Strana 1 z 3

e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 16:21
od tunak131
Caute, viem ze sa o tom vela pisalo ale ne vsetko som sa docital.. Mam zaujem vymenit po dlhsej dobe svojho passata za e39 novsi model nechcem. Tazko sa mi rozhodnut aky model hladat teraz mam 1,9 tdi 96 kw ale nebranim sa ani benzinu len spotreba v meste 530i a s automatom asi nebude dobre cislo, zas 530d s 300 tisic km neviem ci bude dobra volba aj ked moje auto tolko ma,no nema ziaden problem.. Tazko najst dobru 530d v dobrom stave a cital som, ze maju aj swirl klapky co ma odradza. Moja otazka je aka je cena ked sa menia rozvody na 530d a 530i ? Dakujem za info..

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 16:32
od EBOLA
Myslim, ze zhruba rovnaka. Pozri si kolko stoji rozvodova sada a ak sa bojis vrtat v motore tak prirataj cenu prace.

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 17:08
od ALAS
Pokial viem tak rozvody sa u oboch motorov nemenia bezne, to by uz museli mat nejake vazne problemy.
Ale opravte ma ak mylim. :-k

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 17:41
od EBOLA
pokial viem tak po 200000km ak ich je pocut a po 300000 preventivne. No tie retaze znesu vela a ked je cas na vymenu daju o sebe vediet ;-)

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 17:58
od tunak131
takze neje to tak hrozne zase, dakujem vam za rady a este mam otazku vsimam si, ze niektore modely ci 2001 alebo 2003 maju chrom budiky ma to malo ktory model, je to od vyroby alebo da sa to menit? Mam aj trochu obavy ohladom nahonu lebo bude to moje prve bmw ale jazdne vlastnosti su inde ako ma vacsina aut...:)

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 18:04
od nrtm
No ty co maju okolo budikov si ich tam montovali dodatocne

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 18:07
od EBOLA
A zadneho nahonu sa neboj. Hlavne je jazdit s rozumom kedze 142/170kw vie zle soferovanie potrestat a ak to prezenies prilis tak ti nemusia pomoct ani elektronicky anjeli

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 18:55
od biggest99
mam SKUTECNYCH 314tkm na 30d 135kW verzi a naprosto zadny problem nemam, vse puvodni, korekce zanedbatelne. v CZ i SK je nejvetsi problem to zda jsou km skutecne!!! overit se da kde co, ale ne vsechno. na SK: stkonline.sk - KO, EM, STK jak podle RZ tak VIN - lepsi.

napr. pocet najetych km u nekterych modelu se zapisuje i do klice, nekteri frajeri upravi pocet km ale uz se neobtezuji vymazat komplet chybovy registr vsech jednotek kde se ke kazde chybe zapisuji i aktualni km a datum... nedavno v servisu byl chlapik s 118i udajne najeto 114tkm dovoz italie, serviska atd... za auto dal fakt ranec. ve finale: v registru posledni chyba z pred dvou let s 290tkm [-( co vic dodat.

spis si dej pozor na verzi automatu jeden cas se daval automat od GM ktery byl na stiru s deklarovanyma Nm a o otrosku vetsima v realu na motoru, takze... hledej a doctes se dost. na druhou stranu jezdi chipovane diesely s automatem od GM a zadny problem. podle me to bude o stylu zachazeni a hlavne predepsane vymenen oleje v automatu.

a na zaver: maloktere bmw na sk i cz ma najeto pod 300tkm a vetsina aut je stocenych, vybirej a vybirej dlouho, neber hned prvni kus. žádej dolozit km nejen vetsinou falesnou serviskou - hlavne u italskych dovozu.

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 19:09
od EBOLA
dalsou vecou je, ze ked ti niekto predava auto s viac ako 300000km nemusi byt na zavadu ked sa to na seke alebo ko tvari ako realne pretoze 300t je realnejsich ako auto so 170t za 3000e. prave tie auta (170-200t) byvaju vacsinou 2-3x stocene a na tych autach to je vidiet. Ked budes kupovat auto tak bez servisaka/znaleho s pc to ani nerob. kolega ked kupoval 530D tak moju radu odignoroval a nasledne ked som mu kontroloval auto kvoli svietiacemu airbagu tak kazda RJ ukazala 3 a viac chyb. Tie auta su kvalitne ale zle zaobchadzanie a ignoracia zakladneho servisu vie aj podstive zelezo poslat do zberu.

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 21:12
od tunak131
no mate pravdu, km sa nejak netreba bat, na passate mam 300 t km a skoro vsetko povodne, ja som skor k nafte nakloneny akurat tie motory su cr a nafta by mala byt kvalitna asi nie s ua..tazkze aj to stoji za zvazenie, a chcem len automata viem, ze nafty maju od gm a benziny od zf? Najlepsie premna si auto doviest s De a uz len zaplatit nemalu dan za prihlasenie...: :evil:

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 21:21
od ViktorDDD
niektore nafty z ua su lepšie ako naše :wink:
s automatom presne ako píšeš, nafta má GM benzín ZF, konkrétne 530i má 5hp19 ak dobre viem

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 21:28
od tunak131
no jazdia po ua rozne diesle a asi nemaju problem v kvalite nafty..:) v beznych 1,9 tdi to problem nerobi len aby CR v bmw prezil... a otazka na tych ktory maju alebo mali e39, dufam, ze nevrzga interier ako v e60??

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 21:41
od Patricius
S tym vrzganim, nie je to ako u passata, ja mam na mojom 360t.km a ten je celkom ticho, ale je to uplne v pohode. Sem tam sa na nasich cestach cosi musi ozvat :D

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 21:42
od ViktorDDD
ak ešte nebol interiér rozoberaný tak nevŕzga
u mňa interier nevrzga, občas taký pazvuk od dverí ale mám už horšie tie tesnenia okolo nich to pripisujem tomu

Re: e39 d530d vs 530i 02-03

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 21:53
od tunak131
dakujem, myslel som si, ze to bude lepsie ako u vw, celkovo tie passaty hlavne novsie 3c neprijemne vrzgaju v okoli radia a klimy, kamarat mal 530d m packet 2001 najzadenych asi 450 000 a celkom bolo ticho vnutri preto som chcel vediet aj od vas skusenosti, a m packet odporucate na nase cesty? osobne mam rad ked je auto nizko ako vysoko a jazdu taku sportovo komfortnu.. Na m packete to celkom slo na 17 kolach..