Kupa 525 TDS Touring
Napísané: Štvrtok, 10. Decembra 2015, 16:34
Zdravim.
Chcem kupit 525 tds combi verziu.
Mam momentalne jednu ponuku.Majitel na aute menil tieto veci: servo cerpadlo, servo riadenie, predne ramena, loziska, pruziny a ulozenia, vzadu vymenene vsetky silentbloky a tiez loziska, pred mesiacom menil hlavu s vackom a ventilami a nove tesnenie pod hlavou.
Chyby auta: rucna brzda nefunguje, treba vymenit spinac na spinacej skrinke, nedrzi kufor - tieto problemy niesu zavazne, ale tento posledny ma dost serie a to je, ze auto slabo taha v nizkych otackach a tazsie startuje za tepla.Nieco som si o tomto probleme pozeral a vyzera to na nastavenie predvstrekov, ale ja na toto niesom expert takze neviem kde by mohol byt problem.On pisal, ze to neriesil, ale moze to byt aj cerpadlo.Takze moja otazka je, co by tento problem mohlo sposobovat a hlavne ma zaujima kolko by stala oprava tohto problemu.
Auto ma po vizualnej stranke nejake chybicky - mensia povrchova korozia na prahoch (vymenim) a par mensich prielacin.
K autu mi da original elektrony bmw so zimnymi gumami (1 sezonu jazdene).Taktiez su na aute folie s certifikatom.
Ponukal mi ho za 1300 ale dohodli sme sa na 1150 ak pridem ponho na buduci tyzden.
Pozeral som par clankov pred kupou na tomto fore a nasiel som stranku seka.Pozeram, ze v roku 2008 auto malo nabehanych 252000 km a v roku 2010 uz malo len 190000, takze bolo stocene (tak ako 90% aut na slovensku, cize mi to az tak nevadi).
Momentalne ma najazdene 260000 (realnych cca 310000, kedze bolo stocene o 500000 km).Rok vyroby auta je 1998.
Tak sa chcem opytat, ci sa mi oplati kupit toto auto.
Dakujem za vsetky odpovede k teme !
Chcem kupit 525 tds combi verziu.
Mam momentalne jednu ponuku.Majitel na aute menil tieto veci: servo cerpadlo, servo riadenie, predne ramena, loziska, pruziny a ulozenia, vzadu vymenene vsetky silentbloky a tiez loziska, pred mesiacom menil hlavu s vackom a ventilami a nove tesnenie pod hlavou.
Chyby auta: rucna brzda nefunguje, treba vymenit spinac na spinacej skrinke, nedrzi kufor - tieto problemy niesu zavazne, ale tento posledny ma dost serie a to je, ze auto slabo taha v nizkych otackach a tazsie startuje za tepla.Nieco som si o tomto probleme pozeral a vyzera to na nastavenie predvstrekov, ale ja na toto niesom expert takze neviem kde by mohol byt problem.On pisal, ze to neriesil, ale moze to byt aj cerpadlo.Takze moja otazka je, co by tento problem mohlo sposobovat a hlavne ma zaujima kolko by stala oprava tohto problemu.
Auto ma po vizualnej stranke nejake chybicky - mensia povrchova korozia na prahoch (vymenim) a par mensich prielacin.
K autu mi da original elektrony bmw so zimnymi gumami (1 sezonu jazdene).Taktiez su na aute folie s certifikatom.
Ponukal mi ho za 1300 ale dohodli sme sa na 1150 ak pridem ponho na buduci tyzden.
Pozeral som par clankov pred kupou na tomto fore a nasiel som stranku seka.Pozeram, ze v roku 2008 auto malo nabehanych 252000 km a v roku 2010 uz malo len 190000, takze bolo stocene (tak ako 90% aut na slovensku, cize mi to az tak nevadi).
Momentalne ma najazdene 260000 (realnych cca 310000, kedze bolo stocene o 500000 km).Rok vyroby auta je 1998.
Tak sa chcem opytat, ci sa mi oplati kupit toto auto.
Dakujem za vsetky odpovede k teme !