Strana 1 z 1

120i...320i

Napísané: Sobota, 19. Decembra 2015, 21:17
od Aligator

Re: 120i

Napísané: Pondelok, 21. Decembra 2015, 17:25
od Aligator
:?:

Re: 120i...320i

Napísané: Sobota, 26. Decembra 2015, 14:21
od Aligator
:-k

Re: 120i...320i

Napísané: Sobota, 26. Decembra 2015, 14:30
od jurkyLE
na internete je toho popisane vela, napriklad citujem:

(116i , 118i , 120i , 318i ,320i)
Motor N45 vďačí za svoj ​​"ohlas" najmä vysokej spotrebe, nezodpovedajúco podávanému výkonu (najmä v kubatúre 1,6 litra), problémom s nerovnomerným chodom (vibrácie, chod na znížený počet valcov, strieľanie do sania) a nespoľahlivým reťazovým rozvodom. N45 vznikol výraznejším prepracovaním pionierskeho štvorvalca s variabilným zdvihom ventilov Valvetronic, narozdiel od neho však už túto technológiu nemá.
To by ničomu nevadilo, horšia je naťahujúca sa rozvodová reťaz a nedomyslený systém jej napínania, ktorý v počiatku umožňoval preskok až o niekoľko zubov. Dodatočné technické opatrenia pripomínali skôr improvizáciu než skutočne koncepčné riešenie - dodatočne vkladaný tvarovaný plech obmedzoval voľný pohyb reťaze a tým možnosť jej preskočenia, problém však v princípe pretrval až do konca výroby agregátu v roku 2011. Pri verziách 320si vďaka úplne miniatúrnej hrúbke stien medzi valcami navyše praskajú bloky. Více na: http://www.automag.sk/tychto-2.....n=copylink

http://www.automag.sk/tychto-2.....ym-oblukom

Aj tento 4-valec od BMW je jednoducho nepodarok . Ja stále hovorím BMW je ozaj BMW len ak ma 6valec benzin . Pri E90 jednoznačne 330i !!! perfektný motor , perfektná spotreba . Verzia 325i je výborný motor len len niekedy ma sklony k papaniu oleja - žiaden extrem len si to treba sledovať Hociktorý 6valec benzin od BMW zvládne aspoň 600 000-km ak sa človek čo len trocha stara . Spotreba 325 i a 330i je na úrovni 318i a 320i .


V každom prípade blok motora praska aj pri 320i aj 320si . Rozdiel je len v tom že v prípade 320si je to oveľa častejšie . No ako som písal aj 320i je určite lepšia voľba v prípade spoľahlivosti ako hociktorý nafťak

Re: 120i...320i

Napísané: Sobota, 26. Decembra 2015, 18:37
od Aligator
Dakujem.
To som vedel ze 1.6 a 320si je na tom zle. Ale to som nevedel ze aj ten dvojliter 110kw neni vydareny motor.

Na 330i bohuzial nemám peniaze.
Hladam nieco do 8 tisic,a to je uz strop.
Rocne najazdim 10-12 tisic km,denne do praci a spat mám 20km.
Takze dizel v ziadnom pripade sa mi neoplati.

Re: 120i...320i

Napísané: Sobota, 26. Decembra 2015, 19:34
od jurkyLE
chod radsej do E46 :thumbup:

Re: 120i...320i

Napísané: Nedeľa, 27. Decembra 2015, 12:16
od banned
Preco by sa ti diesel neoplatil? Ktora mudra hlava to vypocitala totok?

Aligator napísal:
Dakujem.
To som vedel ze 1.6 a 320si je na tom zle. Ale to som nevedel ze aj ten dvojliter 110kw neni vydareny motor.

Na 330i bohuzial nemám peniaze.
Hladam nieco do 8 tisic,a to je uz strop.
Rocne najazdim 10-12 tisic km,denne do praci a spat mám 20km.
Takze dizel v ziadnom pripade sa mi neoplati.

Re: 120i...320i

Napísané: Nedeľa, 27. Decembra 2015, 13:57
od eld
ja mam diesel, ktory za rok spravil 700km... par vikendov do mesiaca 20km dokopy... a nemam pocit, ze by sa neoplatil :-k

Re: 120i...320i

Napísané: Nedeľa, 27. Decembra 2015, 14:42
od Gabo10
eld napísal:
ja mam diesel, ktory za rok spravil 700km... par vikendov do mesiaca 20km dokopy... a nemam pocit, ze by sa neoplatil :-k

to si povieš ked urobíš 700km ročne a odíde ti turbo :D

Re: 120i...320i

Napísané: Nedeľa, 27. Decembra 2015, 15:40
od RudyJames
Naozaj, je blbost tvrdit, ze diesel by sa neoplatil.. Pri kupe noveho auta je rozdiel v cene, ktory sa prepocitava, ale pri jazdenom?
Ja som kupoval novy benzin a menil cievky zapalovania kazdych 20,000km, prietokomer 30,000 a ine dobroty..
Traz mam diesel a ziadny problem.. Ja do novsieho auta uz len diesel.. :roll:

Re: 120i...320i

Napísané: Pondelok, 28. Decembra 2015, 10:00
od jurkyLE
hej treba diesel a hlavne ten nepodarok 2.0 ktory ma zvukovy prejav silne sa bliziaci k Fiat Uno 1.3d, to je taky hnoj, ze VW tdi je oproti tomu jak Bugatti Veyron