Strana 1 z 4
528i tazke starty, para z vyfuku
Napísané: Streda, 15. Októbra 2014, 15:39
od EBOLA
chalani uz zacinam byt zufaly.
najprv mi zacalo auto po studenom starte triast a mat nepravidelny chod. asi 30s az 1m. pripisujem to KO separatoru a je najvyssi cas menit olej, uz ma nabehane 11000. no problem nastal po tom co mi ostala v ruke tenka hadicka od separatora aj ked pochybujem, ze to ma na svedomi.
rano a poobede ked je motor studeny nenastartujem. teda nastartujem ale takto:
otocim kluc do 2 polohy, cerpadlo natlaci benzin, otocim do startu, pastorok sa vysunie motorom trhne (nepretoci len sa sprava ako zadrety) a vsetko zhasne okrem led osvetlenia interieru (cize pokles napetia). nastartujem az na 2,3,4,5... pokus. zvecsa tak, ze vratim kluc do 1 polohy a znova startujem, chyti, valce sa hadaju a po minute normalne stupnu otacky nad 1000 zvuk valcov je uz cisty a otacky pomaly klesaju.
baterku som nechal 12 hodin na nabijacke, po prvom nastartovani chyti hned no ten prvy studeny nepretoci motorom. akonahle vsak pretoci tak chyta na lusknutie......
obavam sa startera, teda pridreteho loziska ale to by ani na druhe startovanie nechytil hned.
mozno to s tym nesuvisi ale teraz ma este napadlo. cidlo hladiny chladiacej mi hlasi nizku hladinu aj ked som dolieval a odvzdusnoval.
dake napady?
Re: 528i problem so startom
Napísané: Streda, 15. Októbra 2014, 18:30
od ViktorDDD
čo sa týka toho že ťažko pretočí motorom, zameraj sa na štartér, a ukostrenie motora
čo sa týka hádky valcov tak asi to odvetrávanie
najhorší scenár by mohol byť, že cez chytené tesnenie hlavy tam natieka voda do valcov keď je dlhšie odstavené a potom tým štartér nevie poriadne pretočiť, ale snáď to nebude tvoj prípad

(to zistíš tak že pred tým prvým štartovaním vytiahneš sviečky a keď začneš štartovať tak by malo vyhadzovať vodu)
Re: 528i problem so startom
Napísané: Streda, 15. Októbra 2014, 18:37
od EBOLA
zajtra po robote skusim vytiahnut sviecku. neda mi vsak to stahovanie napetia pri pokuse o start. novy separator mi v pondelok prisiel takze ho uz vymenim ale nemam ani tusenie kde je a ako sa k nemu dostat. dostat sa k starteru je tiez porod.
Re: 528i problem so startom
Napísané: Streda, 15. Októbra 2014, 23:13
od TT-SIMIK
Starter startovanie
Separator kolisanie
Re: 528i problem so startom
Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 05:19
od EBOLA
takze sa mi potvrdil starter, teraz chytilo hned. dam vediet co s nim bolo. diky

Re: 528i problem so startom
Napísané: Piatok, 17. Októbra 2014, 14:57
od EBOLA
takze problem ma na 99% suvis s temou ktoru som rozbehol v technickom okienku. a presne ako pisal viktor po odstaveni sa zvysenym tlakom v chladiacom systeme natlaci voda do valca/valcov.
vcera rano som nastartoval v pohode, poobede tiez, cestou som zistil, ze nemam vodu v syseteme tak som dolial, rano nastartovalo hned ale poobede uz zase neslo startovat. drzal som kluc v polohe startu a asi po 5 sekundach nastartovalo so sicanim....
uz mam objednane tesnenia vanosu a krytu vacky, mozem rovno objednat aj tesnenie hlavy
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
este otazocka. okrem tesnenia a novych skrutiek potrebujem daco?
Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Sobota, 18. Októbra 2014, 09:51
od EBOLA
tak uz aki nemusim nic testovat. je to jasne
https://www.youtube.com/watch?v=Bl_2w5m7aek
Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Sobota, 18. Októbra 2014, 10:15
od sineDko
ked budes mat dole hlavu nezabudni skontrolovat drahu piestu ci nemas ohnutu ojnicu ked taketo mnozstva vody odtial vyhadzuje
Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Sobota, 18. Októbra 2014, 10:51
od EBOLA
ty cloveka vies potesit

Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2014, 23:02
od maniaczv
kua Ebola drzim palec

Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2014, 05:53
od ViktorDDD
tiež držím palce, sineDko píše dobre lepšie skontrolovať, voda vie narobiť peknú zlobu vo valci
Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2014, 07:06
od EBOLA
ak by ohlo ojnicu, je mozne, ze je aj dojebana klukovka? modlim sa aby DU a HU boli rovnake ale ak nie tak si najdem pekny strom na peknom mieste a zavesim si pekne lano kedze pri vymene ojnice by som musel dvihat ten zvysok motora aby som dal dole vanu aby som sa dostal ku klukovke

a ak by som mal uz toto dole tak vytiahnem vsetky piesty a rovno ich prekruzkujem..... ten co odomna bude kupovat auto si moze gratulovat

inak este otazka. moze byt toto tesnenie dosledkom toho, ze som pred dalsou vymenou oleja shell ktory davam dolial lacny olej z teska? na 10000km dolievam 2-3l a 1200km pred vymenou som kupil lacny olej ale spravnu viskozitu. popripade to mohlo byt dlhsi proces kedze mi mizol olej a mal som jemnucko modrasty dym po starte.
Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Štvrtok, 23. Októbra 2014, 08:17
od EBOLA
chalani som trosku zmeteny.
ked som pozeral na nete navody na pretesnenie vanosu, tak pri double vanose boli na obrazkoch len 2 velke gumicky okruhle (v priereze) a dve male. vcera mi prisiel balik z anglicka a v baleni boli 2 velke okruhle dve velke hranate, sada skrutiek a daky modry maglajz. to je mi do prdele naco?
hlavne ma zaujimaju tie hranate a ten maglajz

Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Štvrtok, 23. Októbra 2014, 10:36
od jararak
jake hranate? odfot
v sade by si mal mat - 6 gumiciek a 4 teflonove kruzky na velky piest idu po teflonovom kruzku a gumicke 2x a potom ti ostane taka malicka gumicka na ten plastovy stupel.
ten maglajz je silikon na mesiaciky tesnenia
Re: 528i problem so startom, strata vody.
Napísané: Štvrtok, 23. Októbra 2014, 11:00
od EBOLA
tie teflonove su sede? a keby som tu gumicku rozrezal, tak prierez je hranaty?
asi som zle pochpil tento navod kedze na vrchu je obrazok len s tymi 6 gumickami.
a tie ocelove kruzky su k comu? tie nemam.