loziska/puzdra vo vnutri (alebo co to bolo) sposobovali buchanie, ale elektronika nezaznamenala nijaku neobvyklost, AD fungovalo ok. Je to vyslovene mechanicka zalezitost a na tez dlhej tyci sa zvuk malej vole asi znasobuje.


aby sme sa zle nechapali, ja som pripraveny v pripade problemu to vymenit za origo novy diel :)
pri tom rocnom nabehu co som udal je blbost davat stare jazdene ktore niekto predava jasne preto ze kupil novy alebo to je z buracky a po par tisic km dojde do rovnakeho stavu

dik za info, viac menej si potvrdil z prvej ruky to co som sa domnieval

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 13:57
od Gorgi
Zistis to aj otecenim toho stabilizatora ako sa spaja v strede.

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Utorok, 23. Februára 2016, 14:39
od mitocross
Zisti to v pripade, ze je unik. Ja som unik nemal, vsetko suche. Takýchto rezolutnych nazorov som sa napocuval az az.

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Streda, 24. Februára 2016, 10:01
od Gorgi
Preto som spomenul ,,aj".

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Streda, 24. Februára 2016, 10:09
od tvaroh
keby si mate vybrat tak idete do dynamic drive?

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Streda, 24. Februára 2016, 10:29
od mitocross
Ano, bud AD, alebo ak sa neda (napr. ostatna vybava je super alebo peniaze nedovolia) tak standard. V kombinacii so vzduchom vzadu este lepsie. Hlavne nebrat nic s pruzinovym sportovym podvozkom.

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Streda, 24. Februára 2016, 11:11
od undy
active steering, pozeral by som aj po tom, je to vysoko návykové

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Streda, 24. Februára 2016, 11:16
od mitocross
Ci ma aktivne riadenie je dolezite sledovat/mat pri pred-LCI, pretoze bez toho ide riadenie relativne tazko.
LCI uz ma standardne servotronic, ktory prebera viacero funkcii aj z aktivneho riadenia tak ako ho pozname.

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Napísané: Streda, 24. Februára 2016, 14:41
od fano031
undy napísal:
active steering, pozeral by som aj po tom, je to vysoko návykové

...máš pravdu až tak, že som po dlhšom čase presadol z X5 do e38 a prvú zatáčku z parkoviska som skoro nevybral...:-)