530i alebo 550i?
Napísané: Utorok, 21. Apríla 2015, 13:52
Ahojte všetci. Pozerám po BMW a mám tieto kritéria:
1. Kombi - rodina,veci atď...
2. Benzín s následným dorobením plynu
3. Typ: e61-530i podľa wikipédie do 01/2007 kvôli motoru N52B30 R6 alebo e61-550i do roku 2010 V8 a síce N62B48.
4. Manuál. Nie automat nechcem,pri nájazde 45-50t km po nemeckých ďialniciach a tempomatom mi je automat zbytočný.A skoro som zabudol,cena prevodovky podľa http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... 50i-N62N... pri výmene je 1/3 ,kde napr. manuál 23 00 7 571 425 / GS6-53BZ-THGZ = 3.101,01 € a automat 24 00 7 572 505 / GA6HP26Z=4.553,82€.
5. Sekvenčné od Prins alebo LiquidSi od Vialle.
6. Viem že priame vstreky od BMW nejde splyniť,len si chcem overiť,či stále neexistuje nejaký systém,ktorý pokročil natoľko aby to šlo...
7. Cena do +/- 16.000€ plus 5.000€ na prípadný servis mám odložené
Čo sa týka otázky č.3,čo by ste odporúčali.R6 alebo V8?
Podľa wiki má R6 3.0l tento problém:
The ticking noise of Hydraulic Valve Adjuster is a known problem with the N52 (3.0L) engine fitted with manufacturing date prior to November 2008. An occasional ticking or rattling noise from the HVA elements may occur during cold engine starts or frequent short-distance driving, recently known after the engines reach 50.000 miles.
A čo sa týka V8 tak vyhlásený za naj motor v roku 2002:
Beim International Engine of the Year Award gewann der N62 im Jahre 2002 in den Kategorien Best New Engine
Hlavne pri tej 5-tej otázke by som Vás chcel požiadať pre a proti u oboch systémov.
Btw. pozerám po aute už s výbavou,teda žiadna socka,ako to úsmevne nazývate vy...
Vopred vďaka za akúkoľvek odpoveď
1. Kombi - rodina,veci atď...
2. Benzín s následným dorobením plynu
3. Typ: e61-530i podľa wikipédie do 01/2007 kvôli motoru N52B30 R6 alebo e61-550i do roku 2010 V8 a síce N62B48.
4. Manuál. Nie automat nechcem,pri nájazde 45-50t km po nemeckých ďialniciach a tempomatom mi je automat zbytočný.A skoro som zabudol,cena prevodovky podľa http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... 50i-N62N... pri výmene je 1/3 ,kde napr. manuál 23 00 7 571 425 / GS6-53BZ-THGZ = 3.101,01 € a automat 24 00 7 572 505 / GA6HP26Z=4.553,82€.
5. Sekvenčné od Prins alebo LiquidSi od Vialle.
6. Viem že priame vstreky od BMW nejde splyniť,len si chcem overiť,či stále neexistuje nejaký systém,ktorý pokročil natoľko aby to šlo...
7. Cena do +/- 16.000€ plus 5.000€ na prípadný servis mám odložené
Čo sa týka otázky č.3,čo by ste odporúčali.R6 alebo V8?
Podľa wiki má R6 3.0l tento problém:
The ticking noise of Hydraulic Valve Adjuster is a known problem with the N52 (3.0L) engine fitted with manufacturing date prior to November 2008. An occasional ticking or rattling noise from the HVA elements may occur during cold engine starts or frequent short-distance driving, recently known after the engines reach 50.000 miles.
A čo sa týka V8 tak vyhlásený za naj motor v roku 2002:
Beim International Engine of the Year Award gewann der N62 im Jahre 2002 in den Kategorien Best New Engine
Hlavne pri tej 5-tej otázke by som Vás chcel požiadať pre a proti u oboch systémov.
Btw. pozerám po aute už s výbavou,teda žiadna socka,ako to úsmevne nazývate vy...
Vopred vďaka za akúkoľvek odpoveď
