Na X5 je 3.0D dosť málo (sám ju vlastním) samozrejme stačí na presun z bodu A do bodu B ... Ale ak to bude tvoje jediné presúvadlo tak

Za každým, keď sa budeš driapať za kamiónom v úseku kde tá 3.0 bude pôsobiť ako 1.2 vo Fábii tak si budeš trieskať hlavu prečo si nevolil inú motorizáciu... Ak ale ide o veľkosť tak X5 by som tiež nevolil za to pravé orechové od E39 to vôbec nie je väčšie, rozloženie ovládacích prvkov či všeobecne dizajn je na 90% totožní kdežto E39 za 5000€ máš v stave o ktorom tu väčšina len sníva. Takto budeš mať E39 teda ehm X5 s vyšším podvozkom o 1/2 "polovicu" drahšie s technikou ktorá má už 10 rokov taktiež. O tom, že vývoj prebiehal dávno predtým ani nemusím lamentovať to je proste holý FAKT !
Ale k merítku veci ... Dizajn sa u tejto X5 aj na dnešnú dobu podobá novším modelom u konkurencie a preto nemusíš byť strachom opantaný, že si ťa ľudia budú radiť k staršej vrstve BMW populácie. Dokonca FL je vcelku nadčasoví za mňa
Pocit bezpečia (pseudo) ti poskytne no naproti takému VW Touareg (bezpečnosť) stráca ale nikto nekupuje auto v domnení nech je TOP po deformačnej línii. to by každý volil známe Volvo a iné by nechcel ...
Kufor ... Taká Škoda Octavia, X5/ku strčí do vrecka no v rámci SUV (nie JEEP to nie je je to len polo mestské SUV) je to vcelku postačujúce... Poteší natiahnutá elektrina (rozumej zástrčky) v kufri už v daných rokoch Kii (Kia motors) atď to trvalo ešte 10 rokov než došli k tomu, že taký chladiaci box na auto "šteker" si dáš pochopiteľne do kufra a nie k riadiacej páke k nohám manželky (to na margo veľkých SUV od Hyundai, Kia kde počet zapaľovačov bol 1 max 2 (zadná lavica) ...
Komfort ... Tu ti poviem takto E39/X5 = to isté mierne zlepšenie je spôsobené samozrejme iným rozmerom pneumatík to jest. inej "balón" show a výhľadom...
Výhľad ... Mne osobne postačuje stĺpiky neprekážajú pri vjazde s neprehľadných úsekov, ďalej cúvanie aj vďaka PDC je dosť komfortné ale na mňa pôsobí X5 ako malé auto to už je zvyk keďže väčšinou kormidlujem F/kovú 7 (mb S, E38 detto) To ale u nováčika v danom segmente nemusí platiť. A preto si treba zvyknúť na určitý kumšt parkovania hlavne tam kde sú parkovacie čiare uspôsobené k Fiat Pande ...
SPOTREBA ... 7/9.8 (rozumej 10) ale budeš sa držať cca na 8.5 (záleží od štýlu jazdy)
Servis ... OLEJ,BRZDY,TLMIČE,GUMY neriešim toto je spotrebný materiál a keď príde na výmenu tak to neberiem ako stratu v rámci daného modelu ale ako amortizácia v rámci nájazdu ...
Pozor na vzduchový podvozok resp mechy ! (ono to nie je doslova mech ale taký valec ako tlmič gumený ako kačica cena 480€ kus tuším ak si dobre pamätám menil som oba, Elektricky všetko v poriadku raz štrajkovalo kúrenie (ježko kúrenia) diel 80€ po zľave (105€ bežne) a výmena bola za 3 hod. (hodinovku BMW získaš na tel centre, prípadne SZ) ...
Gumy ... Pozor u tejto X5 je dosť bežné resp taká Q7 odbehla o pár tisíc KM v podobných situáciach viac ale mal som tam posledne bežné Matador nič extra ako Cont. atď (btw. Matador považujem ale za zlatý stred a do mňa BANDA

)
Ak ma ešte niečo napadne napíšem / doplním ...
BTW AAA ? fakt merkuj lebo je toho na nete neúrekom ale snáď budeš výnimka !