Strana 1 z 2
Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Streda, 8. Apríla 2015, 10:10
od MK111
Nazdar chlapi, viem, že to nie je bmw, ale. Vzásade tam je motor BMW a ine vecičky. Chcel by som počuť reálne názor od ľudí čo s tým jazdia alebo jazdili, vlastnia to. Strašne sa mi to auto páči a veľmi by som ho chcel. Momentálne mám e39 530dA touring.- čo je dobré auto, som s ním spokojný mám ho v absolútnom poriadku, všetko šlape, len by som strašne chcel toho Rangea. Mám troška obavy , že ten motor bude slabý na to auto. Chcem počuť názor od ľudí, čo to majú, mali. Rátam s tým, že to nebude pretekárske auto, to nie je ani e39, ale ta ide celkom slušne. Ide mi o to, aby som sa nebál s tým predbehnúť auto a tak. Proste aby to nebola zdochlina, pretože e39 ťahá super. Je mi jasné, že to nepôjde ako e39 , ale či sa s tým da v pohode jazdiť aj svižne a tak. A x5 nechcem, pretože to je úplne malé auto a je to to isté ako e39 tak to mi nenúkajte. Ďakujem za odpovede.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Streda, 8. Apríla 2015, 10:16
od cptObvious
MK111 napísal:Nazdar chlapi, viem, že to nie je bmw, ale. Vzásade tam je motor BMW a ine vecičky. Chcel by som počuť reálne názor od ľudí čo s tým jazdia alebo jazdili, vlastnia to. Strašne sa mi to auto páči a veľmi by som ho chcel. Momentálne mám e39 530dA touring.- čo je dobré auto, som s ním spokojný mám ho v absolútnom poriadku, všetko šlape, len by som strašne chcel toho Rangea. Mám troška obavy , že ten motor bude slabý na to auto. Chcem počuť názor od ľudí, čo to majú, mali. Rátam s tým, že to nebude pretekárske auto, to nie je ani e39, ale ta ide celkom slušne. Ide mi o to, aby som sa nebál s tým predbehnúť auto a tak. Proste aby to nebola zdochlina, pretože e39 ťahá super. Je mi jasné, že to nepôjde ako e39 , ale či sa s tým da v pohode jazdiť aj svižne a tak. A x5 nechcem, pretože to je úplne malé auto a je to to isté ako e39 tak to mi nenúkajte. Ďakujem za odpovede.
Pocuj, to auto je lenive jak svina. O bezpecnom predbiehani si nechaj iba zdat. Pohodlne, jachta na kolesach, ale lenive. Ani 4.4i nebola ziadna raketa; tych 135kW sa strasne trapi. Motory az tak vela nevydrzia.
A hlavne L322 z tych rokov su uz naozaj za zenitom a najst kus, do ktoreho nenalejes liter kazdy mesiac je nemozne.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Streda, 8. Apríla 2015, 11:55
od Mishroom
Kamoš má discovery3 2,7 tdi (190PS) dá sa na tom chodiť je to pekné, pohodlné a dobré vozenie ale je to riadne lenivé - predbieha to ťažkopádne a pomaly. Takže obdobnú dynamiku bude mať aj ten Range = žiadnu. Tiež sa mi brutálne páčia Land Rovery ale kúpim si jeden až keď si budem mocť dovoliť aspoň TDV8.
Neviem ako Range ale discovery3 je žrút peňazí - spotreba nahovno aj spolahlivosť nahovno..........
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Streda, 8. Apríla 2015, 12:32
od cptObvious
Ja som RR mal. Nenormalne pohodlne , ale kupec potrebuje bezodnu penazenku a trpezlivost. Viem o com hovorim. Navyse malokto to dokaze fixnut. Ako tak sa v minulosti dala Stupava.
To nie je pre ludi, ako vcera panko vyplakaval , ze dal uz do sedmy 2 litre...sem sa davaju nasobky penazi rocne. 3.0D je este lenivsie ako diskovera. Navyse LR nerovna sa RR. Diskovera je lowcost pracant, s RR nema spolocne nic.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Streda, 8. Apríla 2015, 12:39
od Mishroom
Na pankovi co dal cele 2k do 760 som sa tiez pobavil..... za 2k toho ani moc vela urcite nespravil..
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 13:09
od MK111
cptObvious napísal:
Pocuj, to auto je lenive jak svina. O bezpecnom predbiehani si nechaj iba zdat. Pohodlne, jachta na kolesach, ale lenive. Ani 4.4i nebola ziadna raketa; tych 135kW sa strasne trapi. Motory az tak vela nevydrzia.
A hlavne L322 z tych rokov su uz naozaj za zenitom a najst kus, do ktoreho nenalejes liter kazdy mesiac je nemozne.
Ďakujem, za odpovede. Ale nemyslím si , že L322 je za zenitom, podľa mňa je to super auto a napr. x5 a ani q7 sa na to nechytá. Akurát ten 3,0d je asi slabší, ale možno na normálne jazdenie to stačí. Veď s takým autom sa ani nedá pretekať. Ale každopádne Vám ďakujem chlapi.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 13:48
od cptObvious
MK111 napísal:
Ďakujem, za odpovede. Ale nemyslím si , že L322 je za zenitom, podľa mňa je to super auto a napr. x5 a ani q7 sa na to nechytá. Akurát ten 3,0d je asi slabší, ale možno na normálne jazdenie to stačí. Veď s takým autom sa ani nedá pretekať. Ale každopádne Vám ďakujem chlapi.
Ok, aby nahodou nevznikla dezinterpretacia.
L322 s BMW R6 chrochtom sa davala iba v uvodnych rocnikoch. Zaroven tieto uvodne rocniky mali seriozne problemy so spolahlivostou a kvalitou spracovania.
Ta sice bola katastrofalna az do konca vsetkych moznych faceliftov L322, no uvodne roky su creme de la creme.
Tym, ze su to pohodlne obludy s dieslom, vacsina ma davno natocenych cez 300K km, aj ked to budiky neukazu. Diesle budu zrele na total repas, predsa len hybes s masou zeleza, aku ak si RR nevlastnil, tak nemas ani predstavu (su tam tie 135kW a tahaju so sebou 4x4 a hmotnost cez 2700kg prazdne bez posadky)
Tie auta su uz po smrti a nie, nemaju dynamiku. Su na tom horsie ako podrbana Fabia HTP.
Dosetri a kup 4.4i
PS:komfortom sa na RR L322 nechyta okrem aktualneho RR ziadne SUV.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 18:18
od marc.o
Tiez som sa o to auto zaujimal lebo to je takisto moj velky sen a tiez kedze ceny padli poriadne dole. Ked som sa spytal odbornika, dostal som tuto odpoved:
"V KE je dobrý servis na LR. Nie značkový, lepší a lacnejší. Značkový servis je neúnosne drahý. Autá s vyše 200 000km by som nebral. Resp. bral ak vie mnajiteľ dokázať, že bola repasovaná prevodovka. Motor je BMW a prevodovka GM ktorá každých cca 200 000km potrebuje repas. Ten stojí cca 2500€. Zistil by som si cez VIN v servise, či bol menený predný diferenciál v zvolávačke. Teoreticky by to mohlo byť v serviske. No ak vydržali 200 000km tak by mali byť OK. Auto by pred prehliadkou nemalo byť naštartované aby bolo poznať či drží výšku na mechoch. Ja osobne by som volil skor motor 3,6, to je model vychytanejší a s prevodovkou ZF ktorá je skvelá. No to je za inú cenu. 12 000€ za takéto auto nie je veľa ak si uvedomíme že je to vlastne 10% ceny nového. Len často to ľudia kupujú za všetky svoje peniaze a na takúto premiovku je treba mať rezervu cca 3000€ ak by niečo. Na tom aute sa nemusí vyskytnúť vobec nič ale rizikový je ten automat.
Dal som od toho ruky prec. Mozno niekedy neskorsie tdv8.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 19:49
od cptObvious
Auto kludne moze po par dnoch klesat. Aj nepravidelne.
Dolezite je, aby po nastartovani chytilo rovnomernu vysku a netrvalo mu dlhsie ako par sekund na top off road poziciu z comfort access vysky.
Bavime sa o 12 rocnom aute, nie funglovke
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Piatok, 10. Apríla 2015, 08:16
od bmwmpower82
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Sobota, 11. Apríla 2015, 14:54
od Maco
Ako ti uz pisali, tente prvy by som nebral ani zadarmo, druhy facelift uz bol na tom lepsie ale asi by som riesil az ten treti, ten sa vydaril aj motoricky aj vsetko, boli vychytane muchy ale je to fakt auto na ktore musis mat dost penazi lebo to zesi drzia cenu nie je len tak. Tiez ked by som mal moznost tak by som bral novu autobiography s 4,4 TDV8

ale este musim vela mliecka vypit

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Sobota, 11. Apríla 2015, 15:29
od Mishroom
Autobiography TDV8 aktualny model je moj velky sen.... idem to mliecko slopat s tebou

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Štvrtok, 30. Apríla 2015, 18:52
od 725TDS
Ahoj, čo sa týka LR RR L322, tak sme na to podobne, tiež o tom aute už veľmi dlho sníval, dokonca by som našiel preň aj využitie, mám pár veľmi pekných kusov Vogue a jeden Autobiography vo výhľade, veľmi veľa som sa tomuto autu venoval a poznám aj majiteľov, spokojných aj napriek problémom, ktoré prídu a nenechajú na seba dlho čakať.
Ak si silne odhodlaný, že ho chceš, jednoznačne vyberaj len z kusov, ktoré sú v čo najlepšom technickom stave, samozrejme je nutné za to priplatiť a mať v zálohe: čas, nervy a samozrejme v neposlednom rade peniaze.
Pohodlie samozrejme nemusíme rozoberať, to je 90% a nový model L405 95%.
Na najazdené kilometre nepozerať, takisto ani na odlupujúcu sa farbu v interiéri, to je bežné, jedine auto, ktoré je po repase prevodovky (ktorá je snáď rovnako hrozivá, ako automat vo Ferrari 456 GTA), výmene vankúšov, výmene diferenciálu a podobných serepetičiek je rozumná voľba. To auto si človek zamiluje. Myslím si, že stačí sa v ňom previesť a chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne.
Dbal by som čo najviac po kúpe dobrého kusu, aby dostávalo načas všetko čo potrebuje, tým eliminuješ mieru problémov.
Negatíva: elektronika, prevodovka, vysoká hmotnosť, problémy so vzduchom, spotreba, drahé náhradné diely a drahý origo servis.
Ale inak, stojí to za to. Poprípade ešte dve autá sú trošku podobné Toyota LandCruiser 100, spoľahlivejšia, lepšie udržanie ceny, no pohodlie a charizma taká nebude a ani výbava a Mercedes G-classe, ten je snáď najlepší z každej stránky, no bude aj z jazdeniek bude najdrahší.
Svoju voľbu dobre zváž, veľa šťastia.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Štvrtok, 30. Apríla 2015, 21:50
od local
725TDS napísal:Ahoj, čo sa týka LR RR L322, tak sme na to podobne, tiež o tom aute už veľmi dlho sníval, dokonca by som našiel preň aj využitie, mám pár veľmi pekných kusov Vogue a jeden Autobiography vo výhľade, veľmi veľa som sa tomuto autu venoval a poznám aj majiteľov, spokojných aj napriek problémom, ktoré prídu a nenechajú na seba dlho čakať.
Ak si silne odhodlaný, že ho chceš, jednoznačne vyberaj len z kusov, ktoré sú v čo najlepšom technickom stave, samozrejme je nutné za to priplatiť a mať v zálohe: čas, nervy a samozrejme v neposlednom rade peniaze.
Pohodlie samozrejme nemusíme rozoberať, to je 90% a nový model L405 95%.
Na najazdené kilometre nepozerať, takisto ani na odlupujúcu sa farbu v interiéri, to je bežné, jedine auto, ktoré je po repase prevodovky (ktorá je snáď rovnako hrozivá, ako automat vo Ferrari 456 GTA), výmene vankúšov, výmene diferenciálu a podobných serepetičiek je rozumná voľba. To auto si človek zamiluje. Myslím si, že stačí sa v ňom previesť a chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne.
Dbal by som čo najviac po kúpe dobrého kusu, aby dostávalo načas všetko čo potrebuje, tým eliminuješ mieru problémov.
Negatíva: elektronika, prevodovka, vysoká hmotnosť, problémy so vzduchom, spotreba, drahé náhradné diely a drahý origo servis.
Ale inak, stojí to za to. Poprípade ešte dve autá sú trošku podobné Toyota LandCruiser 100, spoľahlivejšia, lepšie udržanie ceny, no pohodlie a charizma taká nebude a ani výbava a Mercedes G-classe, ten je snáď najlepší z každej stránky, no bude aj z jazdeniek bude najdrahší.
Svoju voľbu dobre zváž, veľa šťastia.
k tomu len 2 poznamky:
"chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne" - no na L322 urcite. to je to prave auto do terenu :)
"poprípade ešte dve autá sú trošku podobné" - no tak LC100 a G nie su podobne v nicom, to su auta na svetelne roky daleko od takejto odpornej chrochty. nechapem ako mozes napisat nieco take. L322 je pouzitelny na vyvazanie pipin mozno od roku 2010. na nic ine nie je pouzitelny, ok mozno ako dick extender.
Urcite je to individualne, ale ak by som ja mal poradit, LC V8. Spoza jeho volantu sa mozes na L322 akurat usmievat.
Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue
Napísané: Piatok, 1. Mája 2015, 10:26
od cptObvious
local napísal:
k tomu len 2 poznamky:
"chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne" - no na L322 urcite. to je to prave auto do terenu :)
"poprípade ešte dve autá sú trošku podobné" - no tak LC100 a G nie su podobne v nicom, to su auta na svetelne roky daleko od takejto odpornej chrochty. nechapem ako mozes napisat nieco take. L322 je pouzitelny na vyvazanie pipin mozno od roku 2010. na nic ine nie je pouzitelny, ok mozno ako dick extender.
Urcite je to individualne, ale ak by som ja mal poradit, LC V8. Spoza jeho volantu sa mozes na L322 akurat usmievat.
Chlapce, kolko RR si vlastnil ze mas odvahu takto picovinu napisat? Ruku zo serbla von.
V terene su si RR , G, LCv8 absolutne rovne.
Komfortom na ceste sa RR pohodlim nevyrovna ani jeden. Ani z velkej dialky. To je ako porovnavat e36 a f01 ...
Vybavovo...svetelne roky mimo.
Si mi ty expert

Akurat ta udrzba..na to treba trosku iny budget
