Strana 1 z 2

320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 16:10
od adoado2
Deleted

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 19:31
od PeqpeK
Vybral si si zrovna najhorsi rocnik

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 19:40
od upir156
No tak potom upraviť hľadanie na 3,0d

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 19:59
od adoado2
Prečo zlý ročník? :smile:
PeqpeK napísal:
Vybral si si zrovna najhorsi rocnik

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 20:20
od Beyllon
Problémy s reťazou, je tu toho veľmi veľa popísané skús pohľadať :-)

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 20:20
od upir156
adoado2 napísal:
Prečo zlý ročník? :smile:


Trhanie rozvodu.

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 21:19
od madxface
adoado2 napísal:
Prečo zlý ročník? :smile:

Od 2007 sa montoval dvojlitrovy motor N47, ktory mal problemove rozvody. Vyriesilo sa to az na prelome rokov 2011/12.
Najlepsie je to riesit kupou trojlitru M57/N57, alebo dvojlitru M47 do 2007 alebo N47 po 2011 alebo tvoju preferenciu ale hned po kupe menit rozvody (600-1600Eur)

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 21:32
od upir156
Neviem či nebol ten prelom z M47 na N47 cca 7/2007+

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 21:39
od PeqpeK
Co tam po retazi, ale taky prasknuty blok, to je mnamka :)

Re: 320d E90

Napísané: Utorok, 19. Januára 2016, 22:09
od k33p
na fore je o faceliftovych 320d popisane mnoho, ako chalani spomenuli konstrukcna vada motora - hrkotajuce a trhajuce rozvody, praskajuce bloky. doporucenie je jednoducho nebrat , clovek si casom usetri starosti a peniaze

Re: 320d E90

Napísané: Streda, 20. Januára 2016, 06:08
od kisnecek
Ach jaj.. ja mám reťaz polepenú páskou a blok sekundovým lepidlom ](*,)
Je to o starostlivosti o autíčko - nie každé jedno "musí" byť zlé páni. Áno, to riziko tam je, ale..
Na margo výberu - osobne by som ale tiež už išiel do väčšej kubatúry..

Re: 320d E90

Napísané: Streda, 20. Januára 2016, 09:18
od badbat329
madxface napísal:
Od 2007 sa montoval dvojlitrovy motor N47, ktory mal problemove rozvody. Vyriesilo sa to az na prelome rokov 2011/12.
Najlepsie je to riesit kupou trojlitru M57/N57, alebo dvojlitru M47 do 2007 alebo N47 po 2011 alebo tvoju preferenciu ale hned po kupe menit rozvody (600-1600Eur)


ked ten motor neskape na retaz, tak skape na odtrhnutu regulaciu sania ... a tomu ze ten motor BMW fixlo veria hadam len ti co ho maju, resp este nemaju take najazdy aby sa to prejavilo. Urcite su aj vynimky, ale ten servisny interval 30k+ tie motory zabija.

Re: 320d E90

Napísané: Štvrtok, 21. Januára 2016, 06:12
od kisnecek
Na mojom konkrétne sa blížim k magickej hranici 200k. Peťo môže dosvedčiť, že reťaz počuť nie je (ani do zvolávačky nespadalo), no i tak pre pokoj mojej duše plánujem jej výmenu. Interval servisu mám 10K. Opakujem, je to o starostlivosti..

Re: 320d E90

Napísané: Štvrtok, 21. Januára 2016, 08:28
od PeqpeK
kisnecek napísal:
Na mojom konkrétne sa blížim k magickej hranici 200k. Peťo môže dosvedčiť, že reťaz počuť nie je (ani do zvolávačky nespadalo), no i tak pre pokoj mojej duše plánujem jej výmenu. Interval servisu mám 10K. Opakujem, je to o starostlivosti..

No tvoju som uz dlho nepocul :)
Ale mohol by si nam dat recept na starostlivost o rozvody a blok motora ;)

Re: 320d E90

Napísané: Štvrtok, 21. Januára 2016, 09:37
od k33p
Vyhnúť sa 320d ma určite viac výhod ako nevyhod , ak niekto túži po casovanej bombe, je to iba jeho vôľa napriek upozornením.