Strana 1 z 2

PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 06:49
od tommy60
takze bol som majitelom Bmw e46 330xd. Auto som vlastnil skoro jeden rok no rozhodol som sa ho predat kvoli prestupeni do E61.auto som ponukol normalnom formou na internet a ozval sa mi kupca ci moze prist pozriet vozidlo. Hovorim jasne neni problem kludne. Do dvoch hodin prisiel a prebehla testovacia komtrola s diagnostikou a podobne ukony pri predaji. Rozhodol sa pre kupu bola poskytnuta mensia zlava na kozmeticke chyby vozidla.
Myslel som si ako fajin zacal som si vyhliadat e61. No vcera (po troch tyzdnoch od predaja vozidla) to pre mna este neskoncilo. Dotycny Pan mi zacal volat a pisat ze v aute je meneny motor o com som ja vobec netusil a je to podla mna klamstvo predal som 150kw 3.0d a Pan tvrdi ze v aute je motor s E39 3.0d 142kw. Ako na to prisiel netusim a trva na vrateni vozidla. Stretol sa niekto s podobnym problemom?

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 06:57
od PetoK
Nech ti napise ako na to dosiel...

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 07:32
od nadro
PetoK napísal:
Nech ti napise ako na to dosiel...

No toto by aj mňa zaujímalo :smile:

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 07:40
od cptObvious
Ty si si isty, ze auto si kupoval v povodnom stave?

Byt tebou, tak sa na to vykaslem. Moze trvat na vrateni, posli ho do teplych krajin a odporuc mu nech si da vypracovat znalecky posudok sudnym znalcom, poriesi sud a potom ho to prejde.

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 08:13
od PeqpeK
pan riesil problemy s vykonom, diagnostikoval som mu zle podtlakove hadicky, u svojho mechanika zhodili kryt motora a na kryte hlavy valcov bolo napisane 530 E39 142kW...motor vyzera byt M57N ale ventildekel z M57(zrejme budu asi zamenitelne, aj ked zvrchu vyzeraju malinko rozdielne)
mechanik u ktoreho bolo je vseobecny, nie BMW, preto ho zrejme nastrasil...na jeho mieste by ste vsetci urobili to iste podla mna

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 08:16
od sineDko
mam ist robit tlaky byvalemu majitelovi ked som si po x mesiacoch vsimol ze na vrtuli je napisane fixkou 320 a mam 318? ](*,)

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 08:19
od cptObvious
PeqpeK napísal:
pan riesil problemy s vykonom, diagnostikoval som mu zle podtlakove hadicky, u svojho mechanika zhodili kryt motora a na kryte hlavy valcov bolo napisane 530 E39 142kW...motor vyzera byt M57N ale ventildekel z M57(zrejme budu asi zamenitelne, aj ked zvrchu vyzeraju malinko rozdielne)
mechanik u ktoreho bolo je vseobecny, nie BMW, preto ho zrejme nastrasil...na jeho mieste by ste vsetci urobili to iste podla mna


=D> :mrgreen: cize ty si povodca vsetkeho zla? :mrgreen:

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 08:22
od PeqpeK
cptObvious napísal:

=D> :mrgreen: cize ty si povodca vsetkeho zla? :mrgreen:

bol som poziadany o pomoc a snazim sa to priviest na spravnu mieru...toto nie su zavideniahodne situacie

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 08:51
od cptObvious
PeqpeK napísal:
bol som poziadany o pomoc a snazim sa to priviest na spravnu mieru...toto nie su zavideniahodne situacie


to teda...dost skoro si to vsimol, ked uz kupujem tieto stare vrazdy, pozrem to jak clen CSI:Miami lab teamu , ci mi tam nerachta nahodou stara 135kW. Prist na to 3 tyzdne neskor je dost ulet.

Preto treba jazdenky hodit AAA supom a mas od nich pokoj.
Sukromne by som predaval iba auto, ktore som si sam nove kupil, inak sa dostavas do tychto pruserov vzdy. Navyse, kto zagarantuje napr, ze neurobil swap motora on? :mrgreen:

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 08:56
od ice.blade
ak si precitas zmluvu co podpisujes s AAA aby si nebol potom prekvapkany ;) to ze je na motore dekel z ineho auta? kto dnes kupuje na svoje auto vyslovene len nove diely... tak sa kupilo co bolo momentalne po ruke no boze :D

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 09:17
od nadro
ice.blade napísal:
ak si precitas zmluvu co podpisujes s AAA aby si nebol potom prekvapkany ;) to ze je na motore dekel z ineho auta? kto dnes kupuje na svoje auto vyslovene len nove diely... tak sa kupilo co bolo momentalne po ruke no boze :D

S tým AAA auto je to presne tak. Aj keď predáš do AAA stále ručíš Ty!!! pozor na to.

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 09:53
od cptObvious
nadro napísal:
S tým AAA auto je to presne tak. Aj keď predáš do AAA stále ručíš Ty!!! pozor na to.


Oni na to jebu. Do bazarov som posunul 8 aut, aby som mal klud. Do AAA isli 3. Jedno malo odjebany ksenon komplet + dodrbane ABS; vykupili/predali (predpokladam, ze len povedali, ze vybojka je fpeeecku. Hoci z autorizaku som mal vyjadrenie, ze komplet dat to do funkcneho stavu by bolo nejakych 45tisic SKK onoho casu); dalsie slo so spojkou na konci zivotnosti, ditto slo doprec do dvoch tyzdnov...

Bazaristi poslu kazdeho, kto sa pride stazovat do teplych krajin. Ja na to nemam cas.

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 10:01
od PeqpeK
cptObvious napísal:

to teda...dost skoro si to vsimol, ked uz kupujem tieto stare vrazdy, pozrem to jak clen CSI:Miami lab teamu , ci mi tam nerachta nahodou stara 135kW. Prist na to 3 tyzdne neskor je dost ulet.

Preto treba jazdenky hodit AAA supom a mas od nich pokoj.
Sukromne by som predaval iba auto, ktore som si sam nove kupil, inak sa dostavas do tychto pruserov vzdy. Navyse, kto zagarantuje napr, ze neurobil swap motora on? :mrgreen:

nie kazdy pri kupe prehliada auto od spodu az po strechu...a pod kryt motora sa mu dostal az mechanik pri prvom servise, podla mna tie 3 tyzdne su este dost skoro :)
laik nespozna rozdiel medzi M57 a M57N, povedal mu to jeho "fundovany" mechanik, kupujuci pracuje len s informaciami, ktore dostal, podla mna mu nie je co zazlievat, skor tomu, co mu poskytol tu zlu informaciu...

takisto kazdy nema na nove auto a pri predaji tiez bezdovodne neda dole z ceny 2k len aby mal pokoj na dusi

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 10:08
od k33p
podla mna PeqpeK po bratislavsky špekulantsky vymenil motor aj s kamošom v servise a teraz chcú ojebať chlapca tommy60 a vratit mu jeho starú haraburdu lebo zistili že ich kamoš kúpil realne haraburdu (a možno doložiť alebo kupiť niečo ine vyhliadnute čo vyskočilo teraz.) :lol: :lol: :lol: - to ako sranda

Ako teraz bez urážky a bez srandy - PeqpeK, ale skutočne, vy ste s tým autom mohli robiť za ten čas čokoľvek, aj prehodiť motor, aj možno chlapca chcete zapáliť, alebo možno tam už bol vymenený - predtým a zapálili bývaleho majitela, a on o tom ani netušil. čo na tom. kupcova sračka, mal to lepšie pozrieť alebo si zohnať lepšieho servisáka nie fušera čo pozná iba MPIčka.

taketo auto-zapalky jazdených áut nemajú obdoby

tommy60 - nič im nevracaj, kup si svoju vytúženú e61 a urob presne takúto kokotinu na terajšieho majitela a požaduj aspoň liter dva, svet je skrátka zlý a zkazený [-X

Re: PROBLEMY PO PREDAJI

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 10:11
od ice.blade
PeqpeK napísal:
nie kazdy pri kupe prehliada auto od spodu az po strechu...a pod kryt motora sa mu dostal az mechanik pri prvom servise, podla mna tie 3 tyzdne su este dost skoro :)
laik nespozna rozdiel medzi M57 a M57N, povedal mu to jeho "fundovany" mechanik, kupujuci pracuje len s informaciami, ktore dostal, podla mna mu nie je co zazlievat, skor tomu, co mu poskytol tu zlu informaciu...

takisto kazdy nema na nove auto a pri predaji tiez bezdovodne neda dole z ceny 2k len aby mal pokoj na dusi

kazdy mechanik ajkeby to bol jozko ferko ktory akurat vystudoval ucnovku vie ze kod motora je na bloku motora a nie napis na ventildekli... vymenil by som mechanika