... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 10:17

caute,

v rodine sa ide kupovat X5 LCI diesel
uvazuje sa teda 3.0d 4.0d asi zalezi konkretne od kusu
nakup primarne v nemecku do 100tisic km
rocny najazd 55-60 000km

dilema je takato, bude to mat 8st automat co ja povazujem za velke + viem ze hladsie radi lepsia spotreba atd
uz s nim mal niekto problem? je rovnaky pre 3.0d a 4.0D? alebo ma silnejsi motor silnejsi hydromenic popripade nieco ine?

rozvody - jebu sa aj pri faceliftoch? menit pri 200 000km? ak clovek chce mat auto dlhsie? roztrhnu sa len tak ci predtym chrastia?

vzduch asi odide na 100% nasiel som na nete mechy do 200e treba to po vymene kodovat?

dynamic drive - brat nebrat? ak ma dynamic tak ma vzdy tlacidlo sport? alebo nemusi mat?
ked sa dojebe tak sa meni len ten aktivny stabilizator za 1500e ci sa menia aj ine veci?

viem ze sem tam odchadzaju tie palivove cerpadla, je daky rocnik odkedy nie? ked ho vymenim tak moze odist aj to? ci posledny model je uz lepsi? odide to len tak ci dako sa to prejavi predtym?

je este nieco co som zabudol? primarne ide o ten dynamic, rozvody a automat


celkovo ramena atd predpokladam ze vydrzia aspon 250tkm

zadne svetla dufam ze uz nezatekaju :)
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Gorgi
Príspevky: 926
Registrovaný: 20.4.2009
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 12:37

S tymi ramenami ta budem musiet sklamat, tie sa menia niekedy uz po stovke.
Tie rozvody zo skusenosti co pozorujem od 250t vyssie menit.
Ohladom mechov, urcite bude treba nastavit vysku.
Problem s prevodovkami celkovo som nejako nezaregistroval, kazdopadne by som sa skor
zameral na VTG - rozvodovku. Tie zvyknu strajkovat. Mozu - nemusia.
Ked tomu niekto daval nakladacky z miesta, skor ci neskor budes musiet menit.
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 12:48

Gorgi napísal:
S tymi ramenami ta budem musiet sklamat, tie sa menia niekedy uz po stovke.
Tie rozvody zo skusenosti co pozorujem od 250t vyssie menit.
Ohladom mechov, urcite bude treba nastavit vysku.
Problem s prevodovkami celkovo som nejako nezaregistroval, kazdopadne by som sa skor
zameral na VTG - rozvodovku. Tie zvyknu strajkovat. Mozu - nemusia.
Ked tomu niekto daval nakladacky z miesta, skor ci neskor budes musiet menit.


ja mam doma auto co ma 350 000km a ramena povodne menili sa len stabilizatory a to auto jazdilo pravidelne prahu kazdy tyzden tato x5 bude jazdit len nemecko aj po kupe tak to snad musi daco vydrzat

tie rozvody sa pytam hlavne kvoli znamemu trhaniu rozvodov na pred facelifte kde sa trhali pri hocikolko km
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 12:49

automat - Vidim len same plusy. 8st. su tu uz nejaky ten piatok a nie je o nich nejak vyraznejsie pocut. Co je zaujimave, ze v pripade poruchy 8st. su v ponuke (okrem opravy vlastnej prevodovky) nove a repasovane od bmw, za takmer polovicne ceny oproti 6st....

rozvody - kolko ludi sem pride, tolko nazorov sa dozvies, nikto totiz nevie presne, rozvody sa sice trhaju, ale epidemia sa nekona. Spravaj sa k autu s citom, vymienaj olej, pri naznakoch problemov konaj. Cokolvek urobis, aj tak nahoda je blbec.

vzduch - musi byt diagnostika, inicializacia, auto si musi najst znovu vysky, atd.

adaptive drive - E70 malo vzdy len jednu jedinu moznost - Adaptive Drive - ktora zahrnala Dynamic Drive a EDC. Na F15 uz vymysleli ako si zaplatis dvakrat :smile: Urcite brat aj so vzduchom. Mas potom dve auta v jednom. Tlacidlo SPORT znaci, ze mas AD. Ked sa dojebe akt. stabilizator, tak mas smolu a musis dat novy original kus. Presiel som si tym a viem ti k tomu povedat uz uplne vsetko. Uz je asi 20-ta modifikacia stabilizatora (ten isty pouziva aj F15 - ved je to len dokladny facelift E70), ale vybit sa moze kazdy. Ostatne sa velmi nezvykne - obcas kable, kontakty...
EDC tlmice by mali byt trvacnejsie a daju sa mechanicky repasovat pokial je elektronika ok.

ramena 250tis.? - si optimista

zadne svetla uz vo velkom nezatekaju
Naposledy upravil/-a mitocross v Utorok, 23. Februára 2016, 12:53, upravené celkom 1 krát.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 12:52

mitocross napísal:
adaptive drive - E70 malo vzdy len jednu jedinu moznost - Adaptive Drive - ktora zahrnala Dynamic Drive a EDC. Na F15 uz vymysleli ako si zaplatis dvakrat :smile: Urcite brat aj so vzduchom. Mas potom dve auta v jednom. Tlacidlo SPORT znaci, ze mas AD. Ked sa dojebe akt. stabilizator, tak mas smolu a musis dat novy original kus. Presiel som si tym a viem ti k tomu povedat uz uplne vsetko. Uz je asi 20-ta modifikacia stabilizatora (ten isty pouziva aj F15 - ved je to len dokladny facelift E70), ale vybit sa moze kazdy. Ostatne sa velmi nezvykne - obcas kable, kontakty...



no presne to som myslel ze adaptive ked sa dojebe stabilizator tak novy diel 1500e a nespekulovat co preco ci repas ci vymenit daku malu blbost, teba to vyslo kolko?
pri akych km odisiel?
a prejavovalo sa to len tym buchanim na dierach ci hodilo chybu na idrive?
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 13:19

Nemas inu moznost len dat novy za 1500. Robota dalsich 300.
Akykolvek mierne ojazdeny zozenies je bohuzial na 99% vadny. Skusenost mam, a to som si bol isty, ze kupujem ok diel.
Repasovat sa to neda, neni tam velmi co rozoberat - snad skuseny remeselnik a so znalostami funkcie... su tam urcite tolerancie,atd., ...no skratka to nema cenu a takeho cloveka nepoznam. Aj tak by bol vysledok neisty.
Prejavovalo sa to buchanim na malych nerovnostiach (kanaly/male vlny v meste/ prekmitnutie okolo neutralnej polohy na malej nerovnosti) - zvuk presne ako keby boli tycky uplne vymlatene - je trochu problem na to presne prist a presne identifikovat. Zacalo to pri 107tis., riesil som to priebezne pokusmi (menil som najskor aj ramena, tycky,...)a ucenim sa (nikto nic nevedel, vsetci len hadali), az to bola az hamba s tym jazdit jak to buchalo. Sranda je, ze jazdnu funkciu to splnalo na 100%, tzn. tie vymlatene loziska/puzdra vo vnutri (alebo co to bolo) sposobovali buchanie, ale elektronika nezaznamenala nijaku neobvyklost, AD fungovalo ok. Je to vyslovene mechanicka zalezitost a na tez dlhej tyci sa zvuk malej vole asi znasobuje.
Naposledy upravil/-a mitocross v Utorok, 23. Februára 2016, 13:22, upravené celkom 1 krát.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 13:22

mitocross napísal:
Nemas inu moznost len dat novy za 1500. Robota dalsich 300.
Akykolvek mierne ojazdeny zozenies je bohuzial na 99% vadny. Skusenost mam, a to som si bol isty, ze kupujem ok diel.
Repasovat sa to neda, neni tam velmi co rozoberat - snad skuseny remeselnik a so znalostami funkcie... su tam urcite tolerancie,atd., ...no skratka to nema cenu a takeho cloveka nepoznam. Aj tak by bol vysledok neisty.
Prejavovalo sa to buchanim na malych nerovnostiach - presne zvuk ako keby boli tycky uplne vymlatene - je trochu problem na to presne prist a presne identifikovat. Zacalo to pri 107tis., riesil som to priebezne pokusmi (menil som najskor aj ramena, tycky,...)a ucenim sa, az to bola az hamba s tym jazdit jak to buchalo. Sranda je, ze jazdnu funkciu to splnalo na 100%, tzn. tie vymlatene loziska/puzdra vo vnutri (alebo co to bolo) sposobovali buchanie, ale elektronika nezaznamenala nijaku neobvyklost, AD fungovalo ok. Je to vyslovene mechanicka zalezitost a na tez dlhej tyci sa zvuk malej vole asi znasobuje.


aby sme sa zle nechapali, ja som pripraveny v pripade problemu to vymenit za origo novy diel :)
pri tom rocnom nabehu co som udal je blbost davat stare jazdene ktore niekto predava jasne preto ze kupil novy alebo to je z buracky a po par tisic km dojde do rovnakeho stavu

dik za info, viac menej si potvrdil z prvej ruky to co som sa domnieval
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Gorgi
Príspevky: 926
Registrovaný: 20.4.2009
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 13:57

Zistis to aj otecenim toho stabilizatora ako sa spaja v strede.
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Utorok, 23. Februára 2016, 14:39

Zisti to v pripade, ze je unik. Ja som unik nemal, vsetko suche. Takýchto rezolutnych nazorov som sa napocuval az az.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
Gorgi
Príspevky: 926
Registrovaný: 20.4.2009
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Streda, 24. Februára 2016, 10:01

Preto som spomenul ,,aj".
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Streda, 24. Februára 2016, 10:09

keby si mate vybrat tak idete do dynamic drive?
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Streda, 24. Februára 2016, 10:29

Ano, bud AD, alebo ak sa neda (napr. ostatna vybava je super alebo peniaze nedovolia) tak standard. V kombinacii so vzduchom vzadu este lepsie. Hlavne nebrat nic s pruzinovym sportovym podvozkom.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Streda, 24. Februára 2016, 11:11

active steering, pozeral by som aj po tom, je to vysoko návykové
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Streda, 24. Februára 2016, 11:16

Ci ma aktivne riadenie je dolezite sledovat/mat pri pred-LCI, pretoze bez toho ide riadenie relativne tazko.
LCI uz ma standardne servotronic, ktory prebera viacero funkcii aj z aktivneho riadenia tak ako ho pozname.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
fano031
Príspevky: 689
Registrovaný: 1.4.2008
Bydlisko: Košice

Re: X5 E70 LCI po 100tisici krat

Streda, 24. Februára 2016, 14:41

undy napísal:
active steering, pozeral by som aj po tom, je to vysoko návykové

...máš pravdu až tak, že som po dlhšom čase presadol z X5 do e38 a prvú zatáčku z parkoviska som skoro nevybral...:-)
MERCEDES 126 R5 300 SD automatic ex
BMW E34 R6 524 TD ex
BMW E46 R4 320 D ex
BMW E38 V8 730 iA
BMW E70 xDrive 30d

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných